آیا قیمت دلار واقعا پایین آمده است ؟ - ویدیو

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
behzad2010 - رتردام، هلند

این ملت آزادی میخوان چکار,خودشون از هفت دولت آزادند.
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
1- اکثر مردم سپرده هائى در بانک ها داشتند و با سود هاى ٢٠ تا ٢٥ درصد به نظر مى رسید که تا حدودى راضى باشند . دفعتا بانک مرکزى شروع به کاهش نرخ سود و به طور تدریجى آن را تا ١٥ درصد رسانید و در صدد بود که به ١٢ و ١٠ درصد نیز تقلیل دهد. مردم هم با توجه به اینکه نرخ تورم بیشتر از ٢٠ درصد بوده به جاى آنکه شاهد کاهش دارائى هایشان باشند وارد بازار ارز و طلا شدند. دیگر همه مى دانستند که قریب به دهها مىلیارد دلار درخانه مردمى است که دارائى هایشان در اثر بى لیاقتى هاى مسئولان جمهورى اسلامى قبلا دچار کاهش شده بود.مسئولان حاکم با ترفند هائى سعى کردند که مردم را به فروش دلارهایشان مجبور کنند. یکى از سناریوها این بود که جمهورى اسلامى با ایادى و دار و دسته خود و با صرف چند صد هزار دلارى وارد بازار و شروع به فروش دلار به قیمت هاى پایین بکنند.
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا
2- کافى است که این اخبار در شبکه هاى اجتماعى و بعضى مطبوعات تیتر شود و همین مسئله مى تواند خىلى ها را نگران کند که بله دلار دارد سقوط مى کند و اگر اقدامى نکنیم بقیه سرمایه مان نیز از دست مى رود.اینجا است که دیگر عرضه و تقاضا نقش خود را بازى مى کند فروشنده زیاد و خریدار کم و به قول معروف مرتب تو سر مال مى زنند تا قیمت ها را پایین بیاورند. مردم مال باخته که مثل دلال ها آب زیر کاه و حرفه اى نیستند شروع به فروش دلار ها به قیمت پایین مى کنند غافل از اینکه اتفاق مثبت و بزرگى در اقتصاد آشفته کشور رخ نداده که باعث ارزان تر شدن دلار شده باشد.
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
ماشین زمان میفروشم آی ماشین زمان میفروشم. حراج شد. صاحبش ورشکست شد. خریدارا عجله کنین. فقط پنج هزار دلار. با قابلیت حمل صد ها کرور اسکناس. با این ماشین میتوانید به دوران پهلوی سفر کرده، دلار هفت تومنی بخرید و به امروز بر گردید و خدا تومن بفروشید و پولدار بشید. بشتابید، بشتابید!
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
۶۳
reza shah rohet shad - تهران، ایران
. دروغ محض هست من خودم رفتم برای خرید هیچ کسی زیر ۱۵۰۰۰ تومان فروشنده نیست .این جو روانی رو خودشون بوجود آوردن و کاذب هست .
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.