صحنه تیراندازی راننده تاکسی به شهرداری هشتگرد - امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن

رکنا: فرد مسلحی که راننده تاکسی در این شهر بوده با اسلحه ژ.3 شهرداری هشتگرد را به رگبار بست. در این فیلم دیده می شود که راننده تاکسی با خونسردی کنار خیابان می ایستند و با مسلح کردن تفنگش به سمت شهرداری تیراندازی می کند سپس در زمان سوار شدن به تاکسی توسط ماموران دستگیر می شود. 

سرهنگ سید محمدرضا خسروی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در ساعت ۸:۲۸ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در میدان شهرداری شهر جدید هشتگرد، بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری هشتگرد برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

وی افزود: پس از حضور مأموران مشاهده شد که فردی از سمت میدان شهرداری هشتگرد با یک قبضه سلاح «ژ ۳» در حال تیراندازی به سمت ساختمان شهرداری است. مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با به کارگیری تدابیر امنیتی، نامبرده را دستگیر و به همراه سلاح به کلانتری منتقل کردند.
 
سرهنگ خسروی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های مأموران انگیزه خود از این تیراندازی را ناراحتی و عصبانیتش از تخریب منزلش توسط عوامل شهرداری و نوعی تلافی این اقدام آنها عنوان کرد.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: در حادثه تیراندازی صبح امروز به ساختمان شهرداری هیچ فردی کشته و یا مجروح نشده است.
 
وی اظهار کرد: نامبرده با در اختیار داشتن یک قبضه سلاح «ژ ۳» که آن را در سال ۵۷ تهیه کرده بود با ایستادن جنب میدان شهرداری هشتگرد اقدام به تیراندازی به سمت ساختمان شهرداری می‌کند.
 
به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز، متهم در حال بازجویی است و تحقیقات در خصوص این حادثه ادامه دارد.
 
پیش از این فرماندار ساوجبلاغ گفته بود که این فرد بیش از دو خشاب تیر به سمت ساختمان شهرداری شلیک کرده که باعث وارد آمدن خسارت به ساختمان و شکستن شیشه‌های آن شده است
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۹
chupan - یونشاپینگ، سوئد

و تبارک .
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

این نظام بیرحم و خائن خون مردم را سالهاست که در شیشه کرده و این آغاز ماجراست در آینده نزدیک این گلوله ها قلب نظام را نشان خواهد گرفت .
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
۳۴
صدا خفه کن-33 - قرچک ورامین، ایران

نمیدونم چرا با دیدن این عمل تروریستی یاد عراق بعد از صدام و لیبی بعد از قذافی افتادم که چگونه ناتو و لمریکا و اسرائیل به مردمشون وعده دموکراسی و ازادی و زندگی بهتر میدادند و باعث شدم مردم اون کشورها بر علیه حکومتهای خودشون بخوروشند و باعث خرابی و ویرانی و تجزیه کشورهای خودشون شدن و اکنون حسرت روزهای صدام حسین و معمر القذافی رو میخورند و روزی هزار بار خودشون رو لعن و نفرین میکنند که چرا گول شیادان و دکان داران دموکراسی و تجار حقوق به اصطلاح انسان غربی رو خوردند، اکنون همان سناریوی سیاه و شوم رو برای ایران چیدند و سنگ آزادی و حقوق ملت ایران رو به سینه میزنند ولی پشت این نقاب جعلی و دروغین هدف تجزیه و ویرانی ایران و به تاراج بردن نفت و ثروت ایران است، هان ای دل عبرت بین
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
۷۷
چهارشنبه سوری ایران - فرانکفورت، آلمان

مردم دیگه چیزی ندارند که از دست بدن زندگی براشون شده مرگ تدریجی غیراز فقرونابودی اجتماع را هم اخوند بیشرف خائن بفساد کشیده
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
۷۰
senator x - تهران، ایران

مرد حسابی اعتراض ات را مسلسل بار ابراز کردی؛چرا تو ماشنیت منتظر پلیس نشسته بودی؟
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
عاشورا سینه زنی یادتون نره
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
۵۷
RAHSHENAS - برلین، آلمان
نکنه از خودشون بود خیلی مصنوعی بود!!!!
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

کاش چهار تا آخوند رو ترور کرده بود.
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
۵۷
RAHSHENAS - برلین، آلمان
[::senator x - تهران، ایران::] این چه شخصی بوده که با دوربینش دقیقا روبروی حادثه بوده و چه راحت یک شخص ژ سه بدست رو از ماشین پیاده و دستگیر کردن.
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
دوسه مورد جالب تو این فیلم بود، اون هموطن بیخیالى که تو خودرو تیره میخواست وسط تیر اندازى خیلى خونسرد ماشینش رو پشت تاکسى پارک کنه!! مطلب دوم دروغ هایىه که پلیس گفته! اولا تو این فیلم که بنظر میاد از اول تا آخر ماجرا ثبت شده، بیشتر از ده تا تیر شلیک نشد، خشاب ژ٣ سى و دوتا تیر گنجایش داره، با این حساب باید ٦٤ تا تیر شلیک شده باشه! مطلب سوم، مامورانى هستند که بلافاصله ! با تدابیر امنیتى ! موفق به دستگیرىضارب شدن! کدوم مامور؟ کدوم تدبیر امنیتى؟ طرف تو ماشین نشسته بود که بنظر میاد مأموران شهردارى ریختن سرش و دستگیرش کردن و تو فیلم خبرى از پلیس و تدابیر امنیتى نبود!
‌پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
پیش از کشتن هرکس در ایران اول باید به خدمت اخوندها رسید و برای ابادان کردن و شکوفا کردن وضع اقتصادی مردم یکی پس از دیگری از اخوندهای حکومتی را گرفت و در دریا خلیج فارس انداخت تا خوراک کوسه ها شوند. دیگر اخوندهای معمولی و غیره حکومتی را نباید گذاشت در شهر رها باشند و به زندگی اخوندی ننگینشان در جامعه ادامه دهند انها هم یا باید لباس و عبا اخوندی را بدور اندازند یا باید به کشور عراق بروند و در کربلا و نجف زندگی پر از ننگشان را ادامه دهند.
‌پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.