فارسی صحبت کردن نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دیدار با ظریف

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

این نشون دهنده اینهه که کرد و فارس از یک ریشه هستند و کردها اجداد ما فارسها هستند ،کم کم باید هم متوجه بشن که امپراتوری بزرگ اریایی در حال احیا است
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
۵۹
Sepas - تهران، ایران
خیلی خوب بود دست درد نکنه
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
۴۳
egoiest - لندن، انگلستان
ای ننگ بر شرف رهبران کرد. هنوز قضیه کرکوک یادمان نرفته. این همون سگی که میگفت حق طلبی ملت کرد دسیسیه اسرائیل. بنداز بیرون این سگ دربار آخوندها رو.
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
۵۳
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا
[::ابن ملجم - مونیخ، آلمان::]. دوست عزیز جو گیر نشو و چیزی که نمیدمی اظهار نظر نکن. علت فارسی بلد بودن ایشون این هست که خیلی از کرد‌های عراق زمان جنگ در ایران بودن و بد از جنگ بیشتریشن بر گشتن عراق.
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
۴۲
paksan - ایران، ایران
کردها نزدیکترین قوم به پارسها هستند و هم ریشه هستیم من شخصا به کردها افتخار میکنم و تنها چیزی که ما رو جدا کرده همین اسلام و شیعه و سنی بوده وگرنه ریشه های ما یکی هستش. البته آذری ها هم ریشه ایرانی دارند و برخلاف تبلیغات شدید روسها و عثمانی ها اگر دقت کنید می بینید که از نظر فرهنگی بسیار نزدیک به پارسها هستیم تا سایر اقوام قفقازی. من شخصا آذری هستم و با افتخار میگم ایرانی ها رو باید از روی ریشه های مشترک فرهنگ و سنتهای کهنشون شناخت نه از روی دین و مذهب.
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
۴۲
paksan - ایران، ایران
البته اینم بگم که این نشون میده اقلیم کردستان یک فرد آگاه و باسواد رو در مسند کار داره که حتما به زبانهای دیگر هم مسلط هستش از جمله عربی و احتمالا ترکی و انگلیسی. امیدوارم کردها همیشه سالم باشند و روزی بتونند بر سرزمین خودشون ایران هم حکومت کنند همانند باقی اقوام ایرانی.
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
خوب که چی؟ مگه کشف جدیدی کرده این کرد تجزیه طلب خواهان پاره پاره شدن ایران خانم که حناق گلو بگیره؟ این از پیش پا افتاده‌ترین چیز هایی هست که یک شهروند ساکن ایران وظیفه انجامش را دارد، این مثل این میمونه که یک آلمانی ساکن آلمان بیاد اینجا لهجه بایریش رو بذاره کنار و از شنودگان سئوال کنه: خوب آلمانی حرف زدم؟ مسخره‌ها فکر کردن تمام دنیا خرن. به قول یکی از یوزر‌های اینجا، خدا نکنه گالش یک کرد بیوفته جلوی خونه ای، فکر میکنه خونه ارثیه هست و باید به هر قیمتی شده این خونه را از خیابان تجزیه کونه و اسمش رو بذاره: جمهوری خلق نمی‌دونم چی چی، رو که نیست سنگ پای قزوین هم نیست، چی هست خدا داند
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان::]. دلت خوشه. این پارو از تجزیه طلبی فراتر گذاشته و میگه کردها پدر فارسها هستن!! من نمیدونم قیافه و لباس و رقص عربی و لهجه عربی و فرهنگ عراقی کردها به کدوم اقوام کهن فارس و تورک ایرانی شباهت داره که حالا پدر فارسها هم شدن!! جالبه خودشو فارس معرفی میکنه و بعد میگه کردها پدر فارسها هستن!! ....
‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::paksan - ایران، ایران::]. تو یه کرد هستی و کاملا میشناسمت. بهت اجازه نمیدم از طرف ملت بزرگ و کهن تورک ایران دربارشون نظر بدی. آذری ماذری هم نکن. آذر یا آزر یا قزر یا هزر یا خزر هم واژه فارسی یا کردی نیست که هی بهش تکیه میکنی و تلفظهای مختلف قزر به معنی قز+ار یعنی مردمان کهن تورک قز (کاس به زبان لاتین) هست.
‌پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.