مسیح علینژاد در برنامه تبلت به مناسبت روز جهانی زن: فضولی و دخالت در انتخاب شخصی دیگران به نام امر به معروف

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

رقص و شادی را در کشور و فرهنگی ممنوع کردند که زنان این کشور و فرهنگ یکی از زیباترین رقاص های جهان شمرده میشونند، ننگتان باد!
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

ملاحظه فرمودید؟ تمام این رفتارها عوارض فرو رفتن خدا به انسانهاست. مگر نه؟ تمام این وحشیگریها، فضولیها و دله گریها فقط و فقط از ترس و پررویی نشان دارد. نه؟ آخر شما چه چلقوزی هستی که برای زندگی کسی دیگر تعیین رفتار و تعیین منش بکنی؟ شما از پشت کدام کدو قلقلی بیرون آمده ایی که به اسم خدای در پشتت به مردم امر به معروف کنی؟! اولاد مخبط و بی ننگ و عار حسن ابن علی با چنین رفتارهایی ایران را به عصر حجر بردند. امر به معروف!! کدام معروف؟! با کدام معیار؟! کدام پشگل؟! این رفتار را کدام حیوان با همنوعش میکند؟! ترس آقا، ترس. ترسها خدا را در پشت جابجا میکنند! بروید ترسها را حل کنید تا بتوانید خدا را از خودتان بیرون بکشید و این فرصت کوتاه و استثنائی را که زندگی نام دارد، با همنوعانتون در شفقت و مهر و دوستی بسر آورید. خدا هم که خودش آبگوشت خور است و برای عمل دماغ نوبت گرفته. ترسها را حل کنید.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
۳۸
scandal - برلین، آلمان

آفرین مسیح جان، بقول شمالی ها: تش بر سرتی! (همانند پرنده سار آتش پاره)
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
۴۴
Pir00z - آخن، آلمان

اگه تو مادر شهید هستی ما اکثر خونوادمون تو ابادان شهید شدن ولی به خودمون اجازه ای نمیدیم همچین غلطی کنیم خانم فاطی کماندو
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

از اول درباره خانم مسیح علی نژاد این نظر را داشته ام که فعلیتهای این خانم در خارج از کشور بر علیه حجاب اجباری رژیم اخوندی و در دفاع از ازادی زنان کار ساز خواهد بود . درود بر مسیح علی نژاد.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

بگو ببینم از اون چیزی که از پشتت درآوردی و میگی خداست,نوش جان کردی یا نه ؟
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

از سایر کاربران عذر خواهی میکنم ولی جواب این فرد معلوم الحال را که همه جا اظهار فضل میکند,بایستی همینطور داد
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

ببینم از اون چیزی که درآوردی و میگی خداست نوش جان کردی؟
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

[::مسافران - انکارا، ترکیه::]. از پشتش چیزی در نیاورد . معلوم الحال هم نیست، به این می‌‌گویند گزارش . ممکن است خوشت بیاید .ممکن است خوشت نیاید. به این می‌گویند. آزادی مطبوعات .می‌ دانی‌ چه چیزی از پشت در می‌‌آید. ؟ زمانی‌ که کلاس قران روی .و علاکم ان علاکم می‌‌خوانی . یک دفعه قاری قران پشت سرت سبز می‌‌شود. دست اخر زیر ریش مقدس آقا پنهان می‌‌شود. من نمی‌‌دانم. اگر قدرت انتخاب داشتم ترجیع می‌‌دهم .که این روزی ۱۰۰ بر پشت سر من به ایستد . ولی‌ قاری قران خیر. ولی‌ خوب سلیقه است است دیگر. این برای پشت سر ما .شما پشت سری خود را در کلاس قران انتخاب کنید
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::مسافران - انکارا، ترکیه: به من اصلا فرو نرفته بود عمله. واسه تو قل میدم بزعاله بیسواد. این کامنتها میترسونت نه؟ بزار خدا خودش جواب بده بیسواد
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::مسافران - انکارا، ترکیه: معلوم الحال یعنی چی عمله؟ از اربابت حسین شریعتمداری کلمه یاد میگیری؟! برو خودتو عوض کن بابا. معلوم الحال!!
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
این چهار تا کیف کش حسین شریعتمداری و .. اولاد حسن ابن علی رو خوب ببینید و محتوی شعور و مغزشون رو درک کنید. حالا بنده معلوم الحال هستم و این نامعلوم الحال!! این عمله های وحشتزده مدهب و بیسوادهای تر در بند را ببینید و رفتارهایشان را بشناسید. کلماتشان را اندازه بگیرید و خودتان بفهمید که چرا و با چه کسانی مملکت چهل سال است به باد فنا رفته و همچنان میرود. نگاه و درک با خودتان است.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::zarduscht - فرانکفورت، آلمان: دوست عزیز عادت داریم به این جماعت. بی ننگ و عارند. پوست کلفت و زمختند. کالیبری و بار کشند. این یکی هر چند وقت یکبار باید بیاید و بخودش چیزی بمالد تا خوابش ببرد. زمختند. یک عمر با ترس در پای خرافات سینه زده و باسن هوا کرده اند. کاری نمیشود کرد. اینها برای خودشان هم کاری نمیکنند. در همین حد قرته و زرته در میدهند و چهار روز دیگر میمیرند. چکار میشود کرد؟ بجز سپردنشان به ارباب سعید کار دیگری نمیشود کرد. اینها از جان و دل تنقیه طوسی را دوست دارند. ما که بار خدا نداریم. آنکس که بار زده باید بیاید و مزه اش را با ماست حکایت کند. با مهر و دوستی.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::مسافران - انکارا، ترکیه . آفرین شامپو ترطاقی. هزار بار بهت گفتم با مثبت و منفی بازی کن. گنده هوا کردن خرج میزاره رو دستت. میو.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.