هنگامه شهیدی ( اصلاح طلب سابق) در مصاحبه با شبکه من و تو : به همین ترتیب پیش بره فاتحه نظام خونده است

گفتگوی با هنگامه شهیدی در ایران، درباره حکم احضار او به دادسرا و آخرین تحولات سیاسی کشور
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

فاتحه نظام دیماه پارسال خونده شد و اینها دست و پا زدنهاى آخره کاره !! به عزت و شرف لاالله ال لله ، بلند بگو مرگ بر ، اصل کثافت وقیح !!
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

امیدوارم این نظام پست اخوندی هیچ راه نجاتی نداشته باشد و هرچه زود فاتحه نابودیش خوانده شود.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

خوب چی‌؟ غصه خوریم چون نظام نابود شد. همه طرفدار خلق فلسطین هستند. چه چپ چه راست. در مجلس پرچم آتیش می‌‌زنند. ولی‌ گرین کارت را آتش نمی‌‌زنند. یا به کانادا می‌‌روند. یا پیش عمو ترامپ. ولی‌ در اینجا جوک برای رنگ زرد صورت ترامپ می‌‌گوایند.اون جناب سروان که تکلیفش مشخص است. غصه بورس دلار دانشگاه را می‌‌خورد. حیران از مخالفان که خلق فلسطین می‌‌گویند. و فحش به اسراهیل می‌‌دهند.ولی‌ اقامت ترامپ و بیزینس آمریکا را می‌‌خواهند. و بغل دست عمو ترامپ نشسته. توهین به کسی‌ نمی‌‌کنم. یاد دوستان توده .زمانی‌ که ز دست جهمبوری اسلامی به شوروی سوسیا لیستی فرار کردند. ۳ ماه تحمل نکردند. همه از طریق آلمان شرقی‌ به غرب امدند. و این هنوز نظام نظام می‌‌گوید. این نظام است ؟ این ننگ است
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
۴۹
tom28 - تهران، ایران

آخوندها موسوی و کروبی (که هر دوتاشون از خود سیستم هستن) را خوابوندن توی نمک تا در صورت آغاز شلوغی ها آزادشون بکنن و چند سال دیگه به سواری گرفتن از مردم ادامه بدن. روحانی شارلاتان ترین آخونده و رفسنجانی در پرسوختگی برای روحانی لنگ مینداخت. مردم منفعل شدن و شبکه های اجتماعی و اینترنت و ماهواره زندگی و توان فکر کردن را از مردم گرفته و به یک سری معتاد به شبکه های اجتماعی و احمق کرده که اصلا براشون مهم نیست چه اتفاقی در کشور میافته. ایران در اثر فروپاشی از بین خواهد رفت و با شروع فروپاشی مردم به جون همدیگه خواهند افتاد.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.