انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی سپیده قلیان با مامور وزارت اطلاعات + فایل صوتی

فایل صوتی مکالمه تلفنی سپیده قلیان با یکی از ماموران وزارت اطلاعات پیش از دستگیری او منتشر شده است.خانم قلیان در این مکالمه به طرح بسیاری از اتهامات اعتراض دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
sorosh azadi - تهران، ایران

متاسفانه دوباره و دوباره ما مردم داریم فریب این سیستم امنیتی و بازی نخ نما شده آن را می خوریم. ببینید چطور زیرپوستی تمام مطالبات کارگران را به اینکه آیا قلیان و بخشی شکنجه شدند یا نه تقلیل دادند. ما هم که همگی آماده به حاشیه کشیده شدن. امان از نادانی و نا آگاهی. این نوار صوتی چنان تصویری از مامورین اطلاعات رژیم ترسیم می کنه که انگار خانم قلیان دارند با برنده صلح نوبل صحبت می کنند! چه مامور امنیتی لیبرالی، چه فرد پاسخگویی! این گفتگو ما را یاد تماسهای گاه و بی گاه معصومه قمی کلا (علی نژاد) با سردمداران رژیم(احمد خاتمی، سعید مرتضوی و ...) می اندازد که چه راحت پاسخگوی تماس این خانم بودند. به راحتی این رژیم نارضایتی های مردمی را در قشرهای مختلف مردم با ساختن اپوزوسیون خودی به حاشیه می کشه. این رژیم خون آشامتر از اوایل انقلاب که مهدی هاشمی، قطب زاده و خیلی های دیگر را پس از اعترافات ساختگی فورا اعدام میکنه است اما این دو نفر را آزاد کرده تا به قول این آقا موی دماغشان در فضای مجازی بشوند. روزی را می بینم که مانند صدها اپوزوسیون خود ساخته نظام اینها هم سر از خارج در می آورند. اندکی تفکر!
یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
۵۴
بهنام انتورپن - انتورپن، بلژیک

دختر با وجدان و با شرف ایرانی که از حق و حقوق کارگرها دفاع کرده باید با اینهمه تحقیر و اهانت و شکنجه بزندان بره و براش رپورتاژ در صدا و سیما درست کنن ، تا اون بیوجدان پستِ اقا زاده !!! سه تا سه تا فاحشه برختخوابش ببره. (این است عدل علی، عدل اسلامی و معنی واقعی ولایت فقیه)
یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.