پناهجوی سابق دیروز، متخصص قلب امروز

صدای آمریکا : گزارش پیش رو، روایت یک پناهجوی سوری است که با سخت کوشی و بهره گیری از فرصت های موجود در آمریکا اکنون به عنوان یک پزشک متخصص قلب در بیمارستانی در ایالت جورجیا خدمت می کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

خوب. آفرین بر ایشان.استثنا همواره و در همه موارد وجود دارد. نه؟ همیشه در بین هزار دزد یک مسیح هم هست. مصیبت در آن نهصد و نود و نه نفر دیگر است. نه؟! آقا عمر تموم شد. کمی خود شناسی کنید.
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
۵۷
shaboruz - پاریس، فرانسه

فکر کن چقدر از بچه های محروم دنیا زیر بمب و موشک مردن که میتونستن مفید باشن ! تف به این دنیای کج وکوله که هیچکس سر جای خودش نیست :(
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
درود بر این اراده قوی و این هدف والا از مقوله مهاجرت. کاربران پناهجوی سوشیال بگیر شاه اللهی این سایت هم بعد از 30 سال روزمرگی در خارج, شبانه روز در حال فحش دادن و اتهام و ناسزا به این و آن هستند. نمونه اش حمله فله ای اخیر به مخملباف که فقط گفته بود "به عقب بر نگردیم که اگر قرار باشد دوباره به عقب برگردیم و پسر شاه, رضا شاه شود پس لابد من هم باید محسن چریک شوم"..!!!
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

این جوان اگر در کشورش زندگی میکرد تنها پیشرفت ان اطاعت بی چون و چرا از اسد و ایادی اسد بود و در غیر اینصورت اجازه دستفروشی هم بان نمیدادند . بلکه دستفروشی را هم برایش ایجاد مزاحمت میکردند. مانند کشور عزیز مان که هر روزه شاهد کتک خوردن مردم زحمت کش از دست مامورین بی ضعور و بیسواد شهرداری است اما زندگی در یک کشور متمدن و مترقی هیچ وقت تو و افراد خانواده ات اسیر دست ایادی و سردمداران کشور محل زندگی خودت نیستی. فرد در اینگونه کشور ها فقط بر اساس استعداد خود ترقی میکنند و هیچ کس نه تنها مزاحم کار و زندگی ان نیست بلکه در صورت نیاز همه گونه تسهیلات و امکانات هم در اختیارش میگذارند. بهمین دلیل گفته اند وطن جائی است که ازاری نباشد ///کسی را با کسی کاری نباشد
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس
ایشون زحمت کشیده اما فراموش نکنید سیاستهای کشورهای اروپایی و آمریکا بر ضد مهاجرین هست از 100 نفر یک نفر شانس داره تا فرصت تحصیلی و شغلی مناسب داشته باشه .
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.