روزنامه سعودی: ایران و اسرائیل در اردن غیرمستقیم گفتگو کردند

 نمایی از مرکز شهر امان، پایتخت اردن روزنامه اسرائیلی جروزالم پست به نقل از یک روزنامه عربستانی به نام ایلاف می گوید ایران و اسرائیل بر سر حضور ایران در سوریه، به طور غیرمستقیم گفتگو کرده اند.
 

جروزالم پست می نویسد گزارش روزنامه سعودی که تایید نشده، حاکی از آن است که ایران وعده داده است در درگیری های جنوب غربی سوریه (نزدیک مرز اسرائیل) میان نیروهای حامی بشار اسد و شورشیان مخالف او شرکت نکند.

 
این گزارش می گوید اسرائیل روشن کرده است تا زمانی که حزب الله لبنان و گروه های شیعه مورد حمایت ایران در این درگیری ها حضور نداشته باشند، این کشور نیز در درگیری های سوریه در آن منطقه مداخله نمی کند.
 
گزارش تایید نشده نشریه سعودی می گوید مذاکرات غیرمستقیم ایران و اسرائیل هفته گذشته میان سفیر ایران و پرسنل امنیتی ایران در اردن صورت گرفت.
 
طبق این گزارش، سفیر ایران و پرسنل امنیتی ایران در یک اتاق هتلی در امان بودند و مقامات ارشد امنیتی اسرائیلی و معاون رئیس موساد نیز در اتاق بغلی بودند و در این وسط یک اردنی پیام ها میان دو طرف را به گوش طرف دیگر می رساند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

این آخوندا سر قدرت مادر و دخترشون رو هم معامله میکنن. همه جور مدل سیره رو هم توی اسلام دارن. از صلح امام حسن که حکومت و امامت رو به زن و ٤ میلیون دینار فروخت داریم، تا اون داداشش که زن و بچه رو اورد که کشته بشن برای خلافتش.
‌سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹
۵۴
Taftan - مونیخ، آلمان

۴۰ ساله این بازی موش گربه را با هم میکنند و خل چل فقط ملت همشه در صحنه تشریف دارند، اینکه ۴۰ ساله دوام اوردن بخاطر همین حمایتهای پشت پرده است، اگر اسراییل و امریکا پشت این اخوندها نبودنس یک سال دوام نمی اوردند، ملت همشه در صحنه بگه مرگ بر این و مرگ بر اون و منتظر مهدی خیالیشون بمونند، مالیخولیای بهشت ۴۰ تا حوری تو کله پوکش داشته باشند و لعنت الله ها تخم صیغه هم دنیا را برای خودشون بهشت میکنند و بهشت نصیه برای ملت و بهشت نقد برا خودشون کرهاشون!
‌سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
همه اسرار مگو ، پشت ( مرگ بر اسرائیل و اسرائیل باید از روى نقشه محو شود ) این رژیم سفاک هستش ! مگر چند سال پیش و در اوج تحریمها ، کشتیهاى شرکت تجارى برادران وافر اسرائیل ، کالا رو به بنادر جنوبى ایران که تحت نظر و کنترل برادران قاچاقچى مموتى هست حمل نمیکرد!!؟ بعد هم که گندش در اومد ، رژیم ایران کتمان کرد و اسرائیل هم طبق معمول گفت ، تحقیق میکنیم و بعدش هم که ماستمالى شد و رفت !! احمقها ، خودشون رو سر کار گذاشتند و ملت همیشه در صحنه رو هم بَبو فرض کردند! اعتصابات که کم کم هم در حال فراگیر شُدن هست ، شمارش معکوسیست براى سرنگونى این طاعون اسلامى !! پیروزى دور نیست !
‌سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.