شوهر آمریکایی , ادای صحبت کردن زن ایرانی اش را در می آورد

به گزارش اسپوتنیک، کلیپ طنزی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که در آن شوهری آمریکایی که زن ایرانی دارد، شروع به صحبت کردن به زبان فارسی می کند و ادای صحبت زن خود با مادرش را در می آورد.
 

این شوهر در این کلیپ، تمام تلاش خود را انجام می دهد تا اصطلاحات فارسی را عینا به زبان آورد اما اشتباه گفتن اطلاح "میمیرم برات" سبب خنده افراد حاضر در آنجا شد. او به جای این اصطلاح، از جمله "میمیرم‌برام" استفاده کرد.

 
بسیاری از کاربران با استقبال از این کلیپ معتقدند که همسر این بانوی ایرانی بسیار بامزه و جذاب است. بسیاری از کاربران این شوهر آمریکایی را شبیه "آرنولد" دانسته و معتقدند که بسیار مرد با جذبه ای است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
Attila14 - استکهلم، سوئد

بعد از عنقلاب و همینکه ملاها رو استوار کردن تبلیغات ضد ایرانیشون هم از هر طرف شروع شد! واسه تحقیر هر چه بیشتر ابرانیا!. فیلم بدون دخترم هرگز چنان فوکوسی روش شد که مردم غرب به دسته دسته ایرانیایی که اون موقع از ملاها فرار میکردن به چشم خیلی مرتجع و وحشی نگامیکردن, به همه شون!. بیچاره ایرانیا, از اون طرف فراری و از این طرف نیومده مجرم!. یک غربی عامه هم که فرق اون مرد خرمذهب و ایرانی متمدن رو نمیدونست! یک تحقیر سیستماتیک ایرانیا !. خدا نکنه زنای ایرانی رو یه موقع بخوان تحقیر کنن.....
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
۴۴
kakoch - کاکوچ، ایران

آرزوی زنها ایرانی که اولین شوهر ایرانی از ایران میبرتشون بعد از این که اقامت گرفتن میفتن دنبال این کارا هوووو و بقیه ماجرا که تو این فیلم دیدین :)
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا
خب که چی؟ حالا این خیلی دیدنی و شنیدنیه؟
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
[::Attila14 - استکهلم، سوئد::. اخه نیست ما ایرانیا تافته جدا بافته‌ایم ، که همه دنیا باید مارو بگزارن رو سروشون حلوا حلوا کنن ، بعدم اون فیلم بدون دخترم هرگز از داستان واقعی درست شده که اون حمال اون زن . امریکایی رو برد ایران و هر بلایی که تونست سرش آورد ... بث این تعثب که همیشه حق با ایرانیه
‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
۳۶
soroshkhani - توکیو، ژاپن
[::Attila14 - استکهلم، سوئد::]. یه حقیقتو بگین. به نظرتون ما چقدرمون شبیه یه ادم غربی هستیم؟. من میگم فوقش ۳۰ درصد. بقیه همه همون پخی بودیم که به خمینی رای دادن و میدن. اون فیلمم از رو واقعیت درست شده. از این که بگذریم نوع برخورد ما خیلی جالبه. برا کم کردن عقده مون صبح تا شب شب تا صبح عرب سوسمار از دهنمون نمیوفته. این رفتارا دلیل داره. الکی طرف نمیاد بگه عرب سوسمار میخوره. عربا کم بود الان به کردای عراق و گرجستان و ترکیه و اذربایجان و افغانستانم سرایت کرده. چون وقتی ما داریم عقب میوفتیم این کشورا دارن پیشرفت میکنن و وقتی ما این پیشرفت رو میبینیم یه تاثیر بدی رو مون داره. به جای اینکه درس بگیریم میاییم برای کم کردن فشار عصبی فحش میدیم بهشون. مثلا تو تلگرام طرف نمیتونه بره گرند کنیون رو ببینه میاد عکس اون دره ایی که تو لرستانه رو میزاره و میگه گرند کنیون بره به جهنم خودمون بهترشو داریم. حتی این حس حسادت و عقده به طبیعتم کشیده شده. یه گروه تلگرامی بودم یه توریست فرانسوی اومده بود اشغالای ما رو از طبیعت ایران جمع میکرد. بهم فحش دادن که چرا عکسو میفرستی اینا میخوان ابروی ما رو ببرن.
‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
۳۶
soroshkhani - توکیو، ژاپن
[::Attila14 - استکهلم، سوئد::]. ابرو وقتی برده میشه مثلا ما طبیعتمون مثل سوئیس یا ژاپن باشه و اون توریست فرانسوی بیاد اشغال بریزه و بعد جمع کنه و بگه بله ایران کثیفه و مردم هم براشون مهم نیست. ببینین اینم مدرکش. وضعمون اینقدر وخیمه. شما بعد بیاد بگو ابرومون رو میبرن. ابرو وقتی باشه برده میشه. الان چه ابرویی مونده؟. تو فرانسه تو گرجستان تو ترکیه برا چیزای ساده تر و خیلی پیش پا افتاده تر تظاهرات میکنن بعد دولت ایران اظهار نظر میکنه مردم ایران خیلی خیلی قانع و سخاوتمندن که برا این چیزا اصلا تظاهرات نمیکنه. ولی این رفتار ما تو جوامع خارج فرقی نمیکنه کدم خارج چه چین باشه چه امریکای جنوبی چه افریقا چه کشورای غربی، یعنی گوسفند بودن. یعنی یه عده برده و نوکر بیجیره مواجب که حتی برا ساده ترین حقشون کاری نمیخوان بکنن. ما اصلا ابرویی نداریم که برده بشه. کدوم ابرو؟ کدوم تمدن و فرهنگ؟.
‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
۵۰
Attila14 - استکهلم، سوئد
[::Say good bye to religion - ونکوور، کانادا::]. یکی دو خط بعنوان توضیح و نسل و بافت در حال تحول ایران قبل ۵۷ اینجا نوشتم که ایرانیان یو کی نخواست منتشر کنه
‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.