فیلم کامل حمله‌ی یک زوج به فردی که سگ خود را به پارک آورده بود

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
Tantan Milo - دوبلین، ایرلند

آخه..... اون اسلامتون که وحشی گری رو باهاش مشکل نداره ولی سگی رو که وفا و صداقتش از ۱۰۰۰ تا آدم بیشتر رو نجس میدونه
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۳
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان

خوب شما هم گربه گردانی کنید چی میشه، در روسیه دختران اتو گردانی می کنند کسی کاری ندارد ! . سگ گردانی بین فارسها و گرگ گردانی بین ترکها از قدیم مد بوده و حتی هنوز در تبریز میدان گرگ ( قورد یاتاقی) ، دره گرگ و غیره هست و حتی کلمه سر گرد ( گرگ بالا) در نظام از ترکی مانده .
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۳
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن
شاید اکنون با دیدن این فیلم دوستانی درک کنند که چرا بنده عرض کردم گفتن کلمه حیوان به انسانها، توهین به حیوان است. نه؟ کدام حیوان چنین رفتارهای دارد؟ چه حیوانی بدون نیاز به حیات میکشد؟! کدام حیوان دیندار است و همنوع آزاری میکند؟! کدام؟ کدام حیوان بدون دلیل بر سر و روی مردم پریده و قرت و قوزهای دینی و عقیدتی و مذهبی در میدهد؟! خانم را در فیلم میبینید؟! مرده شور خودت و بی بی های شلخته مذهبت را ببرند. خدا که به انسان فرو برود، انسان به تمساح هم سور میزند. خدا را بیرون بکشید که آب شش ندارد!!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

نجاست که بیشتر از قیافه کریه العنتر خانومه و شوهر پفیوز و آتش به اختیارش میبارید ، تا اون سگ بینوا !! این کثافتها ، ساندیسى که رژیم بهشون میده ، باید خیلى چرب و چیلى باشه که اینطور وحشیند!!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
۴۹
Robinsson77 - استکهلم، سوئد

اسلام حیوون بیگناه و بی آزار رو نجس میدونه، عجیب نیست چونکه آیات قرآنش پر از کینه و نفرت و تبعیض و جنایت و سر بریدن و سنگسار و غارت و دروغ و تناقضه و... امیدوارم مردم ما از این دین نکبت که چنبره زده روشون و بغیر از نکبت و بدبختی چیزی ثمره نداشته و نداره، دست بکشن. آینده ی زیبا و روشن و موفق مسلمآ هیییچ قانون مذهبی دخیلش نیست. امیدوارم نگرش مردم عوض بشه و دست از این سرطان سیاه به اسم اسلام بردارند.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

سگ داریم تا سگ. سگ داریم مهربان . سگ داریم که از آخوند مفیدتر است. مثال زمانی‌ که زلزله آید. این سگ جان خود را به خاطر می‌‌اندازد. و زخمی‌ها را پیدا می‌‌کند. و مثل آخوند عکس سلفی در منطق زلزله زده نمی‌‌گیرد. سگ گله داریم. ولی‌ یک نمونه سگ داریم به نام سگ هار ولایت فقی‌. سگ سگ هم نیستند. مخلوطی از سگ هار . خوک و کفتار. آلمانی‌ همیشه می‌‌گوید .میشلینگ "قاطی" خوب نیست. اخر موجودی که نتیجه تولید. عمه . سگ هار .خوک کثیف باشد که دیگر از این بیشتر نباید انتظار داشت.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸
۵۰
behran - کردستان، ایران

راسو یاب کجایی! :)
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

اینجور آدمها انگل جامعه هستند. یک ریز داره به زن مردم گیر و فحش میده. واقعا خدا اجداد اون برادر حزب‌اللهی را بیامرزه که خیلی خوب و خونسردانه عمل کرد.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
۵۰
چلچله - پاریس، فرانسه

زنه با شوهرش که از صدتا سگ هار هارترند مخصوصن زنه از اون پاچه گیر و پاچه خوار هاست
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

