سعید قاسمی از برنامه سپاه پرده برداشت: ظریف و صالحی فرار کنند! - ویدیو

در حالی‌که مسئولیت برجام با علی خامنه‌ای است و او شش ماه پیش از روحانی، مذاکره مخفیانه با آمریکا را آغاز کرده بود، سعید قاسمی از برنامه سپاه پرده برداشت: ظریف و صالحی فرار کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۰
karaji - کرج ، ایران

استراتژی جدید!! برید به جهنم ، آخر کارتونه..
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
۳۴
ANTI JAHL - هامبورگ، آلمان

اشغال مفت خور بی‌ خاصیت، به زودی همتون باید لباس راه راه بپوشید و سنگ خورد کنید، ننگ بر شما تازیان، روز رستاخیز نزدیکه، زنده با د ایران
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

برو خفه شو مردک کله گچی بقول معروف جای سفت نشا... یا رفع حاجت نکردی تا به پاشد به هیکلت . عامل بدبختی و عقب ماندگی کشور و دشمن تراشی برای ایران با عظمت گذشته و کشور بفقر کشیده امروز . تو و امثال تو کله پوک میباشید . خدا نسل تان را نابود کند انشا الله تا ملت ستم کشیده نفسی راحت بکشند.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

نگاه کن بابا جان، این بابا تورکی رو مثل فارس ها حرف میزنه، همه میفهمند. مرگ بر شوونیسم فارس، زنده باد تورکستان، پاینده باد اوردوغان.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
۴۲
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] خودت فهمیدی چی گفتی ؟ 😂😂.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
سعید قاسمی دارد سر امریکا را کلاه میگذارد میخواهد این پیام را به کشورهای 5+1 برساند بخاطر صالحی و ظریف هم شده مذاکره برجام را ادامه دهید و از امریکا هم بخواهید به مذاکره برگردد در غیره این صورت جان صالحی و ظریف در خطر است.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
من مطمئنم گلادیاتور ترامپ غربتی های سپاهی و آخوند رو به درک میفرسته. به هرحال کسی هم تصمیم به تغییر رژیم نداشته باشه یه روزی این ملت از خواب غفلت بیدار میشن و این غربتیهای عمله رو از پستهایی که لایقش نیستن پایین میکشن و توله سگهاشونو هم میفرسته ادامه شغل گذشته باباشون در عملگی و چوپانی و کشاورزی. البته خیلیهاشون این شغلهای شریف رو نداشتن و گدایی و دزدی میکردن. اول باید روسیه کله پا بشه. چون اونا اینارو حفظ کردن. مزدوران این حکومت هم باید برن خونه هاشون بشینن کار در منزل مثل بسته بندی انجام بدم. اون عده کارمند دولت و سازمانها هم که فعلا از حقوق مزایای این حکومت نشئه هستن یه روزی میرن تو خماری و با باقی ملت همصدا میشن. اما همه اینا در گروی بیداری مغز خوابیده مردم هست و بیداری مردم ترک خود ارضایی روحی هست. خود ارضایی ایرانیها رو بدبخت کرده. خودارضایی با ماشین شاسی بلند خود ارضایی با دلالی خود ارضایی با زیاد کردن تعداد آپارتمان خود ارضایی با اسمهای کاذب رییس و استاد و دکتر و مهندس و بازاری و زهرمار. در علوم روانشناسی و جامعه شناسی پست و شغل و مقام و پول، شخصیت حساب نمیشه.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
۸۴
mok432 - تهران، ایران
از صحبت کردنش معلومه بیسواد و بدون منطق هست ، شاید هم سوادش در حد سواد اخوندی باشد.تا چند وقت دیگر مردم رژیم را سرنگون میکنند ،آن موقع تو هم تکه پاره خواهی شد توسط مردم .صبر کن خیلی زود .مردم کارد به استخوان‌شان رسیده است.
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا::]. هنوز دارم فکر میکنم. اگر شما متوجه شدی لطفاً من رو هم مطلع کن.
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن
[::Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا::]. آره پدر جان. سبکبال میدونه چی میگه. اون داره افراط گرایی مهمل و بیمزه کسی دیگر رو مسخره میکنه. این شما و دیگران هستید که ننیدونید و نرمش مغزی ندارید که طنز ایشان را بفهمید و بدونید چی میگه.
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.