آخوند: همه پیامبران و زن های بهشتی اومدن تو کعبه تا علی رو ببینند

آخوند: همه پیامبران و زن های بهشتی اومدن تو کعبه تا علی رو ببینند اما علی چشمش رو فقط به پیغمبر باز کرد و گفت بخوانم قرانی که هنوز برات نازل نشده
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

زمانی‌ که این سلطنت طلب خودمان فحش به تفکر می‌‌دهد و می‌‌گوید. رافضی از دین در رفته.زبون بسته الکی‌ سخن نمی‌‌گوید.این آخوند‌های ما به معنی‌ واقعی"سانسور خودم" به دین مبین.مثل شتر افسار گسیخته رم که می‌‌کنند.دیگر هیچ کس جلودار نیست. نه زمان می‌‌شناسند .نه مکان. قانون فیزیک که عرض کنم. به قوانین کپلر. انیشتن می‌‌گویند زکی. از ریاضی‌ ارسطو ۲ و ۲ می‌‌شود. ۴ می‌‌کنند .۲ و ۲ میشود موز، بی‌ دلایل نیست. که آخوند‌های دانشگاه اظهر مصر. فغان به آسمان . این‌ها حرامی هستند. حالا بماند .که خودشان هم هیچ تحفه نیستند. و سگ زرد بردار شغال است. ولی‌ از دید اسلام ما شیهه ها. "سانسور خودم .با ک شروح با ل تمام" هستیم. ترجمه به فارسی .این با با داره می‌‌گوید. در دین مبین رسول پشگل مولا هم نیست. سلطنت طلب درکت می‌‌کنم . ما مخ نداریم شعبه ضاله که می‌‌گویید. حق دارید.
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۷
۶۲
lehrte - هانوفر، آلمان

چشمش رو فقط به پیامبر باز کرد و گفت جیگر......
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

اخوندها فقط بلدند افسانه ها را تعریف کنن و خوب دروغ بگویند و ترسی هم از این نداشته باشن که روزی از انها بازخواست شود که چرا دروغ میگویند و چرا دروغ را در جامعه رواج داده اند.
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

این اگلها علی پرستهای(علویها) هستند که از گله بشار اسد هستند،هنوز هیچ موجود زنده ای پیدا نشده که ز خرافه پرستی و سقط پرستی با این گله انگل قابل مقایسه باشه.اخه کسی نیست به این مردک سقت پرست بگه،اون علی تو در خانواده ای متلد شد که نه پدرش نه ننش مسلمون نشدند و بیدین مردند،در ثانی زمانی که علی متولد شد هنوز دین اسلام نیامده بود و کعبه بت خانه بود مردک سقت پرست،خاک به سر اون گله که پای چرندیات تو نشستند!
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
۳۹
پیامک1 - منچستر، انگلستان

دوتا یاعلی دیگه انشالا همون یذره ایمان مردمو نابود کردید.ادم یاد داستانهای سوپر هیروها تو marvelمیوفته
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::]. رفیق لطفا ارزش افسانه را با ارزش چرندیات مقایسه نکنید، افسانه جز شیرینترین داستانهای بشر هستند،ولی چرندیات این سقط پرسها جز کثیفتری<ن و درد اورترین چرندیات تفالهای خلقتند!
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

سید گوش کن. تو و دیگران همین حرف ها را زدید که ان همای رحمت روزانه 700 نفر را سر میبرید و همیشه با لباس خون الود وارد خانه میشد که دختر همان پیغمبر یعنی شوهر خدیجه خانم یعنی زهرای مرضیه که از شستن رخت و لباس خون الود این اقای همای رحمت که با رحمت و مهربانی خودش روزانه 700 انسان را که همه از بندگان همان خدائی بودند که همای رحمت بان اعتقاد داشت انقدر سر این شوهر بیچاره خودش داد و فریاد کشید و انقدر طعنه زد و هر روز با حرفهای سرد زنانه ها که میگفت تو قاتلی. تو ادم کشی . من از بس رخت و لباس خون الود ترا شستم خسته شدم و هر روز از این بهانه ها را میگرفت . تا یک روز ان امام مومنین و همای رحمت پس از انجام وظیفه و کشتن 700 انسان دیگر که خسته و گرسنه و تشنه بمنزل امده بود و بانوی مکرمه اش هم از این قبیل حرفهای و طعنه ها بایشان میزد ان همای رحمت جوش اورد و دو تا لگد جانانه به ستون و دنده های ان بانوی دو عالم زد و ان بزرگوار جا در جا تمام کرد و شوهر ایشان یعنی همان همای رحمت شبانه این بانوی دو عالم را برد و چالش کرد . حالا تو از زبور بگو یا از اسحاق بگو .
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

و بعدش هم روی ١٧ تا زن و کلی کنیز!! فلان فلان شده ها. اینارو میدونین ولی نمیدونین زنش کی مرده؟؟؟
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
۵۳
پهلوون مفرد - کلن، آلمان

