مرگ غم انگیز زوج جوان

کارآگاهان پلیس جنایی همزمان با کشف اجساد زوج جوان داخل یک خودرو تحقیقات خود را برای رمز گشایی از این پرونده آغاز کردند.

به‌ گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 6:30 دقیقه عصر سه‌شنبه گذشته مأموران کلانتری 163 فرجام هنگام گشت در مقابل ورودی باغ پرندگان لویزان با خودروی زانتیا سفید رنگی مواجه شدند. با توجه به مشکوک بودن ماجرا و از آنجایی که سرنشینان خودرو هیچ حرکتی نداشتند، مأموران در خودرو را باز کرده و با جسد زن 35 ساله و مرد 37 ساله ای مواجه شدند.هر دوی آنها با شلیک گلوله به سر جان باخته بودند. بلافاصله این ماجرا به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم تحقیق اعلام شد. با حضور بازپرس جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم در محل ضمن بازرسی از خودرو، زیر برف پاک کن ماشین به دستنوشته‌ای برخوردند. مضمون دستنوشته به این صورت بود: به‌خاطر دخالت‌های مادرزنم این کار را انجام دادم. در قسمت دیگری از دستنوشته خطاب به مادرزنش نوشته بود: تو نمی‌تونی عشقم را از من بگیری. دیدارمان به قیامت. و درنهایت دو شماره تماس پای دستنوشته بود که در تحقیقات بعدی مشخص شد شماره‌ها متعلق به برادران زن و مرد جوان است.از دستنوشته‌ها این‌طور به نظر می‌رسید که مرد جوان آن را نوشته است. در ادامه بررسی‌ها با توجه به وضعیت جسد زن جوان این احتمال قوت گرفت که وی از سوی شوهرش غافلگیر و با شلیک گلوله کشته شده است. بعد از آن نیز مرد جوان دست به خودکشی زده و به زندگی‌اش پایان داده است.

در گام بعدی مأموران به استعلام شماره پلاک خودرو زانتیا پرداخته و صاحب خودرو که برادر راننده جوان بود؛ شناسایی شد. مرد جوان در تحقیقات گفت: برادرم امروز ماشینم را برای چند ساعتی قرض گرفت. دیگر خبری از او نداشتم.

با دستور بازپرس ویژه قتل، تحقیقات از خانواده این زوج جوان برای روشن شدن ابهامات پرونده آغاز شد.
سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
hamid swed - مالمو، سوئد

من واقعآ این مردهای ایرانی رو نمیفهمم , تا از یک دختری خوششون میاد داستان میشه یا میدینش به من یا میکشمش یا اسید میپاشم تو صورتش!!! این چه وضعیه؟؟؟ چرا خودتون رو مالک یه زن میدونید که یا مال شماست یا هیچکس دیگه؟؟؟!!!! بدبختها اگر اینهمه به قول خودتون مردونگی در شما هست اونو در مقابل این رژیم خونخوار و عواملش بکار ببرید که مقصر اصلی هستن و تمام مال و جان کل مملکت رو به سرقت بردن و نفس شما رو گرفتن!!!! همون گلوله بر سر شما مردان پوک مغز که غیرت رو فقط در نشون دادن تار موی زن یا به دست آوردن یک زن به هر قیمت میبینید حتی مرگ!!!!!!
‌پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

[::hamid swed - مالمو، سوئد::]. دوست خوب ، اگه دقت کرده باشی در سوعد دختران و پسران با هم بزرگ می‌شوند ، در همان مدارس تجربه عشق و شکست در عشق و عبور از بحران های عاطفی را تجربه می‌کنند ، بجز موارد کم ، اکثرا از دست دادن عشق زندگی و یا عشق اول را پایان زندگی نمیبینند ، اما در کشور های اسلامی و سنتی داستان فرق می‌کند ، دخالت خانواده ها بیداد می‌کند ، جوانان در ارتباطات اجتمایی محدود هستند ، لذا این فجایع رایج‌تر است .
‌پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +566شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +474پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +261ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +192عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم