زندگی دختر معلول اوکراینی با مومیایی مادرش

ایسنا به نقل از لایف رو نوشت: وزارت شرایط اضطراری اوکراین دختری را در اوکراین پیدا کرد که با جنازه مادرش زندگی می کند.
 

این اتفاق در یکی از آپارتمان‌های شهر نیکولایف دیده شده که در آن دختری با علایم شدید سوء تغذیه و معلولیت اندام پیدا شد به طوری که چند سالی است از خانه خود خارج نشده است.

 
نیروهای پلیس در اتاقی دیگر جنازه مادر این دختر را پیدا کردند که مومیایی شده است. به گفته کارشناسان از زمان فوت وی بیش از ۳۰ سال می گذرد.
 
به گفته پلیس تمامی فضای این آپارتمان مملو از زباله است و برای چندین بار نیز برق و آب و گاز این خانه قطع شده اما این دختر معلول به طرز معجزه آسایی زنده مانده است.
 
با این حال به گفته پزشکان بسیاری از اندام تحتانی بدن این دختر به دلیل عدم تحرک اعصاب و عروق باید قطع شوند.
 
بیشتر همسایگان این دختر اوکراینی نیز تصور می کردند که در این آپارتمان کسی زندگی نمی‌کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

بیچاره. نداشتن فامیل و خانواده کم جمعیت هم این بدیها رو داره. بخصوص در کشورهای ضعیف. خیلی ناراحت کنندس یک انسان در این وضعیت وخیم روحی و جسمی سالها تنها مونده. گاهی با دیدن بعضی اخبار به پوچی میرسم.
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

[::amirgheryou - تهران، ایران::]. به جای اینکه به پوچی برسید ! یک خورده چیز هایی که میخونید رو سبک سنگین کنید , بعد باور کنید ! یک جنازه ۳۰ سال توی یک خونه باشه ! مومیایی هم شده باشه !! یک معلول هم کنارش سال ها بدون آب و غذا زنده مونده باشه !
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. وقتی در آمریکا یک زوج روانی می تونن ده بچه خودشون رو سالها زندانی و شکنجه کنن دیگه چه انتظاری از یک زن و دختر معلول تنها در اکراین داری؟؟؟بهت حق میدم به پوچی برسی.دنیای کثیفیه و بهمین دلیله که بهتره انسان یا به وضعیتش سر و سامان بده یا سعی کنه کم کم نسل خودش رو منقرض کنه. هر چه بیشتر بفهمیم بیشتر کسانی مثل "صادق هدایت"."ونگوگ"و"رابین ویلیامز" رو درک می کنیم. البته من زندگی رو پوچ نمی دونم اما زندگی این دنیا بی ارزش تر و کوتاه تر و دردمندتر از اونه که آدمها به زاد و ولد بپردازن.
‌پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان::]. میشه گفت عصاره وجودی انسان از رنجه. دقت کردید لذت و شادیمونم فقط وقتی پیش میاد که حس میکنیم یه رنج و دردی کم شده یا تموم شده.
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::PAARISA - آمستردام، هلند::]. حالا دیگه شرلوک هولمزیش نکن خوب. در این حد ممکنه پیش اومده باشه. 30سال نبوده کم بوده. ولی عکسه اقعی هست و گویای اوضاعه.
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.