دزدی یک زوج پیر از یک طلا فروشی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۱
naderali63 - گوتمبر، سوئد

ای خدا این ایرانماس وای بر ملتی که چنان زندگی میکنن اخه اکه گیر هم بیافتن میشه برد زندان
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
۱۰۷
ایرانفردا - لندن، انگلستان

دود از کنده بلند میشه!!!!
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
۵۳
آزاذه - تهران، ایران

همه شدن دزد مثل آخوندا
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
خخخخ. گزارش روی صحنه خیلی باحاله. فقط دارن حرص میخورن. همچین اسکلی چطوری طلا فروش شده خدا داند. ما اینهمه زرنگیم هیچ ..... نشدیم. نمیدونم چرا اسکلا یا پولدار میشن یا پست و مقام میگیرن. البته فکر کنم به خاطر اینه که هرچی آدما اسکلترن موزیگری و تمرکزشون روی مادیات بهتره. مملکت ما یا باید از اطرافیان حکومتیها باشی یا بچه تاجر باشی یا بی رحم و موزی باشی تا پیشرفت کنی. بخوای همه جوانب انسانی رو رعایت کنی ته صفی.
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
۶۴
hamid swed - مالمو، سوئد

تو رو خدا به این بدبختها خرده نگیرین!!! این جامعه هست که همه رو بدبخت کرده, خودتون رو بذارین جای این پیر مرد و پیر زن, نه درآمدی, نه کمکی, این هم که از وضع فلاکت بار مملکت, این همیشه یه جامعه هست که دزد و جنایتکار و مهندس و دکتر و باوجدان و بی وجدان تحویل میده و این جمهوری کثیف اسلامی با این علی بابا چلاق رهبر کل دزدان جهان مردم رو با فقر وادار به چنین کارهای کثیفی میکنه!واللا هیچ کسی این کارها رو تآئید نمیکنه!!!!!!
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
وقتیکه رهبران نظام همگی دزد باشند عجیب نیست که این پیرمرد و همسرش هم دزد باشند. البته وضع معیشتی مردم هم زیاد تعریفی ندارد و این گونه دزدها هم در داخل همین مردم باید پیدا شوند.
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان
دزدی و جیب بری و غارت و پدر سوخته بازی در تمام دنیا هست با این تفاوت در بلاد کفار طرف سرقت میکنه و با پول سرقت شده چند گیلاس نجسی میخوره. اما در وطن اسلامی نه تنها نمیخوره بلکه برای وراث میگذارند که روی قبر ابوی و مادر جون ان کاری بکنند که هم خدا خوشش بیاید و هم بندگان خدا
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
۵۸
هانی سیاه - استکهلم، سوئد
سلام به هموطنان عزیزم. دوست عزیزHamid swed-مالمو،سوئد این جامعه نیست که هموطن ما را مجبور به اینکار کرده این دولت‌های دزد هستن که پدر بزرگ من و شما دست به این کارها میزنند.عزیزان ما می‌توانیم از پدر بزگهایمان بپرسیم در باره جامعه زمان رضا شاه و محمد رضا شاه به امید آن روز که هیچ پدر بزرگی مجبور به این کارها در ایران عزیزمان نشود.
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

حکومت دزد دزد تربیت میکند هیچ هم تعجب نکنید
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.