اینم شگردشونه . تا میبینن اوضاع خرابه زود میرن پشت رهبر سنگر میگیرن . رهبرمون خامنه ای رهبرمون آقای خامنه ای . آخه جالب اینجاست که هشتاد میلیون نفر در ایران و هفت میلیارد نفر در دنیا اصلا این آقا رو قبول ندارن . شماها کلا در ایران تعدادتون به دو هزار نفر نمیرسه که کاسه لیسه رهبرتونین . عمرتون تموم شده مرگتون فرا رسیده . درختای همین پارک محل دار زدنه تک تکه شماهاست که به مردم زور میگین
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

‏ای جامانده‌ از غارِ اصحاب کهف!. ‏سگ هر جا ادرار کند،به همانجا بر‌می‌گردد. ‏و پس از خشک شدن،ادرار و مدفوع آنها(برعکس وجود شما)خطر بهداشتی ندارد!. ‏ای فندق!. ‏در هلند بیش از۲ملیون ⁧‫سگ‬⁩ در آغوش کودکان و در خیابان آزادانه میگردند. ‏میانگین عمر۸۰سال است!. ‏ای متحجر!. ‏به زباله‌های هسته‌ای ات بیندیش!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

ارزش یک موی گندیده آن سگ از تمامی گله آخوندها و باورمندان اسلام اهریمنی بیشتر است. بیشرفهای تازی پرست ۴۰ سال است که کشور بخت برگشته ما را به اشغال خود در آورده و آنرا به تعفن کشیده اند...
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

یه سگ .....می ارزد به کل آخوندا
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

علی گدا خامنه صیغه زاده از.... بی ارزشتر هست ، رهبرت نجسترین هست ، تو گثافت هیچ جانوری حاضر نیست تو صورت گثافت تو نگاه کنه ، واقعا توهین به عنتر هست اگر صدا کنیم عنتر ،
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

نجس پدرت هست نه سگ اسلامی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

اون زن احمق که به کشور اسللمی افتخار میکند نمیداند که اسلام هیچ ارزشی براش قائل نیست ؟چه در ارث ،دیه ،حق طلاق و شوهر نکره اش 3 تا زن دیگر هم میتواند بگیرد ود حتی طبق ایه 34 سوره نسا اگر راضی به سکس نباشد کتک هم میخورد و حتی دختر بچه شیرخواره هم میتواند مورد لذت جویی قرار بگیرد یعنی تفخیض البته با اجازه پدر و جد پدری دختر و حضرت علی هم میگه زن ناقص العقله از مشورت با او پرهیز کنید .این است اسلام که البته اسلام واقعی در ایران در بلوچستان مثل عربا اجرا میشود و شیعه ها یه کم از اصل اسلام عرب فاصله گرفتند از زمان حکومت صفویه که جای خوشبختی است.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

⁦‪‬⁩ باید بتونه دستکم اسم و مشخصات این (بی)"خانواده" رو پیدا کند تا مردم خودشون و حیوانات بیگناه رو از شر اینها حفظ کنند
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

زنه گفته مملکت دست ماست هر کاری دلمون میخواد میکنیم. خوب یه روزم مملکت میفته دست ما، یعنی باید همه دین دارا رو از سر تیغ بگذرونیم؟
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
۵۳
Majid38 - ملبورن، استرالیا

خدایا چه اعصابی دارن اینا که فیلم میگیرن،،من باشم با نزدیک ترین سنگ و آجر یا کلوخ جمجمه هاشون رو میترکونم،،انگل های پست کثیف.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

