گفتگو با پسر و دختر جنجالی سیرجان در مورد کلیپ کتک خوردن دختر جوان

دختر و پسر حاشیه‌ساز در سیرجان به شرح حقایقی درباره جزئیات ماجرای دلخراش این روز‌های فضای مجازی پرداختند
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان

عجب دنیایی شده، واقعا اینا ایرانی هستند؟؟
‌پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

چون این پسر کتکش زده بیشتر این دخترک دلباخته این پسر شده.
‌پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا

این حقه بازها دروغی ساختند تا بگویند اختراعات رسانه ای مخرب هست و من آن ها را لو دادم و حالا دارند جمعش میکنند. تمام این ها مثل اسیدپاشی در اصفهان از مغزهای متحجر کپک زده بر میخیزد که دنیای زشت 1400 سال پیش را با دروغ برایشان زیبا کرده و در ان مدینه ی فاضله ی دروغین غوطه ور هستند
‌پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

همه چیز این ماجرا مشکوکه
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
این اون دختره بود بی ناموسا؟! مبگه فضای *موجازی* تا ما فکر کنیم آره اون دخترس و لهجشم که میبینید مثل این انگله و لذا همشهریش بوده دلش خواسته بزنه. جالبه پسره با لباسای خیابونگردی اومده مصاحبه و معلوم شد چقدر زندان بوده! بعضی از جماعت شهرستانی مثل این سیرجانیهای غربتی الان اینو تو افتخاراتشون ثبت میکنن که یه دختر تهرانی (یه بدبخت بی خانواده ناامید از زندگی) رو کشوندن سیرجان و کتکش زدن و ترتیبشو دادن و احتمالا یه جایزه هم به این اوبی چاقال میدن. هر شهری دوزاریه لیاقت مردمش همون بوده. اگه نبود پیشرفته تر بود.
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
۴۹
max_payne - استکهلم، سوئد
[::amirgheryou - تهران، ایران::] جدا از اینکه وحشی بازی این پسر به هیچ وجه قابل دفاع نیست، مشکل شخصی تو با کسانی که تو شهرستان زندگی میکنند چیه؟ این چندمین پستی هست که میزاری و مستقیم به هموطنایی که اصالتا اهل تهران نیستند توهین میکنی. این طرز برخورد نشان از مشکل شخصیتی و پایین بودن سطح اطلاعات شما هست. تفکر راسیست و بلایی که سر مردمان دنیا میاورد از همین خرده فکرهایی مانند شما ریشه گرفته است. لطفا از خانه خود خارج شوید و کمی دنیا گردی کنید تا دیدتان باز شود.
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.