شعبده‌باز ایرانی از گزیده شدنش توسط مار کبرا گفت

 انتخاب نوشت: شعبده بازی ایرانی ترکیه‌ای که توسط یک مار کبرا در آنتالیا گزیده شده بود و در بیمارستان قصر العینی شهر قاهره مصر بستری است در گفتگوی چگونگی وقوع این حادثه را شرح داد.
 

عارف غفوری گفت: ماری داشتم که در باغچه خانه نگهداری می‌کردم فکر کردم مار مرده، بدون حرکت مانده بود، مار را گرفتم و شستم، بعد از شستن کمی سرحال آمد به محض اینکه می‌خواستم مار را در قفسش بگذارم برگشت و نیش زد.

 
این شعبده باز گفت: این مار زخمی بود، یک چشمش کور بود وقتی که خریدم وجودش زخمی و مریض بود. آن را برای درمان و رسیدگی خریده بودم و یک سال و نیم پیش من بود.
 
غفوری در ادامه گفت: بلافاصله دستم را باند بستم شروع به مکیدن زهر کردم و سعی کردم مقدار بیشتری از زهر را بیرون بکشم بعد به دوستانم خبر دادم و به بیمارستان رفتیم.
 
این هنرمند ارومیه‌ای افزود: از این نوع مار در ترکیه اصلا وجود نداره فقط یکی بود که آن هم از سوریه آورده شده .بود من آن خریده بودم تا بهش رسیدگی کنم. این مار در طبیعت سوریه، عربستان و مصر زندگی می کند و فقط در این کشورها پادزهرش وجود دارد.
 
عارف غفوری تصریح کرد: در حال حاضر فقط در مصر این پادزهر وجود داره که آن هم بسیار نایاب هست و از هر بیمارستان به دستور مسئولین اداره بهداشت برای هر بیمار چهار سرم گرفته می‌شود که در مجموع ۲۴ سرم می‌شود.
 
وی با بیان اینکه الان قسمتی از بدنم بی حس هست که دیروز بیشتر بود اظهار کرد: بعد از زدن پادزهر کم شد که فقط در پاها و دستی که نیش زده درد شدیدی دارم و نمی‌توانم تکان دهم.
غفوری در پایان گفت: پادزهر اگر در ۶ ساعت اولیه زده نشود فرد فلج شده و بعد از تنگی نفس می‌میرد. دکتر بیمارستان گفت: زنده ماندنم معجزه است.
 
عارف غفوری متولد سال ۱۳۶۸ در ارومیه است که به جهت تحصیل در یکی از دانشگاه های ترکیه به این کشور عزیمت کرده و در حال حاضر شهروند این کشور نیز هست.
عارف غفوری با نمایش های حیرت انگیز خود در طول این برنامه تلویزیونی رکورد پربیننده ترین برنامه تلویزیونی تاریخ ترکیه را از آن خود کرده است.عارف غفوری همچنین در سطح بین‌المللی نیز موفق به دریافت جایزه بزرگ مرلین شد و نام خود را در انجمن جادوگران مرلین به عنوان چهره برتر در کنار [Chris Angel & David CopperField به ثبت رسانید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

یاشاسین عارف اورومیه بالاسی
شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
۴۰
ez2kal - اردن، اردن
بابا همونجور هم که تو خبر هست یه مار زخمی و کور اومده یارو رو نیش زده دیگه این یاشاسین ماشاسین نداره! انگاری که یارو پشمای اژدها ی چهار سر رو ریخته که این دوست ما واسش داره سینه می زنه.
یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۴
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::ez2kal - اردن، اردن::]. دانشمند من برای مارگزیدگیش یاشاسین نگفتم. من به خاطر فعالیتش و کارش یاشاسین گفتم. اگه تورک ایرانی نبود الان داشتید خودتونو براش پاره پوره میکردید.
یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
۵۲
ordak - بن، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. "یاشاسین عارف اورومیه بالاسی "یعنی چه?این چه ربطی به بالانس شاسی عارف ارومیه داره،اینو مار زده.،میگن دورو بریهاش اونو چلوندن که زهر مار و در بیارن، احتمالا بخاطر چلوندنش فلج شده!
‌سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::ordak - بن، آلمان::]. از یه افغانی زاده یا عراقی زاده شهرستانی ترانزیت شده به آلمان نمیتونم انتظار فهمیدن زبان اصالت نیمی از ایران و اکثریت تهران رو داشته باشم.
‌سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
۵۴
Taftan - مونیخ، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. شما به دیگران میگید فاشیستند ،ولی خود شما به افغانها توهین میکنید،اولا افغانها ملت کمی نیستند، انها هم فارسی زبان و اریایی هستند و تاریخ مشترکی با ایران دارند،شما فکر نکنید همه مثل هزارها یا ازبکهابی کلاسند،شما اگر اطلاعی از قوم تاجیک داشتید،هر گز اینطور در موردشون فکر نمیکردید،من مدتی از نظر کاری اونجا بودم تا پیش از ان هم مثل شما در موردشان فکر میکردم،ولی انچه دیدم با انچه شنیده بودم کلی تفاوت داشت!
‌چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
۵۲
ordak - بن، آلمان
ایلدی عصنفر زبان نصف ایران،منظورت زبان کله پاچه فروشیها است،اخر تو بر تبریز اربیل میگی نصف ایران؟زبان ایران فارسی و بعد کردی و در مرحله سوم بلوچی است،زبان مغولی زبان ملت ایران نیست!من مخوام بدونم اولا اینجا مار بیچاره کور بوده این چه مگش بوده به یک مار پیر کور پیله کنه و اونو با خودش حموم ببره، ا اگر ما اون و گزیده با بالانس بالانس شاسی عارف ارومیه چه ربطی داره!شاید هم مار زیر یونجه ها بوده و اونو ندیده!
‌چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Taftan - مونیخ، آلمان::]. مشکل اینجاست خود فارسها قبول ندارن که اجدادشون از افغانستان و پاکستان به ایران مهاجرت کرده. کردها هم که از عراق اومدن. خود قبل از ورود اینها ملت بزرگ و کهن تورک ساکن این فلات بودن و تمدنهای کهن این سرزمین از تورکها بوده. پس مدعیانی غربتی مثل این اردک شهرستانی خاموش کار کنه بهتره.
‌چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::ordak - بن، آلمان::]. برو ظرفاتو بشور تا ننداختنت بیرون. افغانی زاده یا عراقی زاده ای اگه اصالت اجدادت مال جای دیگس بگو بدونیم.
‌چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. ظرف شستن و خچود فروشی در المان را ترکها برای خودشون به صبت رسوندن،درست مث نون بربری با نوشابه و اجرکشی و حمالی در ایران.دنیا را ببین،همینطور پاش بره فراد پس فردا میخواهید حقوق مساوی با ......
‌پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
۵۴
Taftan - مونیخ، آلمان
من چند وات پاش گفتم معرفت ایرنی ازب خود نشون بدم و بخاطر شوخیهایی که این مدت انلین با تو لکرده بدم غذرخواهی کنم،ولی تو با این کومنتت ندشون دادی که حالا حالاها ....بشو نیستید و هرچی در مورد شماها میگن حق دارند.حالا که دنیا به این جا رسیده که امثال..... پس بار و بندیلتون و جمع کنید،...
‌پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +566شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +474پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +261ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +192عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم