تشویق صندلی خالی جعفر پناهی در جشنواره کن + واکنش گلشیفته فراهانی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۷
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

به همون زبون فرنگی صحبت کن. مگه تو ایرانی هستی که فارسی حرف میزنی؟ چه صدایی هم داره! مرده رو زنده میکنه؛ مناسبت هم داره با اون لیموها. این جور تیپا رو خوب میشناسم. به عمد و قصد از این لباسا به دور تن و عشوه هم میزارن که مردها رو بالاجبار دست به گناه بندازن. خدا از سر تقصیراتت نگذره.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

تفکر اسلامی . تو در این سن وضعیت خرابه از بقیه مردان مایه نزار، میلیون ها دختر در اروپا بی حجاب می گردند ، در استخر های عمومی و لب دریا لخت چرا مردها به چشم بد نگاه نمی کنند . والا در قبل از انقلاب هم زنان در ایران در رستوران ها، لب دریا و مهمانی ها آزاد می گشتند و امنیت از الان بیشتر بود و همه در صلح و امنیت زندگی می کردند الان چی . برو دنبال کارت منحرف اخلاقی.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن

اولاد حسن ابن علی از جعفر پناهی خواسته بودند که برای خروج از ایران ندامت نامه بنویسد!! باور میکنید؟ ندامت نامه برای خروج از ایران! آیا با فرو رفتن خدا به شما این رژیم به قدرت رسید و یا با رسیدن این رژیم به قدرت بود که خدا به ملت بالغ ایران فرو رفت؟ این معما که حل شد شاید مشکلات ایران نیز حل شود. چهل سال دیگر دعا کنید تا خدا دنبه بجنباند! باقر العلوم را هم جدی نگیرید. ..
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
۸۷
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. ببین خیلی نوشتی! بزار فقط بچسبیم به همون یه #استخر# که میگی به چشم بد نیگاه نمیکنن. شما بلند شو یه توک پا بیا اینجا با هم میریم استخر تا نشونت بدم. ببینی به چه چشمی نیگاشون میکنن.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه
[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. دانشمند گرامی,شما با داشتن چهل و هفت سال سن که بیگمان در زمان انقلاب بایستی تنها هفت سال بوده باشید,حتما کودک بسیارفعالی از لحاظ جنسی بوده اید که در لب دریاهاو رستورانها دنبال زنان می گشتیدو بود یا نبود چنین موارد غیر اخلاقی را ثبت وضبط می نمودید.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
۴۴
دژمن الله - روسیه، روسیه
[::اتل متل! - اساتیر، اردن::]. خدا رحمت کنه اون کاربر رو که می گفت "تو خوبی بابا"، خوب کاربری بود ولی هرچی سعی کرد خدا رو از پشت بعضی ها بکشه بیرون نشد که نشد! :)
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه
[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. [::rood120 - منچستر، انگلستان::]. شکی نیست که خواهید نوشت که از افواه عمومی یا از اطرافیان چیزهایی شنیده ایدو اینرا من نیز نیک می دانم,اما نگاهی به جریده های پرتیراژ آن روزگار خصوصا دو روزنامه معروف کیهان و اطلاعات بمن می گوید که درگیریهای شبانه و سایر موارد غیراخلاقی در شهرهای بزرگ در کلوپ ها و کاباره ها وسینماهاکم نبوده.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه
مجلات هم باعکسهای روی جلدی جذاب از زنان سکسی البته از برای فروش بیشتر,تیتر می زدند که فلان هنرپیشه یا خواننده از فلانی جدا شد.معتقدم همین دست مواردکه کم هم نبود, سنگ بنای نهضت انقلاب شد چرا که برخی مظاهر مدرنیته,با اعتقادات اکثریت جامعه نه تنها عجین نبود بلکه همانند وصله ناهمگونی برتن جامعه دیده می شد.ازینکه سخن به درازا کشید عذر میخواهم.
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
۴۸
داداش گلم - لوکزامبورگ، لوکزامبورگ
همینطوریشم الان تو خیابون راست راست راه میری می بیبنی یه زنی ازت شکایت کرد بجرم تجاوز چه برسه استخر و لب دریا والا قدیم خوب بودا 😆😂😅😄
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.