نماینده بندرعباس : کشتی های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده اند

احمد مرادی ،  نماینده مردم بندرعباس،قشم،ابوموسی،حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی روز یکشنبه، 31 تیرماه در نطق میان دستور خود، گفت:
به والله ظلمی است که به حق مردم هرمزگان  روا  داشته شده است.
 نماینده  مردم بندر  عباس در مجلس افزود: کشتی های چینی با مجهزترین امکانات به جان صیادان سنتی افتاده اند و مرتب به مردم دروغ میگویند و اعلام می کنند چنین  کشتی‌های وجود ندارد و دولت  پنبه در  گوش خود کرده  و حاضر نیست صدای عدالت خواهی مردم هرمزگان را بشنود؛ هزاران میلیارد تومان از این استان درآمد کسب می شود اما حاضر نیستند به این وضعیت اسفناک پایان  بدهند.
 مرادی افزود: هرمزگان را  به میزانی  بدبخت جلوه دادند که حاضر نیستند، مدیران آن را در استانهای دیگر نیز بپذیرند
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Daheye 60 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

مرگ بر جمهوری اسلامی و همه آخوند‌های دزدش
‌سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

نشاید که ایران ویران شود - کُنام پلنگان و شیران شود!! بدبختی این ننگ آفرینان ، خائن به این مرز و بوم ، پلنگ و شیر هم نیستند که کفتار و لاشخور و شغالند!! به هر اجنبی اجازه میدن که بیاد و یه تیکه بکنه و بِبَره !! خودشون هم که کُوس رسوایی و فساد و جنایاتشون عالمگیره !! لعنت به ذات کثیف و پلیدشون !!
‌سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳
۵۲
ordak - بن، آلمان
[::شب تاب - یوکوهاما، ژاپن::]. بگو مرگ بر شاه....تازه ملت بعد از ۴۰ سال متوجه شده. ملت که شاه نداره ،حساب کتاب نداره.یک افسر عراقی میفگت زمان صداسم در یک مسئله حسابرسی،نزدیک به ۱۰۰ دینار عراق گم شده بود،حسابرسها روز و شب نداشتن که مبادا این به گوش حسابرسها برسه. این مملکتی بود که نظام بعثی صهیونیستی اداره ان را در دست داشت، از وقتی سقت پرست های همپالکی ملاهای کره صیغه هم اونجا را به مملکت اسلامی و دولت سقط پرستان تبدیل کردند، فقط در یک نوبت پس مالکی در لبنان با ۵ میلیارد دلار دستگیر میشه. پس هر جا پای این نابد سقط پرسرت تخمه صیغه پا گذاشت، اون مملکت نابود شد.این مختص تنها ایران نیست. پس تا زمانی که تو ایران ۱۰ هزار صیغه زاده(عربزاده یا امامن زاده)وجهود داره، تا زمانیکه فاحشه خانه رضا عرب به اسم استان مقدس قدس رضوی (صیغه دونی رضا عرب) وجود داره ،اش همین اشه،اگر مردم ایران یک جو غیرت داشتند از همین امروز هر کدوم یک بیل و کلنگ بر میداشتند و این طاعون را از ایران پاک میکردند همه چیز حل بود!
‌سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.