این اکله از بیچاره ترین طبقه اجتماع است. این افراد بدلیل عذم لیاقت و عدم توانائی فکری روزگار خودشان را با بردن اسامی افرادی که مورد نفرت مردم کشور هستند احساس غرور و توائائی میکنند.این زنیکه لچک و چادربسر چیزی بنام احساس نمی فهمد تا بداند سگ چه جاندار با شرف و با احساسی است.این زنیکه و زنهائی شبیه این اکله موقعی که طفل 5 تا 8 ساله خود را در لباس علی اصغر و علی اکبر در میاورند و قمه بر فرق ان طفل معصوم میکویند از چنین جماعتی توقع بیشتر نباید داشته باشید. این زنیکه کثیف تر از ان چیزی است که ما میدانیم . این زنیکه سگ را نمی فهمد و سگ را نمی شناسد.این زنیکه سگ های درنده ای را قبول دارد که با نامش زندگی میکند. این زنیکه سگ با احساس و با عاطفه را نجس میداند چون افکار ان نجس است. یک فرد نجس و احمق و بی احساس صاحب درک نیست تا سگ مهربان و با وفا را بشناسد و انرا قبول داشته باشد. اینگونه افراد اگر باین جاندار نزدیک بشوند ان سگ بدلیل شناختی که از روحیه این قبیل افراد دارد اتوماتیک بطرف این گونه اکله ها حمله ور میشود. کنترل این جاندار با صفا در مقابل ادم های جانی و بی احساس غیر ممکن است..
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

[::باباجان - لندن، انگلستان::] یولداش باباجان، رتبه نظامی «استوار» در نیروی زمینی نیز یادگار دولتهای ترک می باشد که در اصل Üstsuvar بوده است. حالا شما از کسانی که تمام عمرشان را در ارتش سپری کرده اند هم بپرسید ریشه القاب نظامی را نمیدانند.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
۴۴
freydun2500 - نامکاری، آلمان

عجب پسر شجاعی بود.اگر بجای ما یک مشت ترسوی کامنت نویس چهار تا جوان این شکلی جمع بشوند آخوند که چه عرض کنم همه ارازل دزد ادم کش اخوند تا ابراهیم (ص ) باید تو سوراخ توالت جا پیدا کنند😅😅.افسوس که اکثر ما دنبال یک ارباب جدید میگردیم
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

[::باباجان - لندن، انگلستان::] یولداش باباجان، بزرگترین دغدغه و چالش حکومت شوینستی پهلوی و رژیم فعلی ، تلاش برای نابودی و محو حافظه تاریخی دولتمداری تورک در این سرزمین بطور اخص، و همچنین محو تمامی زبانها و فرهنگهای رایج در این سرزمین: زبان و فرهنگ فاخر عربی ، زبان و فرهنگ کوردی، زبان و فرهنگ بلوچی، و زبان و فرهنگ تورک و سایر زبانها و فرهنگهای رایج در این مملکت بوده است. رژیم پهلوی از طریق «سپاه دانش- knowledge army» و تالی آن یعنی حکومت فعلی بوسیله «جهاد سوادآموزی educational military forces». این لشکرکشی برای نابودی زبان و فرهنگ ملتها در ترمینولوژی سیاسی irredentisme نامیده می شود. تلاش برای تغییر اسامی شهرها و روستاها و مکانهای جغرافیایی آنهم تحت پوشش «مدارس و تحصیل و مراکز تحصیلی» توسط رژیم آریامهر (عاری از مهر). من بدفعات نوشته ام حتی جنایتکاری مانند هیتلر آریایی نیز چنین شناعت هولنامی را در حق بشریت مرتکب شند. رژیم پهلوی و رژیم فعلی با اعمال سیاست مثله زبانی«هلوکاست فرهنگی» باعث شد تا بعنوان سیاه ترین و منففورترین رژیم های ضد انسانی سراسر تاریخ بشریت شناخته شوند.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
۴۱
رقص پرواز - پراگ، چک

