زینت مرد غریبه را به خانه برده بود که مادرشوهرش مچ او را گرفت

رکنا: زنی که مادر 3 بچه است مرد غریبه را به خانه اش برده بود که مادرشوهرش مچش را گرفت. مادر شوهر بلایی سر این مرد آورد که نه تنها از این کار بلکه از به دنیا آمدنش هم پشیمان شود.
 

به گزارش گروه ترجمه رکنا، این زن به نام زینت اهل کوجائلی ترکیه که مسئول پذیرش بیمارستان است با مردی فاسد در خانه خلوت کرده بود که مادر شوهرش وارد معرکه شد. مادر شوهر عصبانی عروسش را در خانه قفل کرده زندانی کرد  و مرد را که برهنه بود تا خیابان دنبال کرد. در آنجا همسایه‌ها و اهالی محله با داد و فریاد زن خشمگین دور مرد جمع شدند و به همراه مادرشوهر زن خائن او را به شدت کتک زدند. وقتی مرد سرانجام موفق به ایستادن شد و خواست فرار Escape کند یکی از همسایه‌ها با خودرویش او را زیر گرفت. مرد که به شدت زخمی شده بود این بار دست به دامان ماموران پلیسی شد که به قضیه ورود کرده بودند. پلیس Police او را با حوله پوشاند و برای درمان به بیمارستان منتقل کرد. ماجرا اکنون در مراحل قانونی قرار دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
پیامک1 - منچستر، انگلستان

حسابی لت و پارش کردن
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

😂😂😂 تا دیگه وای نستی واسه زن مردم!
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

مادر شوهر زینت رو به جرم مداخله در مسائل خصوصی ۲ نفر دیگه که ربطی بهش نداره و کتک زدن , دستگیر نکردن ؟
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

[::PAARISA - آمستردام، هلند::]. بله هموطن "همسایه‌ها و اهالی محله" هم وارد کار شدند ! کار این مرد و زن, خوب یا بد, به اینها مربوط نیست. یک عده که به آنها ربطی ندارد دادگاه درست میکنند و مجازات میکنند, مثل بسیجی های بی شاخ و دم خودمان. این همان فرهنگ جهان سومی است. اگر این اتفاق اینجا, در سوئد پیش میامد, پلیس"همسایه‌ها و اهالی محله" و مادر شوهرش را بازداشت میکرد.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
۷۰
senator x - تهران، ایران

PAARISA-هلند،آمستردام:بابا تو هم خیلى( هلندى)شدى .زنه سه تا بچه و شوهر داره، باز هم میخواسته بره ددر، که مادر وشوهره مثل شیر رسیده پاى کار و خفت گیرى.اگه بمادرشوهره ربطى نداشته، بشما ربط داشته؟تفکرات مشتى اى دارى
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
۵۷
senor jesus - سن دیگو، ایالات متحده امریکا

اولا تو هلند کسی‌ دنبال یه زن با ۳ تا بچه نمیفته .این خبرا فقط تو کشورهای اسلامی زیاد اتفاق میافته.دوماً اون همسایه‌ها که وارد میدان میشن و شروع به کتک زدن میشن خودشون همه زنا کارند و چشم به ناموس مردم دارن .به هیچ کس ربطی‌ نداره .زنه یه تیکه گوشت داره که متعلق به خودش و خواسته بده به این مرد نوش جان کنه.به من و شما چه ربطی‌ داره آخه.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

[::senator x - تهران، ایران::]. اگه این آقا رفته به این خانم تجاوز کرده و مادر شوهر اومده کمک , بسیار هم خوب , ولی در رابطه رضایت مندانه ۲ نفر , نفر سوم , غلط میکنه که دخالت کنه ! شما که ساختار فکریتون اینه , دیگه ایرادی به رفتار بسیجی و نیروی انتظامی به مردم در خیابون نیست , اون ها هم دقیقا همین کار رو میکنن ! مشکل دیگه نگاه شما به عنوان یک کالا به این زنه , که صاحب داره و نه حق انتخاب . محض اطلاعتون زن ها ملک کسی نیستن , آدم هستن , آدم ها هم حق انتخاب و آزادی دارن , ممکنه این انتخاب غیر اخلاقی باشه , ولی آدم ها حق دارن در حریم خصوصی خودشون حتی کار غیر اخلاقی بکنن که به کسی هم ربط نداره , اگه معیار های اخلاق ما با اون ها فرق داره فقط میتونیم بگیم خدافظ شما ! نه قضاوت کنیم نه کتک بزنیم نه تعیین تکلیف !
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان
[::senator x - تهران، ایران::]. من نمی‌دونم چرا مسولین این سایت نظرات بعضی‌ها رو اینطور کمرنگ میزارن، بابا ایشون نظرش را داده، حرف توهین آمیزی هم نزده، بقیه هم یا لایک میکنن یا نه، شما هم یانسورچیهای خوبی هستین ها، جالب اینه که از آخوندها انتقاد میکنین، بابا شما اگه قدرت دستتون بیافته از همه بدترید
شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +475پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +263ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +194عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم