سرقت با نوشابه سمی

سارق سابقه‌داری که با بیهوش کردن رانندگان مسافربر اقدام به‌ سرقت می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.
۱۱ اردیبهشت به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد که مردی ۴۰ ساله در حالت بیهوش، به بیمارستان منتقل شده است؛ مأموران با حضور در بیمارستان پی بردند این شخص با داروهای خواب آور بیهوش شده و می‌بایست چند روز تحت مراقبت پزشکی قرار گیرد؛ برابر گزارش مأموران پلیس راهور، این شخص در حالی که پشت فرمان یک پراید نشسته بود در حال بیهوشی خودرو‌اش به حاشیه جاده منحرف شده و با گاردریل برخورد کرده است که امدادگران او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

با گذشت چند روز این مرد به هوش آمد و به مأموران گفت: «در منطقه یافت آباد فردی ناشناس به‌عنوان مسافر دربست به مقصد میدان شمشیری سوار خودرو من شد؛ پس از رسیدن به میدان شمشیری عنوان کرد که «همین جا منتظرش باشم تا دوستش بیاید» و سپس از ماشین پیاده شد؛ پس از چند دقیقه این شخص دوباره سوار ماشین شد اما این بار دو لیوان نسکافه در دست داشت که یکی از لیوان‌ها را به من تعارف کرد که به‌محض نوشیدن ناگهان دچار سرگیجه شدیدی شدم و پس از آن دیگر چیزی نفهمیدم فقط زمانی که به‌هوش آمدم خودم را داخل بیمارستان دیدم و فهمیدم که پلیس مرا در چند کیلومتری رباط کردیم و در محدوده پرند پیدا کرده است».

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: با توجه به شیوه و شگرد سرقت، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری و بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی یکی از مجرمان شدند که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت با بیهوش کردن افراد دستگیر و روانه زندان شده است. سرانجام با شناسایی متهم به نام امید 40 ساله توسط مالباخته، کارآگاهان اداره پنجم اقدام به دستگیری وی در مخفیگاهش در شهرستان رباط کریم کردند.

این متهم با اعتراف به انجام ده ها سرقت مشابه دیگر در مناطق مختلف شهر تهران انگیزه خود را تأمین هزینه موادمخدر مصرفی از نوع شیشه عنوان کرد.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ضمن هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران درخواست انتشار تصویر بدون پوشش متهم صادر شده است بنابراین از همه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایت خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم