پایان زندگی دو قاتل شیطان صفت در مشهد + تصاویر

دو مرد شیطان صفت که به جرم قتل دو کودک در مشهد به اعدام محکوم شده بودند صبح دیروز در بلوار حر شهرک شهید رجایی مشهد مقابل چشم مردم به دار مجازات آویخته شدند.

این مراسم با حضور پدر و مادر مقتولان اجرا شد و پس از اجرای حکم، خانواده مقتولان و مردم از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به خاطر سرعت عمل در به نتیجه رساندن پرونده قدردانی و تشکر کردند.

پدر محمدحسین ۱۰ ساله - یکی از مقتولان- گفت: از اینکه قاتل فرزندم به مجازات خود می‌رسد، خوشحالم. امیدوارم بتوانیم در نیروی انتظامی مرکز فوریت‌های کودکان ایجاد کنیم تا از بروز چنین وقایعی جلوگیری شود. قوه قضائیه در این پرونده عملکرد بسیار مناسبی داشت و توانستند در این مدت کوتاه به پرونده رسیدگی کنند.

همچنین مادر ندا ۶ ساله - قربانی دیگری که از سوی مرد میوه فروش محل به قتل رسیده بود - نیز بعد از اعدام قاتل فرزندش گفت: از دستگاه قضایی بابت رسیدگی سریع به این پرونده تشکر می‌کنم. از روزی که این اتفاق برای دخترم رخ داد بیشتر مراقب دیگر فرزندانم هستم تا چنین اتفاقی برای آنها رخ ندهد. به پدر و مادران توصیه می‌کنم مراقب فرزندان خود باشند تا چنین وقایعی رخ ندهد.

غلامعلی صادقی، دادستان مشهد بعد از اعدام این دو قاتل در جمع خبرنگاران گفت: ارتکاب این دو جرم موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه و آسیب به امنیت اجتماعی خانواده‌ها و کودکان شد. با توجه به سیاست‌های قوه قضائیه هر دو جرم با جدیت تمام و همکاری نیروهای پلیس بسرعت پیگیری شد و متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

احکام نیز به صورت فوق‌العاده صادر شد و مراحل پایانی این دو پرونده یعنی قصاص متهمان با حضور عموم مردم اجرا شد.

دادستان مشهد گفت: نباید در این اتفاقات مردم را مقصر بدانیم؛ مقصر اصلی مجرمان هستند، وظیفه ما و پلیس این است که اقدامات لازم را برای پیگیری انجام دهیم.

صادقی در ادامه بر اقدام هر چه سریعتر در خصوص نظارت بر برخی از تاکسی‌های تلفنی که هیچ آرم و نشانی ندارند نیز تأکید کرد.

