دختر زنجانی در پل روبروی دادگستری خودکشی کرد!

رکنا: دختر جوانی به دلیل اختلافات شخصی خود را از روی پل به پایین پرتاب کرد اما خوشبختانه این دختر زنده ماند و به بیمارستان منتقل شد.
 

به گزارش رکنا، شب گذشته دختر جوانی به دلایل اختلافات خانوادگی از روی پل  سرباز گمنام دست به خودکشی  زد.

 دختر جوان بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان موسوی منتقل شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

ایران به فک عظما رفته. اینکه در شهرستانها خودکشی زیاده چون فشار اقتصادی و مشکلات محدودیت های اخلاقی و فرهنگی مجموعا در اونجاها بیشتر. ای سرداران قلابی ای آخوندها جون جدوآباد نداشتتون دست از سر این مملکت بردارید. طرف با رتبه خوب میاد تهران در دانشگاه خوب لیسانس و فوق میگیره بعد میبینه شغلی که انقدر درامد داشته باشه در تهران مستاجر بشه و تنها زندگی کنه نیست برمیگرده شهرشون بعد با مدرک فوق دانشگاه فلان اگر دختر باشه باید بره به پسر عمه بیکار یا کم سوادش و مدرکشم قایم کنه یه وقت به پسر عمه که شده همسرش بر نخوره سرکوفت حساب بشه یا اگر پسر باشه باید مدرک رو بزاره تو کوزه بره مشاغل خیلی جزئی! والا خودکشی نکنه دیوانس. اونایی که میرن خارج برای تغییر اوضاعشون کاملا کار درستی میکنن. گرچه غربت و دوری از جایی که خانواده هستن خیلی سخته.
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
خودکشی دلایل گوناگونی دارد. بعضی فرهنگی و برخی مادی و گاهی دلایل احساسی و روانی دارد. در ایران بدلیل تحولات ناگهانی و
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
در ایران به دلایل ناگهانی و تغییر نظام، همه چیز در هم ریخت و این تحولات اثرات منفی در رفتار اجتماعی بوجود آورده اند. فقر یکی از پدیده های این انقلاب بود که برای بسیاری یک شوک بود. در هندوستان هم فقر بیدادمیکند ولی مردم به آن عادت کرده اند ولی برای بسیاری از ایرانیان پدیده جدیدی بوده و اثرات جانبی این فقر بوجودآمدن جو طبقاتی است که بعضاً از ازدواج دختر، پسرها جلوگیری و باعث صدمات روحی جبران ناپذیری میشود.
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
۷۰
senator x - تهران، ایران
خدا را شکر که این هم زنده ماند
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.