نوجوان کانادایی در اولین خرید بلیط بخت آزمایی جایزه بزرگ را برد

یک نوجوان هجده ساله کانادایی که در روز تولد خود برای اولین بار اقدام به خرید بلیط بخت آزمایی (لاتاری) کرده بود، برنده جایزه بزرگ این قرعه کشی شد.
 

چارلی لاگارد این بلیط را به همراه یک بطری شامپاین در روز تولد خود در روز چهاردهم مارس (دو هفته پیش) خریده بود.

 
این نوجوان برای گرفتن جایزه خود دو گزینه داشت؛ یا ۷۸۰ هزار دلار بصورت یکجا دریافت کند و یا هفته‌ای هزار دلار (معادل ۴۳۰۰ دلار در ماه) تا پایان عمر بگیرد.
یک زوج کانادایی هم پارسال برای سومین بار جایزه بزرگ لاتاری را بردند  او پس از مشورت با مشاور مالی خود تصمیم گرفت به جای دریافت یک جای پول، گزینه پرداخت ماهیانه را چون مشمول مالیات نمی‌شود، بگیرد.
 
این دختر هجده ساله گفته این پول را صرف مسافرت و تحصیل خواهد کرد.
 
چارلی لاگارد گفته است: "می‌خواهم در رشته عکاسی تحصیل کنم. یکی از آرزوهای من این است که برای نشنال جئوگرافیک کار کنم."
 
چون این پول از مالیات معاف است، این جایزه معادل درآمد سالانه حدود صد هزار دلار پیش از کسر مالیات است.
 
در حالی که بردن جایزه بزرگ لاتاری حتی برای یک بار می‌تواند زندگی بسیاری را برای همیشه تغییر دهد؛ سال پیش هم یک زوج کانادایی برای سومین‌بار برنده قرعه‌کشی لاتاری شدند؛ در بار سوم آنها توانستند هشت میلیون و ۹۰۰ هزار دلار کانادا را از آن خود کنند.
 
باربارا و داگلاس فینک یکبار در سال ۱۹۸۹ میلادی مبلغ ۱۲۸ هزار دلار کانادا و بار دوم در سال ۲۰۱۰ میلادی ۱۰۰ هزار دلار کانادا در لاتاری برنده بودند.
 
این زوج گفته بودند که بخش عمده پول را صرف تامین زندگی فرزندانشان خواهند کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بختش بلند بوده. خوب وقتی میگویند "بخت آزمایی" یعنی همین.
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
۲۹
Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک

هفته‌ای هزار دلار تا اخر عمر مفت و بی‌دردسر بیاد به حساب ادم چه عالیه! اون زوج هم که پشت‌سر هم برنده میشن! اینا فکر کنم با خدا پارتی دارند
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

اینجانب نیز هر هفته مبلغی صرف همین کار نموده ام و بطور هفتگی بیلاخ دلار برنده میباشم!
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
۵۳
دیکتاتورها سرمایه دارانند - پاریس، فرانسه
تمام این لاتاری ها کلک سرمایه دارهاست فرضکن ماهی 1000 دلار بگیره هزاردلار یک سال دیگه ارزشش کمتر از الان میشه و همینطور تا ده سال دیگه هزار دلارش ارزشش ده برابر کمتر میشه اگه هم یکجا بگیره بهش مالیات میبندن اینم دروغه که نوشته مالیات بهش تعلق نمیگیره
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
۳۸
scandal - برلین، آلمان
چقدر دوست دارم که منم ۲۰ میلیونی یورویی ببرم، نه اینکه دارای چندین ویلا در ایتالیا، اسپانیا و شمال ایران داشته باشم، بلکه ببینم چند تا از فامیلها و دوستانم با من حسودی میکنند، فقط همین!
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
۱۰۶
Nasrin-a - کبک، کانادا
من تا الان تنهایی نخریدم. گاه وقتی همکارام دسته جمعی میخرن منم چند دلار میدم هیچوقت هم نمیپرسم چی شد از بد شانس بودن، به خودم مطمئنم.
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا: کلی خندیدم! من در همه عمر یکبار هم پول برای این چیزها ندادم. چند دلیل ساده دارم. اما جدیترینش اینه که حتی اگر ببرم هم نمیتونم برم پول اونهمه آدمِ مستاصل و نا امید شده و خنگ رو راحت بگیرم و راحت خرج کنم. پولداری نکبت عجیبیه. با آرزوی برد شما!!
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. باور بفرمایید که طبع بنده هم همین هست. حتی اگر قدری بیشتر از احتیاجات اولیه در دسترسم باشد نا خود آگاه احساس گناه میکنم و به طریقی سر پول بیگناه را زیر خاک میکنم.
‌چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.