اگر از همان کودکی به ما دین تحمیل نمی‌شد، در بزرگ‌سالی به کتاب‌های آسمانی فقط می‌خندیدیم! - ریچارد داوکینز
‌سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان::]. رفیق عزیز من بخاطر مصالح کاری هم در پاکستان و افغانستان بودم هم بعضی کشورهای عربی مثل اردن و مصر و عمان، با وحابیها برخورد زیاد داشتم، یکی از دلایل ظهور وهابی ها همین سقت پرستی و خرافات بود،زمانیکه وهابیها در عربستان ظهور کردند، عربستان از ایران سقت زاده و امام زاده بیشتر داشت،،خلاصه سر خدا بخاطر این همه سقط السلامها بیکلاه مونده بود، یکی از سوالات وهابیها این بود با ایین هم امام زاده و شیخ، سقط السلام پس خدا دیگر چه کاربردی براتون داره، به این خاطر بود که بساط سقط پرستی را جمع کردند و تمام امام زاده ها و تکیه ها ،قبر سقط السلام ها را و مسجدهای که روی این قبرها ساخته سا'ده بودند نابود کردند، هر چند من ذاتا تنفر شدیدی و انتی پادی شدیدی نسبت به وهابیت دارم حتی بیش از سقط پرستی جعفری صفوی، ولی در این مورد به اونها کاملا حق میدم. دین اسلام برای نابودی خرافات امد وولی این سقط پرستها ومردار پرستهای فرقه شیعی خوصوصا صفوی از زمان ظهور دین اسلام به اندازه ظهور بشریت خرافه ساختند که تابع هیچ قانون حاکم بر دنیا و و منطق نیست،...
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
...اخه دیزی دونفره خوردن علی با شتر یا فیل یا سوسمار و بحث فلسفی کردن با اژدها!!! حتی برای یک بچه مهد کودکی مسخره ،خنده دار و اوج حماقت است، ولی برای اینها از فضولات فلان مردار است،امق تر از اینها ،منبر نشینان این انگلها هستند!نمونه بارزش تهوع اسلامی این سایت است، از عملیات مرصاد تعریف میکنه و می<گفه یکجایی من با تیربار گاتلینگ ۱۲م م که لولش میچرخه روی یک ایفای باند رجوی شلیک کردم انقدر عصبانی بودم دستم را از ماشه بر نمیداشتم تیر تمام شده بود ولی لوله تیربار میچرخید،بعدها فهمیدم نزدیک به ۲۰ تا سی نفر در ایفا کشته شدند، اینکه چطور ۲۰ یا سای نفر داخک یک ایفا جا کهدند بماند، ازش سوال کردم، گاتلینگ ۱۲ تو سلاحهای ارتش ایران نه زمان شاه نه حالا وجود نداشته، تنها نمونه های ان در فانتوم ۶ لول و در "هلی" کبرا ۳ لول است، این گاتلینگ را از کجآورده بود، میگفت یکی از مبتکران بسیجی مثل؟؟ از یک فانتوم ان را باز کرده بود و روی جیب گذاشته بود وزن یک گاتلینگ فانتوم ۲ تن استبا مهمات کامل!میبیند حماقت به کجا رسیده؟حماقت و دروغ کروموزومهای اینها را تغیر داده!
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
۵۴
Say good bye to religion - ونکوور، کانادا
عزیزان ، از همون روز ، ۱۳ به در رسم شد و اینها دوره هم عمو زنجیر باف خوندن و اطل مطل . توتوله در کعبه با حوری هایه بهشتی ، که بعد از ۱۴۰۰ سال اخوندا با فاطی کوماندو ،. رقییه رامبو ، پری پارتیزان به عنوان نسل جدید از حوری هایه بهشتی با Botox ،این دفعه در پشت پرده ، 😂😂🤪 جشن گرفتن . خفا‌‌‌‌ً
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
۴۲
paksan - ایران، ایران
خوب دم حضرت علی گرم ولی به تو و ما چه ربطی داره که علی به این سطح از اعتبار رسیده؟ تو هم آدمی و علی هم آدم بود پس تو به فکر خودت باش لازم نیست هی علی علی کنی و بت بتراشی. شماها جز حرف زدن و علی علی کردن کجای کار و زندگیتون به علی شبیه هستش؟ حضرت علی مفت میخورد و نماز اقامه میکرد و منبر میرفت و حقوق مفت میگرفت؟ علی کار میکرد علی باغبانی میکرد چاه میکند و یک ریال حقوق حکومتی و دولتی نمیگرفت ولی شماها چی؟ الان اول مردم باید علی رو الگوی خودشون قرار بدهند یا شماها که خودتون رو شبیه اون میکنید و یه سید هم می چسبونید به بقل اسمتون و خودتون رو از تبار او میدونید؟
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل
اونجای آدم دروغگو !!!
‌چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
۵۶
دین وحشیگری - اونتاریو، کانادا

مرتیکه پفیوز.ننگ بر تو و حامیانت.ایران و فحشانه خانه و غارت کردید.به امید رهای از دین و دین بازی.
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
علی اگر اینقدر قدرت داشته ونزد خداوند مقبول بوده چرا بجای محمد پیامبر نشد پس
‌پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
[::danyou - تل آویو، اسرائیل::]. آقا لطفا آدرس را درست بده شبهه ایجاد نشه کجای آدم دروغگو تازه چی به اونجای ادم درغگو
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.