مجتبی عندلیب- معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد- نیز به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود و پیگیری‌های دادگستری خراسان رضوی، روند پیگیری های این دو پرونده در کمترین زمان ممکن انجام شد و حکم اعدام این دو قاتل کودک آزار ساعت 8 صبح یکشنبه 31 تیر در ملأ عام اجرا شد.
قتل ندا 6 ساله نیمه شب هفتم فروردین امسال جسد دختری 6 ساله داخل یک گونی کنار دیواری در شهرک شهید رجایی مشهد کشف شد. گریه‌های دلخراش مرد افغان که با جسد دختر کوچکش روبه‌رو شده بود، دل‌ها را می‌لرزاند. دقایقی بعد مأموران پلیس از راه رسیدند و به دستور بازپرس ویژه قتل عمد، تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز شد. نخستین بررسی‌های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نشان می‌داد کیسه‌ای که جسد داخل آن بود مخصوص حمل میوه بود، از آنجا که مرد متأهلی در همان نزدیکی، بخشی از خانه‌اش را به میوه فروشی اختصاص داده بود به وی ظنین شدند و مرد 41 ساله دستگیر شد. وی خیلی زود به قتل «ندا» اعتراف کرد و گفت به خاطر وسوسه‌های شیطانی کودک را به بهانه‌ای به خانه خود برده و پس از تعرض وی را خفه کرده است. در پی اعترافات صریح متهم و بازسازی صحنه قتل در حضور قاضی احمدی‌نژاد، کیفرخواست این پرونده طی چند روز در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و با تأکید دادستان مرکز خراسان رضوی مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق، صادر شد و متهم پس از برگزاری چند جلسه محاکمه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی، به قصاص نفس محکوم شد. همزمان با قطعیت یافتن رأی دادگاه، این پرونده به اجرای احکام دادسرای مشهد ارسال شد و با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم قصاص، عامل این جنایت هولناک ساعت 8 صبح دیروز در شهرک شهید رجایی(قلعه ساختمان) به دار مجازات آویخته شد.
قتل محمد حسین 10 ساله  پنجم اردیبهشت امسال پسر بچه 10 ساله مشهدی برای رفتن به مدرسه منتظر تاکسی تلفنی بود که راننده یک پراید او را سوار کرد. غافل از اینکه وی تاکسی تلفنی نبوده و با دیدن پسر بچه تسلیم افکار شیطانی خود شده است. وی محمد حسین را به منطقه شهرک صنعتی مشهد برد و وقتی با مقاومت‌های وی نتوانست به هدف پلیدش دست یابد بچه را به طرز فجیعی به قتل رساند و فرار کرد. سپس لباس‌های کودک را به همراه کیف مدرسه‌اش در مسیر شهرک صنعتی انداخت.این متهم 27 ساله که تنها با گذشت کمتر از 36 ساعت با تلاش بی‌وقفه پلیس و بازپرس جنایی پرونده  به چنگ عدالت افتاد، تحصیلات عالیه حقوقی داشت.
با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست در دادسرای مشهد، این پرونده نیز به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و قضات با تجربه دادگاه بعد از برگزاری چندین جلسه محاکمه، رأی به قصاص نفس دادند. با تأیید رأی صادره در دیوان عالی کشور و طی مراحل قانونی، پرونده مذکور به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و صبح دیروز وی نیز همراه با مرد میوه فروش به دار مجازات آویخته شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
paksan - ایران، ایران

امیدوارم واسه همه چیز قاطع باشند نه اینکه قاضی ها واسه پرونده های مالی دنبال زدوبند هستند و اگر همین قاتلین هم مال و منالی داشتند و مثل اون هانی کٌرده یا وحید مرادی قاتل و باقی قاتلین مایه دار باشند قاضی ها حکم نمیدن و پرونده انقدر می مونه تا بتونند از بقل مرخصی دادن و سایر امکانات به این قاتلها مواجب و زیر سیبیلی و حق الحساب بگیرن. فساد و قتل اگر تو قوه قضاییه رسوخ کنه اون نظام از هم خواهد پاچید و الان وضعیت حکومت اسلامی ولایت فقیه دقیقا همینه
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳
۸۸
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

[::paksan - ایران، ایران::]. آقا وحید مرادی قهرمان بود نه قاتل. اونایی رو هم که میزد، حقشون بود. چون از ناموسش دفاع میکرد. بهیچ کسی اجازه نمیدم در باره عقاب ایران حرف بدی بزنه. جلوشون هم وامیستم. وحید جان آسوده بخواب ای مرد میدون.
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

[::تفکر اسلامی - ونیز ، ایتالیا::]. تو چی کی هستی که جلوش وایسی؟عین سگ زدن توو زندان کشتنش.یک ماه توو زندان دوام نیاورد.پوزه اش به خاک مالیده شد.حالا بیا جلوش وایسا .ببینم چطوری جلوش می ایستی.
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
چه صحنه های زیبائی رو با اعدام این دو کودک آزار قاتل رقم زدن.دستخوش.
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
۸۸
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. من هر کی که هستم بغیر از اهل بیت امیرالمؤمنین ع از هیچ احد و ناثی ترسی ندارم. همانطور که جهان پهلوان آقا وحید مرادی با پاهای گلوله خورده ابوالفضل وار جلوی اون نامردا واستاد، وامیستم. من تا بحال سیصد بار آدرس دادم، ولی کسی نمیاد! حالا تو مرد شو و بیا. عمه من رو هم بزاری پشت کامپیوتر، از این رجزخونیها زیاد بلده. وحید جان به ناموس زهرا نمیزارم اینا واست هرت و پرت بکنن.
دوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::تفکر اسلامی - ونیز ، ایتالیا::]. برو بابا عقب مانده فکری ورفتاری.نه خودت عقلت عقل انسانه نه اون الگوی درپیتیت.
‌سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +566شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +474پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +261ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +192عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم