پیرمرد کشاورز خطاب به نیروهای ویژه : حکومت حضرت علی دروغ گفت ،حکومت حضرت علی هم دزدی بود

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

و این ابتداى پیدا کردن راه صحیح است.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

مردم دارند کم کم به این حقیقت میرسند انچه در مورد حکومت اسلامی زمان قدیم هم شنیده و بخوردشان داده شده همه دروغ و قالی بندی اخوند جماعت بوده.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

چه کسی‌ بهتر از آخوندا می‌‌توانست ماهیت حکومت اسلامی را به ما نشان دهد. ؟ زمانی‌ که یک پیرمرد آنهم اصفهانی‌ .توجه کنید. ما از اصفهان سخن می‌‌گوهیم. زمانی‌ پایتخت جهان اسلام بود. چنین از این قداره کش سخن می‌‌گوید. پس تکلیف بقیه چیست ؟‌ای کاش می‌‌توان زمان را هم به عقب بر گرداند. تا رفتار مولا را می‌‌دید. یک خپل . که نهره می‌‌کشید در وسط اصفهان با شمشیرش و چگونه به دست مبارک در یک روز ۷۰۰ گردن زد. تازه قمپز هم در می‌‌کرد. چند نفر از ما می‌‌دانند. که این مولا تنها در خراسان پیش از ۱۱۰۰۰ هزار از مهربانو ۱۲ ساله خراسان را به عنوان تحفه جنگی به فاحش خانه شام فروخت. برای سربازان اسلام ، که راه فتح مصر بودند. تا روحیه قوی پیدا کنند. آن زمان هم که سنی و شیعه که نبود. که همه چیز را به گردن سنی اندازیم. آیا روزی خواهد رسید.؟ که اشتباه بزرگ خسرو پرویز جبران کنیم. بجای پاره کردن نامه این راهزنان. خود این راهزنان را پاره می‌‌کرد، آید روزی دوباره شاپور ؟ شاپور زولکتاف. شپور کتف دوز؟ من که امیدوار هستم. اگر این پیرمرد را بینم. پیرمردی که داغ مهر نماز در پیشانی واقعیت است.
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بنده بدین وسیله از حکومت جمهوری اسلامی که باعث شده خیک پر مقدس اردبیلی روی اسلام و کلا ١٤ معصوم خالی بشه، کمال تشکر و امتنان را دارم! اخوندا مچکریم
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
۴۱
رقص پرواز - پراگ، چک

شخم زدن اعتقادات دینی توسط پیرمرد کشاورز!
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
۵۳
آزاذه - تهران، ایران
علی کی کیه؟؟ من ایشون را بیاد نمیارم
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴
۳۹
در روایت آمده است که - سن فرانسیسکو، ایالات متحده امریکا
در تاریخ خواهند نوشت: قرنها پس از هجوم اعراب و خرافات اسلام این مغولان بودند که بساط خلافت های اسلامی را از ایران بر چیدند و قرنها بعد این جمهوری اسلامی بود که اساس باورهای اسلامی را نابود کرد.
یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
دست این پیر مرد رو باید بوسید ، و خدا رو شکر کرد که خمینی دجال انقلاب کرد و چهره کثیف دین و اخوند رو نه به مردم ایران بلکه به دنیا نشون داد .
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
بیداری وبرائت از جهل وخرافات ودروغ حتی در سن 70 سالگی به نفع جامعه است
‌سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.