انتشار ویدیوی سیلی زدن حمدالله کریمی نماینده مجلس به مامور راهور در فرودگاه

مرداد ماه سال گذشته خبری مبنی بر درگیری حمدالله کریمی نماینده بیجار و گروس با مامور پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد منتشر شد. فیلم این اتفاق با گذشت بیش از یک سال منتشر شد.
 

حمدالله کریمی نماینده بیجار و گروس درباره این اتفاق اینگونه بیان داشت که با وجود داشتن کارت تردد، مامور راهور از ورود خودرو جلوگیری می‌کند، اما نماینده مردم بیجار در مجلس با توجه به اینکه تحت فشار رسانه‌ها و مردم شهرستان خود، باید حتما خود را به هواپیمای حامل وزیر می‌رساند و همراه وزیر به کردستان سفر می‌کرد، از اصرار بر ورود از درب ویژه خودداری کرده و از پارکینگ عمومی و به صورت پیاده، وارد فرودگاه می‌شود و خود را به دیگر نمایندگان استان کردستان و معاون وزیر می‌رساند و برای او قضیه تمام می‌شود.

 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین زمانی که در داخل ترمینال شماره 2 بودم، مامور راهور در غیاب من با همسرم که همراهم بود، درگیری لفظی داشته است و به گفته همسرم این مامور به او بی احترامی کرده و همسرم از ترس و با گریه به صورت تلفنی از من درخواست کمک کرد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: وقتی دوباره به محل ورودی بازگشتم، دیدم مامور مورد نظر در حال توضیح قضیه به مافوقش است و وقتی به مامور گفتم که چرا به همسرم توهین شده است، در همان حین دوباره مامور راهور بی احترامی خود را تکرار کرد و باعث عصبانیتم شده و درگیری فیزیکی ایجاد شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

هرروز، هر ساعت، هر لحظه به زن، خواهر، مادر و دختران ایران توهین میشه. چیزی که عوض داره گله نداره. البته من به توهین به هر کس که باشه کلا مخالفم. ولی‌ شخصا سالهاست که ایران نمیرم به خاطرِ همین بی‌ احترامی‌ها و توهین‌ها که از سفارتِ ایران شروع می‌شه تا فرودگاه و غیره همینطور ادامه داره. اینجا ایرانِ . ایران.
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

جای کسیکه به مامور دولت اهانت یا خدای نکرده تعرض کنه گوشه زندانه.ما توو اینجا اروپا دیدیم ویادگرفتیم.
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

وقتی امثال این اسکل که 30سالشون نشده با رانت و پارتی و دادن چلوکباب به مردم گشته شهرستانهای فقیر میشن نماینده مجلس چه توقعی دارید.
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
یاد بگیریم که با اطلاعات نا کافی قضاوت نکنیم!. البته سیلی زدن به یک مامور در هر شرایطی کار منطقی نیست، ولی گاهی در بعضی شرایط کنترل رفتار و پیروی از منطق، کار آسانی نیست به هر حال قضاوت کردن صرفا با دیدن یک ویدئو کار صحیحی نیست!
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. غلو جان.کاملا درست گفتی.پس خواهشا اینقدر برای ایران وجوامعی نظیر ایران دموکراسی نخواهید وآرزو نکنید.
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
۶۲
شاه و شیخ - قم، ایران

اون افسر ارشد که با چشمان خود دید که به همکارش تعرض شده چقدر بی عرضه بود. این اتفاق در هر کشوری میافتاد به محض برخورد فیزیکی ضارب را از پشت میخوابانند دستبند زده به بازداشتگاه میبردند.
‌سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. خوب بالاخره چی؟ مردم باید یه جوری عاثل بشن. ببین الان جمهوری اسلامی و اون بخش قابل توجه از مردم که با اینها همفکر هستن مثل غده سرطانی دارن اخلاقیات دنیا رو خراب میکنن. این بیشرفا مدیریت جهانیشون (حرومزادگی) رو فقط به قطب شمال و جنوب صادر نکردن اونم به خاطر گشادیشون هست که حوصله سرمایه گذاریهای ضد اخلاقی و تروریستی در اونجاها ندارن. ایرانیها یا درست میشن (حکومت و مردم همراستای اینها که الکی فقط ادعای ضد رژیم بودن میکنن) یا مثل ژاپن با چنتا بمب اتم مجبور میشن درست بشن. میگی نه بشین و ببین.
‌چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
رای گیری نزدیک باز برین ری بدین به این پوفیوزهای دوزاری
‌پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.