شعار مردم نیشابور: تلگرام تلگرام روحانی روحانی - ویدیو

شعار مردم در سخنرانی امروز روحانی: وعده میدی عمل کن!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

ما مردمی هستیم که یا ساده ایم و یا خودمون ر‌و زدیم به سادگی !. کاملا روشن هست که روحانی خودش عامل فیتلر شدن تلگرام است و او با شارلاتانی و هماهنگی با سپاه و لاریجانی های خبیث خودش را به عمد کنار کشیده و همه را انداخته به گردن یه باز پرس دون پایه . بیاییم به خود آئیم و فریب این روباه بنفش را نخوریم !. مگه ما چندین بار باید فریب بخوریم !!
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۹
۵۳
اتل متل! - اساتیر، اردن

خیر دوست عزیز. ما نه ساده ایم نه خودمان را به سادگی زده ایم.ما جاهلان پر ادعای همه چیز دان و قلدر صفتیم. وگرنه این همه بلا بر سرمان نمیرفت. حالا خواهیم دید ایران و ملتش با چنین رفتارهایی به چه فلاکتی خواهند رسید.آنچه بر سر ملت و مملکت ایرانرفت بینظیر است و نمونه ندارد. اینها با سرعتی باور نکردنی به نابودی ایران و سقوط به دره ارتجاع کمر بسته اند. دهخدا و امثال کسروی و خود ایرج میرزا در مشروطیت فریاد کشیدند: زینهار که این غول قبیح (آخوند) را به صد خون جگر در شیشه کردیم، زنهار که در شیشه مباید بگشائید!! دیدید که چه شد؟! هفتاد سال بعد در خیابانها فریاد زدند: جاروکش خمینی ام من!! وای بحالت بختیار اگر امامم دیر بیاد!! .... ، ترس همه وجود بشر را فرا گرفت و ترس ریشه همه فسادهاست. بهمین سادگی.
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

از زمانی که تلگرام را سانسور کردند. ایران شده بهشت. طوسی را دستگیر کردند. سارق لاریجانی را به عراق تبهید کردند. در رودخانه کارون . کشتیهای اقیانوسی لنگر می‌‌اندازند.در دشتهای ما هندونه ۱۰ کیلو سبز می‌‌شود. کشاورزان ما با مرسدس بنز زمین را شخم می‌‌زنند. دبیران ما سالی‌ یک بار تعطیلات می‌‌روند. سویس. پزشگان ما مجانی‌ عمل می‌‌کنند. یک تریکی دیگر در مملکت پیدا نمی‌‌شود. اساتید و دانشجو‌های ما ف‌۱۴ می‌‌زنند. از بانک‌های موناکو روزی ۱۰بار تقاضا و التماس می‌‌کونند. که بانک‌های ایرانی‌ با بانک مرکزی موناکو عتلاف کند. دلار که دیگر نگو. یک گونی دلار برابر است با یک تومن خودمان.
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
یاسین به گوش خر خوندنه با پوزش از خران عزیز ولی آخوند جماعت کلا نفهمه و بوووووق
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.