کشتار الاغها برای گوشت آنها

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

هیچوقت این جمله دروغ خمینی دجال نه انسان هیچ و پوچ را فراموش نکنید که رو به هزاران نفر از مردم ایران و بخصوص مردم تهران گفت که شماها را به مقام انسانیت میرسانیم ! اینک به این نتیجه رسیدم همه در ان زمان که خمینی دجال امد انسان بودیم و انسان هم هستیم ولی دروغگو و درنده نبودیم .
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
۵۲
ordak - بن، آلمان

مملکتی که یابو عباسی شده نظریه پردازه اونه و میگه امریکا با شیعه ۱۲ امامی بشه و وال ستریت را ببنده و تمام نمایندگانش باید ختنه بشن باید مغز خر خورده باشه
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

سربازان گمنام مملکت امام زمان با سرلوحه قرار دادن آیه «اقتصاد مال خر است» بلافاصله بعد از افزایش قیمت دلار وارد عمل شده و این الاغها را تحت نظارت بسیار نامحسوس قرار داده و موفق شدند همگی آنها در یک اقدام غافگیرانه در جلسه ملاقات مخفی در طویله دستگیر کرده و این شبکه اقتصادی را منهدم کنند. دادستان اصفهان که عجالتا برای دیدار فرزند دلبندش در امریکای جهانخوار بسر می برد با اعلام این خبر افزود: این الاغها بجرم مفسده اقتصادی ، احتکار دلار ، محاربه با خدا و رسول خدا ، اقدام بر ضد امنیت کشور ، بسزای اعمال خود رسیدند. برای انبساط پروستات رهبری ، آلت این الاغها توسط قاری طوسی تقدیم معظم له گردید.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
۵۶
حاج حمید الله - وین، اتریش

با درایت رهبری و حکومت اسلامی (خر) خوری که خوبه. به سگ خوری هم میرسیم.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا

بعد میگن چرا وضع اقتصاد مملکت خرابه؟! وقتی خر بیچاره رو میکشن اونوقت کی بداد اقتصاد مملکت برسه ؟ مگه خمینی نگفت اقتصاد مال خره.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
مقام معظم رهبری امام راحل شخصیتی بسیار پیچیده توصیف کرد که دقیقا بهمین خاطر هنوز مردم عادی معنی«مال خر» و رابطه آن با «اقتصاد» را نفهمیده اند. رهبری «مال خر» را بهترین وسیله «توسعه پایدار» دانست. برای « آشنایی نسل آینده و حراست از دستاوردهای نظام روشهای استفاده از «مال خر» در اقتصاد توسط «قاری طوسی» در کودکستانها تدریس داده خواهد شد.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
۴۹
tom28 - تهران، ایران
فرق کشتن الاغ زبون بسته با گاو و گوسفند و مرغ و خروس و... زبون بسته چیه؟؟؟ سود جویی یک مشت رستوران دار کثافت ارتباطی به زبون بسته بودن الاغ یا گوساله نداره.
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
ایکاش این گوشت الاغ ها را میفرستادند برای قیمه .... ، برای اون الاغ ....که بعد از ۱۴۰۰ سال دارن خودشان برای یک گردن کلفت جر میدن
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
پس بگو چه بلایی سره اتوبوسی که حوزه علمیه قم فرستاد برایه زیارت کربو - ای - بلا آمده ، همرو ضبح کردن 😎😂 cheers
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۱
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
[::tom28 - تهران، ایران::]. دوست عزیز ، همینطور که اطلاع داری بین انسان‌ها هم زبون بسته وجود داره فقط خودشون نمی‌دونن ، cheers . 😎😂
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵
۴۹
tom28 - تهران، ایران
[::Say good bye to religion - ونکوور، کانادا::]. آره قربون . خیلی هم خوب اطلاع دارم. حتی یک گروهشون هم مقیم ونکوور شدن که سواد انگلیسی هم ندارن و بر خلاف اینکه چند بار بهشون تذکر و آموزش داده شده قصد دارن بیسواد باقی بمونن تا جایی که هنوز نمیخوان یاد بگیرن goodbye سر هم نوشته میشه.
یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.