[::behran - کردستان، ایران::]. [::Majid38 - ملبورن، استرالیا::]. اتفاقا راسویاب زحمت شناسایی رو کشیدند. اگر به توییتر راسویاب مراجعه کنید شماره تلفن و اسم و مشخصات این متوحش را منتشر کردند. امیر صادقی کیوی شاغل در دانشگاه عالی دفاع ملی ستاد کل نیروهای مسلح! لازمه دوتا قلاده هم تهیه شود و فرستاده بشه در خونه این دو وحشی نر و ماده تا اینجوری رها در پارک نگردند و پاچه مردم را گاز نزنند!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::]. چرا پیله کردی به زبون جانم؟ زبون فارسی یکه، چون لهجه نداره، نمیشه واسش جک درست کرد. اگر منظورت مسائل نژادی هست، بهترینش آریا هست. برو تحقیق کن، هم ژنتیکی و هم شکل و شمایلی. دیگه همینه، نمیشه کاریش کرد. اهل بیت امیرالمؤمنین ع هم از نسل ذوالفقار آریایی هستند. خداوند حواسش تو برنامه ریزی به همه چی بوده.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
بگو مملکت شما توی تونبن تونه هم فاضلاب داره هم خانه هم .....
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

این مزدور ، ( امیر صادقی کیوی ) هستش شاغل در دانشگاه عالی‌ دفاع ملی‌ وابسته به ستاد کل نیروها ی مسلح هستش، اطلاعات بیشتر در سایت راسو یاب
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
۵۰
behran - کردستان، ایران

[::رقص پرواز - پراگ، چک::]. راسویاب اینروزها کابوس وحوش رها شده حکومتی در شهرها شده، همونطور که بدرستی اشاره کردین این جفت راسوی نر و ماده بزودی به خانه اصلی خود یعنی جنگلها رانده میشوند!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک

