تلویزیون جمهوری اسلامی در حالی که کامیون‌داران سراسر کشور اعتصاب کرده اند، اعتصاب کامیون‌داران یونان رو پوشش خبری میدهد!

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن
این امور در سرزمین اولاد حسن ابن علی متداول و رایج است. در نوجوانی بخاطر دارم که مثلا سازمان ملل، انجمن حقوق بشر و سازمانهای رسمی بین المللی ایران را در امور متفاوتی محکوم میکردند اما تلویزیون ایران در اخبار اعلام میکرد که امام جمعه مسجد طرابلس گفت که ایران محق است و حق با ایران است!! کلا رسم سواری گرفتن اهل دین از جل شده های مذهبی همین است که کاهِ دیگران را کوه نشان دهند و لجن خودشان انکار کنند. شما هم دیندارید؟! عجب. نگفتید دین را برای چه میخواهید؟! ترسها را باید حل کرد.
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰
۳۴
یا30ن - پارسایان، ایران
بابا پیش میاد خودتونو ناراحت نکنید.بچه های راننده یه نمونه خسته شدن،راها رو بستن دارن گل کوچیک و گرگم به هوا بازی می کنن،شما اصن خودتون رو ناراحت نکنید.آغا تو مملکت ولایی سید علی خامنه ای چه معنی داره این قشقرق بازی ها.در سایه ایشان مدظله العالی باید پوست کرگدن استقامت شتر سربه زیری خر و جسمی چون فیل داشته باشی.وگرنه یا لهشون کن یا لهت می کنن.خاک بر سر ملحد یکایک پرسنل صدا و سیمای بی پدر و مادر و پدرسوخته کنن.مفتشون گرونه یه مشت جیره خوار عوضی
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
اروپا خود را خوب به کری و خری زده ، البته چهل سال است کور شده و منگ، و خود را به خواب زده از این همه تقلب آشکار می‌گذرد بعد خشتکش را برایِ پخش یک مکالمه خصوصی پرزیدنت ترامپ به سرش کشید در همه جا جار زد تا بتواند او را خلع ید کرده هیلاری خبیث را جانشین اوبامایِ پلیدِ خائن کند. اروپا یک عمر شعارِ دمکراسی داد اما زیرِ لوایِ آن کل دنیا را استعمار و استثمار کرد و دست آخر هم یار غارِ این نظام اهریمنی شد، و در زمانه ما که خاص است جز اصحابِ ابلیس قرار گرفته، از کوزه برون همان تراود که در اوست، چون از ابتدا اینکاره بوده فقط ماسکش پر زرق و برق است.
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه
اگر این رویه براى شیپورچیهاى نظام ولایت وقیح کم و بیش عادى بنظر میرسد، آنچه غیرقابل قبول است اینستکه متاسفانه شنیدن میشود که توجه و اقبال مردم تهران بیشتر معطوف سریالهاى شبکه هاى خارج از کشور بوده تا اخبار اعتصابات یا وضعیت بحرانى کشور. متاسفانه با این روند بیشتر این تصور محتمل است که تنها صداى بمب و آژیر خطر جهت پناه بردن به پناهگاهها آنانرا از خواب غفلت بیدار کند، تا اینکه خود بخویش آیند و سرنوشت آینده را خود در دست گیرند.
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن
اروپا به هیچکس و هیچ چیز بدهکار نیست. اروپا و امریکا هیچ تعهدی در قبال هیچ کشوری ندارند. کاغذ بازیها و میمونگریهای سیاسی را ول کنید. اروپا و امریکا فقط و فقط در چهار چوب منافع خودشان عمل میکنند و بس. این حاج خانم مذهبی و چرت زن است. مهمل و توهم زیاد مینویسد. ملت باید دست به زانوهای خودش بگیرد. این انتظار شما از اروپا و امریکا فقط ریشه در رفتار شیره ائیهای قهوه خانه غلومعلی کرچکی در قلعه حسن خان دارد. حاج خانم هم این چرندیات چرت زنانه را برای خودش بلغور کرده و در آب گرم بجوشاند. ملت باید و باید فقط روی خودش حساب کند و بس. والسلام.
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
۴۴
behran - کردستان، ایران

کامیون یونان خیلی کامیون تر از کامیون ایرانه :)
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
۴۷
Maxmax1 - لندن، انگلستان
ببینید چقدر این حکومت عوضیه ،اول ویدیو کشور دیگر رانشان میدهد که ببینید در یونان که اعتصاب شده پلیس ضد شورش دخالت کرده ،به معنی ساده به درمیگه که دیواربشنوه ، اینم کار برو بچه امام زمان که در همه جا پخش هستن توی تلویزیون بی بی سی یا صدا امریکا در روی خط با مردم اینها هستن تا حرفی به وجود میاد در مورد برخورد با سیاه پوستان یاغیره. که پلیس دخالت کرده صحبت می کنن تافردا ریختن سر راننده بدبخت بگن اینها اشوبگرن .شرح با شما.
‌پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.