«بِلال حَسنی» نماینده فرانسه در یوروویژن ۲۰۱۹ شد

یورونیوز : بلال حسنی، خواننده ۱۹ ساله فرانسوی با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نماینده فرانسه در مسابقه آوازخوانی یوروویژن در سال ۲۰۱۹ میلادی انتخاب شد.
 

بلال حسنی با اجرای آهنگی به نام «پادشاه» و با اختلاف امتیاز قابل توجه رقبای اصلی خود یعنی «شیمن بَدی» و «امانوئل مواق» را پشت سر گذاشت و به مرحله نهایی مسابقه آوازخوانی یوروویژن راه یافت.

 
او فرزند دوم یک خانواده مراکشی الاصل است که در سال ۱۹۹۹ میلادی در پاریس به دنیا آمده است.
بلال حسنی، خواننده فرانسوی - عکس از صفحه شخصی اینستاگرام بلال حسنیاین خواننده جوان در ۱۶ سالگی در مسابقه کشف استعدادهای جوان برگزیده شده بود. او سپس در تاریخ ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی و از طریق شبکه‌های اجتماعی به طور رسمی از تمایلات همجنس‌گرایانه خود سخن گفت، اقدامی که موجب شد از سوی گروه‌های همجنس‌گراستیز به مرگ تهدید شود.
پیشتر و در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز «کونچیتا وورست» نماینده تراجنسی اتریش موفق شد، فاتح مسابقه یوروویژن شود.
در جریان مسابقه سال گذشته نیز «نتا بارزیلای» نماینده اسرائیل و حامی حقوق زنان عنوان نخست را از آن خود کرد. بر همین اساس، مسابقه سال جاری یوروویژن به میزبانی اسرائیل برگزار خواهد شد.

 
مسابقه آوازخوانی یوروویژن از سال ۱۹۵۶ میلادی سالانه میان نمایندگان کشورهای «اتحادیه پخش برنامه‌های اروپایی» برگزار می‌شود و از پربیننده‌ترین مسابقات در سطح جهان به شمار می‌رود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
این یوروویژن یک شوی سیاسی مسخره است پارسال قهرمانی را به مناسبت هفتادمین سالگرداستقلال اسرائیل به آنجا دادند سال قبلش تو فینال بین اوکراین و روسیه اوکراین را برنده کردند سال قبلش هم یک زن ریشو را قهرمان کردند و مسخره بازیها ادامه داره احتمال زیاد داره این دوره هم بخاطر دیوار و مسائل مهاجرتی یک مهاجر را قهرمان کنند
‌سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان
با فرانسه حال میکنم! با تیم فوتبال مهاجرها قهرمان دنیا شد، همه ورزشکار هاش یا سیاه پوست آفریقایى الاصلن یا الجزائرى و مراکشى! حالا اینجا هم نماینده ترا جنسى مراکشى! رو فرستاده تا دیگه بقول معروف چوب لاى درز سیاست هاى ضد نژادپرستانه اش نره! ولى بمحض اینکه یکى از همین قهرمانان وارداتى خطایى ازشون سر بزنه تبدیل میشن به همون مهاجر وحشى! زندین زیدان بیچاره رو یادتون میاد؟ تا قبل از ماجراى معروف headbutt تو جام جهانى، French Champion یعنى قهرمان ملى بود، بعد از اون تبدیل شد به الجزائرى وحشى!!
‌سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۶
۵۰
چلچله - پاریس، فرانسه
تمام pd ها بهش رای دادند ، صدا و اهنگش بدک نیست ولی قیاف و حرکاتش چندشه :)
‌چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.