برادر حزب الهی مشت نزد دروغگوی چاخان. با پس زدن دوربین؛ تلاش میکرد که از ناموسش فیلم نگیری. این چه کلمه زشتی بود که از دهنت اومد بیرون (حـ...؛ جونور؛ چهره کثیف؛ چهه خرایی)؟ خانومش فریاد میزد تو رو خدا توهین و فحاشی نکن! واسه همه دنیا پخش کن؛ بیشتر فقط خودت رو ضایع میکنی! بی‌تربیت!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
۴۴
باباجان - لندن، انگلستان
[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::]. یاشا یولداش، بعد از صد سال از حالا به بعد زمان پس دادن زمین خواری ، زبان خواری ، تاریخ و فرهنگ خواری رسیده است و نوبت به ما رسیده که حقوق مان را بگیریم، کسانی که هزارسال آرزو نداشتند دم اسب سرباز ترک را لمس کنند امروز ادعای نژاد برتر و زبان شیرین خود را دارند !!!
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. انگل اون زن و شوهر حزب الهی و طرفدار ولی وقیح بودند انگل خامنه ای و دار و دسته ارازل و اوباشش هستند انگل اون هندی زاده گور بگور شده اون دجال هست انگل کسانی هستند که میرن سوریه مردم بیگناه را به خاک و خون میکشند انگل کل نظام اسلامی است
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::باباجان - لندن، انگلستان::]. میگم که این #یاشا یولداش# و اینا رو که مینویسی حال میده آدم یه آکاردئون بگیره دستش، لزگی بیاد. حقوقت رو میخوای؟ الانه زوده. بازنشسته که شدی بیا.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. اسم مهم نیست، معنا مهمه. همین انگل در زبان فرنگی یعنی فرشته. طرفداران ولی‌فقیه همان بندگان خاص، شیعیانی هستیم که پیامبر ص فرمودند، فرقه من 73 قسمت میشود و فقط شیعیان وارد بهشت میشوند، بقیه اهل جهنم. روایت سند صحیح دارد.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::همایون شایان - اسلو، نروژ::]. درختهای خیابان پهلوی جون میده واسه آویزون کردن لاشه ی متعفن و شپشوی این کثافتها ;)
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::باباجان - لندن، انگلستان::]. نه جانم، دیگه همچنین آرزویی نمیکنیم. یه بار اومدیم دمش رو لمس کنیم، جفتک انداخت.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
۱۰۳
یویوماما - ونوس، اریتره
1-اگر سگ نجس است چرا اصحابه کهف سگ داشتند؟. 2-اگر سگ نجس است چرا نیروهای اسلامی انتظامی در کشور اسلامی برای کشف مواده مخدر این اجازه را دارند که سگ تربیت کنند و به سگ مهربانی کنند و داشته باشند ؟ . ایا این خلافه قوانین شرع نیست؟
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::یویوماما - خاش، ایران::]. این موضوع را به کرار؛ بارها اینجا بیان کرده‌ام. با تمسک به آیات مبارکه قرآن کریم؛ سگ نجس نمی‌باشد. و از کلام خداوند هم بالاتر کلامی نیست.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. ای .....باقر العلوم من رو بخوره. کرار لقب علی بشکه ایی بوده. به کَرات. به مرات و کرات. باقرالعلوم بابا من که دوست تو هستم کلی روی ادبیات و دیکته و نگارش همین چهار دوزاری پرپر در این سایت تاثیر گذاشتم. نذاشتم؟ فقط ایرانی جماعن ناسپاس و پلشته. اگر چیزی یاد گرفت و بجایی رسید خودش یاد کرفته و رسیده و اصلا قدرشناس و حق دان نیست. اما اگر زمین خورد بقیه زمینش زدن! همه. زمین و آسمون و تمام بدخواهان زمینش زدن! باید عوض شد باقر. ببین همین سروان حمال همه جمله های منو کپی میکنه. همه. بعد هم واسه خود من شاخ میکشه! نمیدونه من شاخ بر دارم از دندون ببر تیزتر. خلاصه کَرات عزیزم. با فتحه در روی حرف ک. ضمه نزاری که باز میشه سیارات. ساعت ده امروز پرواز دارم به مالاگا. تو هم به سلامت بری ونیز.
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. اره احمقی نژاد هم همش سند رو میکنه ;) به همین امید باشید که به بهشت میروید بهشت و جهنمی که به شما نادانها وعده دادند و با همین روش جنایت میکنید که به بهشت بروید آدم میکشید دزدی و حق مردم را میخورید فضولی در کار مردم به عنوان امر به معروف لواط و تجاوز میکنید که به بهشت بروید آخر سر که مردید میفهمید که کلاه گشادی سرتون رفته نه بهشتی نه جهنمی وجود نداره به امید هم خوابگی با حوریان بهشتی دست به هر جنایتی میزنید فعلا جهنم الان ایران ماست که توسط یه مشت شیعه خونخوار تصرف شده با آرزوی نابودی کامل شیعه و اسلام و دین .
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
نجس اون ... شما و افکار منحرف و خطرناک شماست نجس حکمرانان خونخوار هستند که ایران را اشغال کردند
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::اتل متل! - اساتیر، اردن::]. سفر بی‌خطر، انشاءالله به کرات بری سفر :)
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. شما همانند این پسرک سگ گردان با استفاده از ادبیات توبیخ وار سعی بر منحرف کردن اذهان به ایدئولوژی خود دارید که بر پایه جهل و نادانی بنا شده. ما در هر موضوعی که دلخواه شما باشد، حاضر به مناظره هستیم. از پیدایش جهان تا اثبات کفر دشمنان اهل بیت امیرالمؤمنین ع. در علم هم از رشد جنین در رحم تا سفینه‌های فضاپیما.
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. علم و دانش دین شما در سوراخ مقعد و پایین تنه خلاصه شده از آمیزش با انسان و حیوان همه اینها را در دین شما میشه یافت ولی یک کلمه حرف درست و علمی ابدا و اصلا ;) علم دین شما خیلی که اوج کنه در حد اینکه با پای چپ به خلا بروید یا راست و یا با دست چپ خودتان را بشورید یا چپ و تا چه اندازه از انگشت مبارکتون را در مقعد بچرخانید که طهارت شما خدای نکرده صدمه به ستون دینتون نزنه ;)
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. عزیزی و ارجمند. اینقدر دوستت دارم که در صف اجاره ماشین دارم واست مینویسم. جانت گرم و جایت خالی.
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
۸۹
تفکر اسلامی - اودنسه ، دانمارک
[::اتل متل! - اساتیر، اردن::]. انشاءالله که خداوند دعاهایتان را مستجاب و حوایجتان را برآورده کند و هر کجا که هستید دست حق به همراهتان.
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.