پیشواز آمریکائیان ایرانی تبار از نوروز با برپایی ضیافت برای بیخانمان ها - ویدیو

آمریکائیان ایرانی تبار دیشب در لس آنجلس با برپائی ضیافت شام برای بی خانمان های این شهر به پیشواز نوروز رفتند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۵
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

بله؛ ولی بهتره که آدم اول از همه به خودیهاش کمک کنه. مگر در ولایت خودمون کم داریم؛ هموطنانی که شاید افکار؛ عقاید و ایمانشان به مراتب بیشتر از شماها باشد. ولی چرخه زمانه دست ناسازگاری گذاشته و بینوا شدند. بارها اعلام کردم کمکهای نقدی خودتون رو چه با مراجعه حضوری در سفارتخانه‌ها یا از طریق موبایل پی واریز کنید. در ضمن همچین رسمی نداریم که عده‌ای دختر بدپوش خرامان خرامان دنبال مردها راه بیافتند. ولی برعکسش رو داریم.
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

کار نیکی انجام داده اند اما بهتر است اینگونه کمک ها برای بیخانمانان ایران ارسال گردد وضعیت بیخانمان ایرانی به مراتب بدتر و اسفناک تر از بیخانمان های امریکاست.
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان
نوروز در خوردنی ها خلاصه نمیشه. متاسفانه اینا فرهنگ و فلسفه نوروز و معانی رو درک نکردن و به خیالشون مثله دین سیک ها میشه با غذای رایگان پیشرفت. نوروز سنتی پیام آور صلح و دوستی و عشقه و تولد دوباره..
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
۶۴
mehdi sadigh-Germany - دوسلدورف، آلمان
دستشان درد نکند
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
۲۹
Lavashak22 - کپنهاک ، دانمارک
حالا که بعضی‌ها باز ایراد میگیرن که بهتر بود اینجوری میشد و اونجوری میشد منم میگم بهتر بود به همشون نوشابه میدادند چون خیلیاشون با غذاشون نوشیدنی ندارند، مثل ایران نیست که ملت خودشون حمله‌ور بشن بگیرند. تازه پرتقال دان دان هم که هیچکدومشون ندارن :)
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
۴۲
paksan - ایران، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک-تفکر نافهم. این حرفهای مزخرفت رو برو به اون برادران قاچاقچی بگو که خدا نکنه یه گروهی بیاد به یه خیریه یا یک نهاد محیط زیستی یا حقوق کودکان کمک بکنه. سه سوت همه رو دستگیر میکنند که وابسته به سرویسهای خارجی بودند و به جرم جاسوسی بدبختهایی که فقط کارشون جمع آوری کمک و دادن غذا و لباس به نیازمندان هستش زندانی میکنند. یک عده مریض در اطلاعات سپاه و بسیج جمع شدند و از ترس سقوط حکومت این روزها حتی نمیشه به فعالان محیط زیست کمک کرد چه برسه به مردم. یکی از این افرادی که فهم و شعورش در حد گوسفندهای آلپ هم نیست تو هستی که خودت رو زدی به نافهمی و نمی بینی هر روز این همه بگیر و بببند و کشتن مردم تو زندانها بخاطر جرمی که اثبات نشده بعد میگی ملت مقیم خارج بروند و در داخل ایران کمک کنند به نیازمندان؟ الان ایرانیان مقیم خارج از کشور رو به چشم دشمن نگاه میکنند و حتی میریم ایران و کلی به اقتصاد کشور کمک میکنیم ولی موقعی که میخوایم بیاییم بیرون میگن باید انقدر تومان خروجی بدهی میگیم بابا ما تعطیلات نمیریم زندگی ما اونجاست میگن اقامت شما رو قبول نداریم
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.