انگلیسی صحبت کردن بازیگر سریال پایتخت

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۱
Liberte - ارومیه، ایران

کسی تو ایران این برنامه های مسخره با این مجری مسخره و بااین مهمون مسخره که داره آشکارا عقده اشو خالی می کنه ،نگاه نمی کنه، فقط تو یوکی میبینمشون.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
۴۹
tom28 - تهران، ایران
Your accent is neither British nor American, you are just delusional about being able to speak English as everything you said was wrong and a mish-mash of some English words in the completely wrong order. خانم محترم لهجه شما نه انگلیسی بود نه آمریکایی ضمن اینکه یک جوری با افتخار میگین لهجه من خالص آمریکایی هست که انگار آمریکاییها صاحب زبان انگلیسی هستند و لهجه انگلیسی داشتن باعث شرم و خجالته. باید حضورتون عرض کنم که آمریکایی ها آرزو میکنن که بتونن با لهجه انگلیس صحبت بکنن و کاملا آگاه هستن که زبان انگلیس بخاطر لهجه افتضاح و کلمات غلط ابداع توسط آمریکاییها زیبایی و اعتبار ادبی و فرهنگی خودشو از دست داده. ضمنا این شرم آور و مایه خفت و خواری هست که به افراد ریز مغز و کوچکی مثل تو و رشید پور اجازه میدن تا فرهنگ زبان و کشور خودتونو را در تلویزیون ملی بزارین کنا ر و با زبان انگلیسی کاملا غلط صحبت کنین. میخواهید چیرو ثابت کنید؟؟؟ الان هر ننه قمری میتونه چند کلمه انگلیسی غلط غلوط را مثل شما بلغور بکنه. واقعا شرم آوره. مدیران تلویزیون و نظام باید بخاطر چنین خیانتهایی محاکمه بشن.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

آفرین بر شما خواهر گرامی، سلیس و روان. عالی.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

بسیار زیبا و باعث افتخار که این بانو اینطور قشنگ منظورش را به انگلیسی سلیس ادا کرد.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
۵۷
parviz55 - مادرید، اسپانیا

این الان چه ارزش خبری داشت؟؟!!ننگ--!
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک::]. آخه آزار داری حرف منو تایید کنی که منم منفی بگیرم؟!
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳
۳۴
پیر خردمند - تورونتو، کانادا

OPEN UP SOMETHING ABOUT YOURSELF نکن این کار رو....نه تنها لهجه انگلیسی نداری بلکه انگلیسی رو هم داری فارسی حرف میزنی. درود به اطمینان به نفس تو
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
۳۴
آش با جاش - سیاهکل، ایران
خوب حالا چی شد. ایشون انگلیسی با لهجه ایرانی صحبت می‌کنه. نمره ۱۵ میگیره...
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. تفکر 83 سالش شده . دیگه باید یواش یواش بهش احترام بذاریم . امروز فرداست که از پیشمون میره و دیگه تفکر نداریم ها . بعد میخواهید به کی گیر بدید ؟؟؟
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
۴۲
paksan - ایران، ایران
متاسفانه اینطور رفتارها فقط نشان از کمبود هستش. الان اینطوری حرف زدن برای مردمی که اکثریت نمی فهمند چه کاربردی داره؟ پز دادن و احساس باکلاس کردن؟ حال آدم از این رشیدپور پول پرست بهم میخوره. انداختنش بیرون از سداوسیما داشت خودش رو جر میداد و به همه جا چنگ میزد و زمین و زمان رو به هم می بافت الان هم دوباره برگشته با یک برنامه ضعیف و بی خاصیت که یک روز دست لیس هستش یه روز قلمبه میگه به همه جا و معلوم نیست اصلا چرا باید این همه خرج بشه که این برنامه بی خاصیت بیاد و برای کلاس گذاشتن یه عده که آره ما انگلیسی بلدیم؟ یعنی این نشان از خودباختگی فرهنگی نیست؟ الان این یارو رشیدپور داره با کی میجنگه؟ اصلا چقدر از این یارو زیرمیزی گرفته که بیارش تو برنامه و تبلیغش رو بکنه؟ خودش میگه اصلا حقوق این برنامه خرج رفت و آمدش نیست پس از کجا درآمد داره که اینطوری میگرده و انقدر لوکس زندگی میکنه؟ چرا همش باید بگیم فساد در فوتبال و بانکها و مداح ها چرا از فساد در صداوسیما چیزی گفته نمیشه و کسی رفت و آمد مالی و حسابهای اینا رو چک نمیکنه؟تبلیغات کنکور و اشخاص خاص چقدر رشوه و زیر میزی داره؟
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
۴۳
behtaab - ملبورن، استرالیا
لهجه این الدنگ نه امریکنه نه بریتیش بلکه کاملا پرژنه. همه اینارم که گفت از قبل حفظ کرده بود.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۳
۵۰
Elfar - اورنج کانتی، ایالات متحده امریکا
خاک بر سر ملتی که انگلیسی حرف زدن یک بچه رانتخوار افتخار ملی محسوب میشود.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
۷۵
میخواستم بگم.. - گنت، بلژیک
کاش دو کلام فارسی حرف میزد-لااقل میفهمیدیم ماله ی کدوم شهرستانه.
جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.