رحیم‌ پور ازغدی: در اسلام برای ازدواج اصلا حد سنی نداریم؛ حتی در دوران دبستان هم می‌توانند ازدواج کنند!- ویدیو

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره محدودیت سنی ازدواج در اسلام گفت: اسلام می گوید به محض اینکه غریزه جنسی بیدار شد، حتی هنوز کامل هم بیدار نشده ازدواج کنید. اصلا اسلام شرط بلوغ را هم برای ازدواج نگذاشته.
 

به گزارش «انتخاب»، او ادامه داد: اسلام به قدری با مسئله رابطه دختر و پسر باز برخورد کرده که می گوید حتی دختر و پسر دبستانی هم می توانند با هم ازدواج کنند. اصلا حد سنی ندارد؛ نه از این طرف نه از آن طرف.

 
رحیم پور ازغدی افزود: زن و مرد صد ساله هم می توانند با هم ازدواج کنند. یک پسربچه هم مدرسه ابتدایی می رود. اسلام منع نکرده. ممکن است بگوید دختر و پسر فعلا با رابطه عاطفه که هنوز هم رابطه جنسی نشده، می توانند زن و شوهر باشند.
 
او گفت: اصلا اسلام محدودیت و عقده جنسی ایجاد نکرده. هیچ شرط سنی برای ازدواج نگذاشته. فقط گفته اگر بچه است چون حواسش به حقوق و مصلحتش نیست، ولی او نظارت کند که سر او کلاه نرود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
soroshkhani - توکیو، ژاپن
مشکلی نیست. اینجام خیلیا هستن این حرفا رو میگن چه مسیحی چه هندو چه یهودی چه مسلمان. اصلا هم مهم نیست کی چی میگه. مهم اینه که چرا عمل میکنن؟ چه کسانی عمل میکنن؟ چرا گوش میکنن؟. جهالت و حماقت از خود مردمه. شما تو تاریخ ۷۰۰۰ ساله یا هر هزار سالی که دوست داری بیا یک دوره ی تاریخی به من نشون بده این مردم ده سال با درایت و عقلانیت عمل کرده باشه؟ نگرد نیست.
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

این تئوری سین حکومت سقط پرستان است که اصول حیاتیش تنبان و بند تنبان است.سقط پرستی بدون تنبان و سکس و الت مناسلی مرد و زن و صیغه یعنی هیچ،تنها چیزی که تهش میمونه قالم امام صادق ،ملت قال گذاشته شده!
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
من از بچگیم همیشه این سوال را داشتم که اگر اسلام کاملترین دین و از طرف خداست چرا حق زن و دختر در آن پایمال شده؟ دختر نه تنها به بلوغ جسمی بلکه باید به بلوغ فکری و استقلال مالی برسه که بتونه از پس خودش و زندگیش و زندگی چند نفر دیگه بر بیاد. این زندگی خودشه و تنها خودش میتونه برای خودش تصمیم بگیره. خدایا ما ایرانیان را از دست خودمون حفظ کن
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک
این ازون غُد غُدا بود ،الان بابا های بچها م از نداری و بدبختی از ازدواج کردن پشیمون شدن طلاق بیداد میکنه در جمهوری اسسسسسسلامی ببُو.
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
۵۸
raphael 424 - پاریس، فرانسه
است میگه بچه دبستانی رو زن بدین و بفرستین سر چهار راه گل بفروشه خرج زنش رو دربیاره اسلام همیشه با پائین تنه رابطه خوبی‌ داشته طبق گفته این حیوان پس بچه دبستانی می‌تونه با یک پیر مرد هم ازدواج کنه همانطوری که در تاریخ اسلام بارها دیده شده
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
۵۳
پهلوون مفرد - کلن، آلمان
حالا که تو خودت هم یکی از چاه‌کَن‌های فاضلاب خون و خرافات هستی، پس نوه دبستانی خودت‌رو هم لباس عروس تنش کن بفرست خونه بخت...
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
۷۰
senator x - تهران، ایران
مر گ بر این مذهب شهوت پرست و فاحشه پرور
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

خوب دخترت رو بیار که باهاش ازدواج کنیم!
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
به امید نابودی دین و مذهب از ایران همیشه آریایی ، مرگ نفرین به تمام پدر و مادرهایی که این طفلان معصوم رو به اسم ....دین به دام گرگهایه هوس باز و شهوتران میندازن ... خمینی دجال مرگ و نفرین بر هفت پشت جدو آبادتت....
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
۸۴
mok432 - تهران، ایران
. در قرآن به زن بها داده نشده است.و از آنها به عنوان مالک بودن و اشیا استفاده میشود،و زنها را برده میداند ، حتی هوریان بهشتی هم زن میباشند ،و از حوری مرد خبری نیست. و اگر آن خانم که چادر به سر میکند قرآن را حتی از روی ترجمه هم بخواند خواهد فهمید که زنان در قرآن ناچیز هستند و برای لذت جوی مردان آفریده شده ا‌ند وقتی محمد "ص" ۵۳ ساله با بچه ۷ ساله ازدواج می‌کند و در ضمن حدود ۴۵ زن دیگر هم دارا بود است. ،آیا نوبت تجدید نظر دردین بهتری نیست. پس دوستان قرآن کتابی است با ضد و نقیض‌های زیاد و کتابی است ضد بشریت و کشتار انسان‌های بیگناه را ترویج می‌کند، پس ما هر چی میکشیم از اسلام و آخوند دجال و مجتهد مفتخور میباشد آیا رفتن به زیارت امامان مرده و از مرده‌ها طلب آمرزش کردن یا خوشبختی یا شفا خواستن از مرده،،مرده پرستی و بت پرستی نیست ؟ پس در این بت خانه‌ها را ببندید و در حوزه علمیه که تدریس بت پرستی است را ببندید و به جای پول خرج کردن برای مرده‌ها این پولها را برای ساختن مدارس و بیمارستانها یا دادن به مردم فقیر بکنید
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
خوب خودتون اصول دینتون رو رعایت کنید و دخترا و نوه های ۷،۸ ساله تون رو بدین به پسرهای مجرد ثواب هم میبرید پسرا هم عاقبت به خیر میشن
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
تو اسلام ازدواج با بز هم حلاله! بشرطی که ببری ده بالا بفروشیش که نصیب ملا ده پایین نشه
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
احتمالا این مردک مخنث خودش مفعول بدنیا آمده و اولین آمیزش جنسی را قبل از تولد تجربه کرده است.
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
۷۴
Roma55 - لانسینگ، انگلستان
ای کاش در دهان و یا در گلوی این چنین ادم های احمق استخوان تیزی میرویید و وقتی که خرافاتی را بزبان میآوردند استخوان درزبان یا گلوی آنها فرو میرفت .
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
فرهنگ عقب افتاده و ابتدائی و قرون وسطائی وحوش عربستان در 1400 سال پیش چه تحفه ای بوده است که حالا این تحفه ها می خواهند آن را اجرا و تقلید کنند!
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸
۷۵
میخواستم بگم.. - گنت، بلژیک
مردک راس راس را میره و تبلیغ پدوفیلی میکنه۰
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰
۶۱
naderali63 - گوتمبر، سوئد
مردم اصل دین را قبول ندارن شما رسواترش کن تنفر مردم ایران از دین مسلمانی چهل سال دیدن
یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.