فارغ‌التحصیلی دانشجوی تگزاسی در کنار تمساح غول‌پیکر

مکنزی ۲۱ ساله در مرکزی کار می‌کند که حیوانات دردسرساز را می‌گیرد و به مردم آموزش می‌دهد یک دانشجوی آمریکایی در مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش با یک تمساح چهار متری عکس یادگاری گرفت و او را یکی از بهترین دوستانش خواند.
 

مکنزی نولند، دانشجوی رشته شیلات و حیات وحش دانشگاه تگزاس است که روز جمعه فارغ‌التحصیل شد. او برای این مراسم به یک مرکز نگهداری در شهر بومانت تگزاس رفت که خانه ۴۵۰ تمساح، کروکودیل و سایر خزندگان است.

 
ستاره این مراسم "تکس بزرگ"، تمساح غول پیکری بود که در سال ۲۰۱۶ وارد این مرکز شد. او به دلیل این که عادت کرده بود از انسان‌ها غذا بگیرد، به دردسری برای قایق‌های محلی تبدیل شده بود.
 
مکنزی از ماه مه که به مرکز نگداری ملحق شد، رابطه ویژه‌ای را با تکس شروع کرد. او می‌گوید وقتی که برای غذا دادن وارد استخر محل نگهداری این تمساح می‌شود، نام او را صدا می‌کند یا برایش دست تکان می‌دهد، تمساح می‌فهمد و واکنش نشان می‌دهد.
مکنزی می‌گوید فقط نگران این بوده که تکس به طور اتفاقی حلقه دانشگاه‌اش را بخورد خانم نولند در پاسخ به سئوال بی‌بی‌سی که از حضور در کنار این حیوان نمی‌ترسد، گفت: "من هر روز در کنار حیوانات وارد آب می‌شوم و او یکی از بهترین دوستان من است."
 
نولند ۲۱ ساله در نبراسکا بزرگ شده، جایی که مردم به طور عادی با تمساح‌ها روبرو نمی‌شوند. او در رابطه با علاقه‌اش به حیات وحش گفت: "من از بچگی همیشه مارها را از روی زمین برمی‌داشتم، حیوانات را می‌‎گرفتم، با بقیه بچه‌ها صحبت می‌کردم و به آن‌ها آموزش می‌دادم."
مک‌انزی می‌گوید داخل آب فقط احساس هیجان کرده و تمساح را "ستاره نمایش" نامید او می‌خواست عکس مراسم فارغ‌التحصیلی‌اش تصویری از کاری باشد که تابستان‌ها انجام می‌داد: "از وقتی که او (تمساح) با ما است، همیشه شخصیتش را نشان داده است. تمساح‌ها موجوادت فوق‌العاده‌ایند و تمام آن‌ها آدمخوار نیستند!"
 
مکنزی نولند امیدوار است که پس از فارغ‌التحصیلی هم بتواند به کار مرتبط با حیات وحش ادامه دهد: "می‌خواهم با حیوانات مشغول باشم و به جامعه در مورد آن‌ها آموزش بدهم."
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +566شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +473پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +261ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +192عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم