این زن با‌حجاب توی واگن زنانه‌ی مترو انقدر به این دختر جوان تذکر داد که دختر هم عصبانی شد


رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

اگر اشتباه نکنم وقتی این دختر جوان میگوید که طوسی رفت نشست بغل رهبر، این بانوی محجبه هم وسط رهبر و طوسی نشسته بوده و سه تایی داشتند تخمه میشکستند!
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

هر آشغال کثیفی که سطل زباله هم قبولش نمیکنه شده فضول محل . آخه صیغه ای تو برو به مهمونهای عراقیت برس یدفه دست خالی بر نگردند. همین کثافتی که اینجا نشسته بچه هاش تو خارج دارند با پولی که شوهر ش اختلاس کرده حال میکنند. کی ما از شر اینا راحت میشیم.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

جماعت خرفت زده بیکار و بی عاری که خودشون رو تو کیسه مار میپچین برای یک مشت چرندیات و جفنگیاتی که اعراب بلغور کردن براشون
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
۴۰
freedom of the press - تهران، ایران

من به این نتیجه رسیدم که . -مسئولین ما فقط و فقط به عشق مردم اینجا هستند و مشغول مدیریت وگرنه. سرمایه، پول، پس انداز و خانواده آنها همگی کانادا و انگلیس و آمریکا هستند،. اگر این علاقه به خدمت نیست پس چیست؟ ما مردم قدر شناس نیستیم دیگه ....خدا ما را ببخشه😐🤨
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

آفرین بر تو زن شجاع باید محکم جواب این فاطی کماندوها که پشت پرده هزار کار میکنند.و امثال طوسی مصونیت دارن . ایستاد و جواب دندان شکن داد.
‌چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
۵۰
shahruz-kh - مونستر، آلمان
[::ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا::]. نه داداش اشتباه نکن ،اون اصلیاشون که تا حالا متروسوار نشدن و با کسی دهن به دهن نمیشن، اینا یه سری بدبخت مواجب بگیرن که مجبورن این کارارو بکنن که شاید یک فرجی حاصل بشه و کمی ترقی کنن.
‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.