وقتی دختر یک قربانی قتل‌های زنجیره‌ای هم به جای جمهوری اسلامی به مخالفان آن حمله می‌کند

سایت دماوند می نویسد : پرند زاهدی، دختر ابراهیم زال‌زاده است. پدر او، ابراهیم زال‌زاده، نویسنده و مدیر موسسه انتشاراتی ابتکار بود.
تیم آدمکشان سعید امامی در ماه اسفند سال ۱۳۷۵ او را ربود و با ضربات کارد به سینه و پشتش به قتل رساند. جنازه‌اش را پس از کاردآجین کردن در بیابان‌های اطراف تهران رها کردند تا چند هفته بعد بقایایش پیدا شود.
حالا دختر او، پرند زاهدی، که بازیگر درجه دو صداوسیما است، به مسیح علی‌نژاد حمله کرده که چرا از خارج از ایران، زنان و دختران ایرانی را تحریک به برداشتن حجاب می‌کند.
نظام جمهوری اسلامی، نظام خوشبختی است که (گاهی) فرزندان قربانیانش هم به جای اینکه دنبال احقاق حقوق خود و مردم ایران باشند، به مخالفان آن می‌تازند
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiyeh) on

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

این عجوزه تو بند ۲۰۹ نبوده ولی صیغه ۲۰۹ نماینده وبعد راننده نمایند و بعد محافظان نماینده، بع دوستان و در همسایه نماینده بود، این مسیح کپک مثل اون چخمینی پرک است که کمبود شخصیت داره، اگر مسیح کپک ادمه یک کلام بگه چرا ۲۳۰ هزار دلار بهش میدن کمپین ۴ شنبه سفید راه بیندازه انهم در مملکتی که عقوق یک روزنامه نگار سالی ۳۰ هزار پوند است؟
‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

والا من که نفهمیدم منظور این بانو چیه، شاید طفلک قاط زده!
‌چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
جفتشون سرشون تو یه آخوره. اینا هم فیلم رژیم برای اعتبار دادن به یکی از مزدورانشون در خارج
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
۴۶
Ardi1978 - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

حجاب اختیاری حق زنان ایران میباشد و خانم مسیح علینژاد هم ازادی حجاب حمایت میکنند جریانی که باید با اون مقابله کرد حجاب اجباری هست و ربطی به زندگی ایشون در امریکا یا ایران نداره
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲
۴۶
ایرانه آریایی - بوستون، ایالات متحده امریکا

واقعا متاسفم برا این خانوم و خودم که ایرانی هستم!!!
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

مزدور است دیگه! پول میگیرد،بیشرف میشود!
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

وقتی پدرش را اینگونه حذف فیزیکی کردند و احتمالا سایر اعضای خانواده و یا خودش را تهدید کرد ه اند ، لذا منطقا باید بلند گوی این جلادان بشه، یکی از این نویسنده گان یعنی فرج سر کوهی از دوران و موقع باز جویی تعریف میکرد ، که این بی شرف ها الفاظ و شوخی های خصوصی که وی با همسرش در اطاق خواب داشتند را از زبان بازجویان شنید ، که به او می خندیدند و دستش می انداختند ، یعنی حتی در اتاق خواب هم میکروفون قرار داده بودند ، تا روحیه مخالفان را بشکنند ، حتی از بسیاری از خانم ها فیلم های خاص می‌گیرند تا همیشه افسارشان را داشته باشند
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸
۶۴
خودت باش - هامبورک، آلمان

حرکات و حرف زدن هاش بیشتر به مردا شباهت داشت بیچاره خیلى جوگیر و ذوب مقام ولایت فقیه بود
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

این هم یکی از صیغه ای های آغا هست از نوع الهام خرچنده. خیلی دوست دارم بدونم چقدر یا چی گرفته تا بیاد خود شیرینی کنه. جالبه که هر هنرپیشه زن تو ایران تا نقش مهم نمیگیره میره زیر عبا رهبر و به نظامش آویزون میشه.
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۷
۳۸
raminn - تهران، ایران
شاید این بیچاره هم تحت فشارهایی و تهدیدهایی حرفهایی زده . خیلی جدی نگیرید .
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۲
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

اوه اوه اوه این دیگه فکر کنم الهام چرخ دنده رو هم بذاره جیب بغلش . آقای کارگردان یکی دو سکانس به این بازی بدین بشناسیمش کی هستن این بانویه زبون باز
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۷
۴۹
شهلای من - بروکسل، بلژیک
خانم زال زاده چهل سال هست ما خارج نشینان میگوییم اخوند رفتنی هست ولی هر روز جای پاش را محکم تر میکنه تا یه سر و صدایی میشه میگیم ما با شماییم این با شما بودن و ما چکار میتونیم براتون بکنیم مشخص نیست فقط بلدیم از بیرون گود داد بزنیم لنگش کن مسیح هم یکی از این افراد هست فقط این را بگم یه عده معدود این جماعت مالیات خور هستند شب بیدار و روز خواب تشریف دارند فراموش نکن همین جماعت تا صدای اعتراض بلند بشه میگن اخوند دیگه تمام شد ما میزنیم ما میگیریم ما محاکمه میکنیم
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۲
۷۰
senator x - تهران، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا:این نفر قاط نزده,خریداری شده.چنانچه پدر او یک فرد متفکر و وطن پرست بوده,دلیلی نمیشود که فرزند او خلف باشد خیلیها هستند که برای ایفای نقش مستخدم,عابر و از این چنین تن بهر خفتی میدهند .شمر و یزید و خولی از اقوام دور و نزدیک امام حسین بودند.داستان پسر نوح را شنیدی؟.
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۳
۵۲
ordak - بن، آلمان
مملکتی که این صیغه السلام شده مبارز ش، که دوره آموزش مبارزه افقی و مبازه روی تشک را در مملکت ولی وقیه موفقیت آمیز به اتمام رسونده، باید 40 سال به آخوند سواری بده .ملی نعمتی بهتر از اخوند پیدا نمی کنه.
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::senator x - تهران، ایران::]. برای من خیلی جای تعجب داره که پدر کسی رو سلاخی کنند و او سرش با سلاخ در یک آخور باشه. برای همین گفتم شاید علت دیگری داشته باشه.
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
برو گمشو بابا
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
۴۵
setayeshz565 - وین، اتریش
این خانوم که خودش روسری سرش نیست،اون یه نمه شال هم از رو سرت بردار و خودتو راحت کن،اگه یکی مثل چرخنده که سیصد و شصت درجه چرخید این حرف رو میزد تعجب میکردیم ولی دیگه شما چرا سرکار خانوم،با اون دوزار حجاب نصفه نیمه؟قسم راستت رو باور کنیم یا دم خروستو؟!!!! شما اصلا بگو با خودت چند چندی؟
‌پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.