ویدیوی لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد

در حادثه صبح امروز یکی از سرنشینان هواپیما به نام فرشاد مهدوی نژاد زنده ماند و از مرگ نجات یافت.
مهرداد راضی، جوان 28ساله کرجی همان کسی بود که در این حادثه از جان خود گذشت تا بتواند سرنشینان هواپیما را نجات دهد او می‌گوید: من در یک پروژه ساختمانی در بخش شمالی شهرک زیبادشت کار می‌کنم. صبح تازه مشغول کار شده بودم که صدای هواپیما را شنیدم.با شنیدن این صدا به سرعت سوار ماشین شدم و رد دود را گرفتم و خودم را به محل حادثه رساندم.
بدلیل برخورد هواپیما با ویلا، بخشی از دماغه پاره شده بود. از سوراخ آن به داخل نگاه کردم. دیدم دستی تکان خورد. رفتم داخل و 2، 3نفر را دیدم. یکی از آنها زنده بود. بقیه را نمی‌دانم. تکان نمی‌خوردند. هر طوری بود کمک کردم و آن مرد را از داخل هواپیما بیرون کشیدم.
در بین راه او فریاد می‌زد که 15نفر دیگر داخل هواپیما هستند. دوباره به سمت هواپیما دویدم. می‌خواستم آن دو نفری را که دیده بودم بیرون بکشم. به هواپیما که نزدیک شدم، آتش گر گرفت و بعد انفجار رخ داد. دیگر نتوانستم جلوتر بروم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
ترامپ - وین، اتریش

مرد واقعی آفرین به شجاعت و عکس العمل سریعت خدا خیرت بده
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

بغیراز ان یک نفر باقی سرنشینان زنده زنده سوختند ! لعنت بر رژیم اخوندی که هنوز که هنوز است هواپیماهای کهنه و قدیمی را عوض نکرده اند که جلوی کشته شدن مردم و بخصوص نظامیان را بگیرند.
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

کارش قابل تقدیره ولی تو اون هیری ویری فیلم هم گرفته؟
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
۴۴
potatis - ایران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. احتمالا اگه خودش رو معطل فیلمبرداری نمیکرد فرصت میکرد یکی دیگه رو هم نجات بده اما اون وقت دیگه فیلمی واسه افتخار کردن و فالوور جمع کردن نداشت!
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۵
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

اگه واقعیت داشته باشه این خبر، از اینکه تونسته جون یه نفر رو نجات بده قابل تقدیره ولى بهتر بود صحنه بردارى از این فداکارى رو بعهد دیگران میذاشت. وقتى تو یه همچین موقعیتى، مرد مجروح داره با پاى خودش راه میره صحنه اى هم از لحظه نجات ایشون در دست نیست، شخصا اولین چیزى که به نظر میرسه اینه که ایشون داره خودش رو به قربانى میچسبونه و فیلم میگیره تا تعداد طرفدارهاى اینستاگرامیش بیشتر بشه و لایک بگیره. بیشتر توجه اش به دوربین هست تا مجروح و میخواد مطمئن بشه که هم خودش و هم قربانى تو فیلم بیفتن! اگه منظور نجات مرد مجروح بود که با دو تا دست و توجه بیشتر به مرد مجروح میتونست بیشتر کمک کنه. اگه به مسیرى که دارن حرکت میکنن و موقعیت هواپیما دقت کنین اصلا با ادعاى نجات مرد مجروح همخونى نداره، اگه اینطور بود که باید هواپیما پشت سرشون باشه نه طرف راست تصویر و صد ها متر فاصله! اگه ایشون مرد مجروح رو از داخل هواپیمایى که داره میسوزه نجات داده بود اثرى، نشونه اى ، خاکستر، دودى، چیزى رو لباس و صورت ایشون نیست و دستش هم تمیز، نمیدونم شاید من آدم شکاکى هستم ولى یه چیزى این وسط با واقعیت جور نیست.
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

اعتیاد به این تکنولوژی ها بد دردیه !! بخدا فیلمی دیدم که خانومه یه دستش موبایلش بود و فیلم میگرفت و زار میزد و او دست دیگش روی جسد مادر مرحومش اخه چطور تو این مواقع میتونه به این چیزا فکر بکنه ؟؟؟
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
نگو خدا کجا هست خدا. ان راهش بسیار دور است و گوشش با صدای این انفجار نمیشنوند. ان صدای شما را نمیشنود .بگو یا نمایندگان خدا. بگو کجا هستید نمایندگان خدا!!!!
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
۳۹
ایتالیا ایتالیا - میلان، ایتالیا
ون اقای پمپو و ترامپ که میگن هدف تحریمهای ما رژیم خونخار جمهوری اسلامی است و شامل مردم نمی‌شه بیان توضیح بدن. وقتی‌ تحریمی رو گذاشتی که آسیبی که به جامعه مردم وارد شد از آسیبی که به اصل نظام وارد شد بیشتر بود خوب این یعنی‌ اون تحریمه شما روی هدفتون کار ساز نبوده و داره جامعه رو تحت فشار میگذر . شما اگر می‌خواهید تحریم صنعت هوائی بکنید که ایران از طریقه هواپیما اصلاح جابجا نکنه خوب به شرکتهای دیگه مثل ک ل م و بقیه معافیت تحریم بدید که بتونن مردم رو جابجا کنن . بگذارید شرکتهای هوائی خارجی‌ وارد ایران بشن و پروازی داخلی ایران رو هم انجام بدن . اگر چین نفت در میر ۷۰% میبره خوب شما هم حمل و نقل هوائی رو بدید دست شرکتهای غیر ایرانی‌ ۷۰% هم مال اونا ، بهتر از اینه که هر روز ۱۰۰ خانوار رو به قتل میرسونید . آمریکا و اسرائل تمام این بازیهارو در اوردن که مردم ایران خودشون قیام کنن و عوض شدن رژیم ایران برای اینا مجانی‌ تمام بشه و فقط بعدش بیان بخورن . یا شایدم ایران رو اونقدر ضعیف کنن که با کمترین هزینه بتونن تصرف کنن و بعدش چپاول کنن برای سالها. هیچکی به فکر این ملت نیست
‌سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
این نشون داد ایرانی و از تخم پدر و مادر خودتی که اوبوافاضلاب یا ابوسقط نمیگی و یا خدا انهم به زبان فارسی میگی!
‌چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.