پسر جوان روی والدینش اسید پاشید، پدر با بیل کشتش

فرمانده انتظامی گرمسار از قتل یک جوان به دست پدرش در این شهرستان خبر داد و گفت: این جوان روی والدین خود اسیدپاشی کرده و پدر برای دفاع از خود، وی را از پای درآورد.
 

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، ابوذر قربانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، از کشته شدن یک جوان گرمساری خبر داد و بیان کرد: شامگاه گذشته یک جوان گرمساری که برای دریافت پول خرید مواد مخدر با پدر و مادر خود درگیر شده بود به قتل رسید.

 
وی افزود: درگیری این خانواده با فرزند معتاد باعث شده بود تا این جوان به صورت پدر و مادر خود اسیدپاشی کند و پدر برای جلوگیری از این اقدام وی و دفاع از خود، جوان را با بیل مورد ضرب قرار داده است.
 
فرمانده انتظامی گرمسار گفت: این پدری گرمساری با بیل فرزندش را مورد ضرب قرار داد که همان ضربه سبب مرگ وی را فراهم آورد.
 
قربانی تاکید کرد: پدر و مادر این جوان معتاد گرمساری به دلیل اسید پاشی به بیمارستان منتقل شدند تا به آسیب دیدگی شدید آنها از ناحیه چشم و صورت رسیدگی شود.
 
وی افزود: والدین این جوان گرمساری تحت نظارت پلیس هستند تا به این پرونده رسیدگی شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
Ahmad_Esfahani - اصفهان، ایران

باورعمیق _قم. از استاد و ولی نعمت خود ناصر خان ابول مکارم شیرازی شکر فروش بپرسید آیا ارزش داشت که در ازای به دست آوردن مافیای شکر مملکت را به این روز انداختی؟ آیا آیه الله شریعتمداری کم خدمت به این ناصر خان کرد او را که طلبه ناچیزی بود بهش امکانات داد درس بخونه و پول تو جیبی کمکش کرد و بعدش بهش اجازه داد در سازمان دار التبلیغ در نشریه مکتب اسلام مقاله بنویسد که دو ریال تو جیبش بره بعدا که انقلاب شد و اون آزاد مرد مورد غضب قرار گرفت ناصر خان طرف قدرت را گرفت و فریب دنیا و قدرت را خورد و خودش را خراب کرد و حتی برای یک بار هم اسمی از اون مرحوم نیاورد.او با زجر فراوان از این دنیا رفت اما نام او به خاطر ازادمنشی او برای همیشه به جا ماند و لکه ننگ و نمک به حرامی بر پیشانی سلطان شکر و قند مکارم شیرازی برای همیشه ماند.
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

به نظر من بمب اتم اصلی به کشورهایی مثل ایران زده شده و اون اعتیاد هست. بخصوص مواد صنعتی که کلا طرف رو تبدیل به شیطان میکنه. حالا عده ای بیایید اینجا از برداشته شدن حکم اعدام قاچاق فروشها بندری برقصید. به نظر من قاچاق فروشها رو همونجا در محل در حین مواد فروشی باید تیرخلاصی زد چون قاتل هزاران نفرن. چون وقتی یکی معتاد میشه چندخانواده نابود میشه. واقعا دلم به خانواده ای که فرزندشون روشون اسید میپاشه و مجبور میشن بکشنش خیلی میسوزه. خیلی ناراحت کنندس.
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
۵۳
sheyvar - ارسباران، ایران

تحویل بگیر آقای خمینی لعنت الله :. ما علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. شما به معنویجات احتیاج دارید. معنویات ما را بردند این‌ها. دلخوش به این مقدار نباشید که فقط مسکن می‌سازیم، آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم.دلخوش به این مقدار نباشید. معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دیم. شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم.
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

لعنت بر هر چی آخونده که جوانان ما را نابود میکنند اگر اون خمینی گور به گور شده مملکت ما را تصرف نمیکرد الان اوضاع مملکت ما اینچنین نبود
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
۵۳
بادبادک - زوریخ، سوییس
اینکه ملت همیشه صحنه در ایران فکر می‌کنن یه حمالی که اینقدر شورش نریسده چی‌ برا زندگیش خوبه، رفته متد شده، رو بابا مامانش اسید پاشیده، باباش زده با بیل کشتتش با تمام این‌ها اگه خمینی نبود شاه بود الان این دانشمند شده بود واقعاً جالبه!!!! شاکی‌ نیست اوضاع بیشتر مردم در زمان شاه بهتر از زمان آخوندا بوده، ولی‌ عزیز من این عدم رو سوار ماشین زمان هم میکردین میبردین زمان شاه ماکسیمم یه دونه از این گنده لات میشد که مردم رو خط میندازه! تو همون مملکت ۷۰% ملت رفتن دانشگاه درس خوندن از جمله خود من و حتا خود شما! . .
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

یکی از پروژه هائی که سردمداران راه را بر آن باز گذاشته و به نحوی از نشر و توسعه آن در بین جوانان جلوگیری نمیکنند و به نحوی هم براداران قاچاقچی در ترانزیت آن بداخل کشور فعال میباشند . انواع و اقسام ( مواد مخدر ) میباشد . تا جوانان غیور کشور را افرادی بی قید و بی خیال و عاری از شهامت و دشمن ستیزی کنند. تا بتوانند در سایه این بی تفاوتی به چاپیدن و غارت منابع مملکت ادامه دهند. مقصر نه آن جوان معتاد است و نه پدر مادر این جوان . مقصر سیستم و نظام است که جامعه را بسوی ناهنجاری سوق داده.
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
۴۴
freydun2500 - نامکاری، آلمان
[::amirgheryou - تهران، ایران::] آقا مغول! ما میدانیم که شما و خامنه ای که از ملت بزرگ تورک هستید عاشق آدم کشی هستید .خوب شد که خودت هم اشاره کردید ولی ما انسان ها معتقدیم معتاد خود قربانی شما برادران پاسدار و مواد فروش است بنابراین باید شما را از این میهن بیرون ریخت انوقت نیازی به اعدام نیست.
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

میشود جلوی اعتیاد را گرفت. اما رژیم آخوندی و برادران قاچاقچی سپاه، پول هنگفتی از ترانزیت آن به جیب میزنند. ماجرای موشکهای هاگ در جنگ ایران، عراق و دریافت موشکها از مافیای آمریکا و همکاری با مافیای پاکستان و ترکیه هنوز فراموش نشده. رژیم مجبور به تهیه اسلحه بود و به اینکار تن داد و حالا مانند یک تن فروش، هرجایی، به تنفروشی عادت کرده. ملاها و برادران قاچاقچی سپاه بخاطر پول و اسلحه به ترانزیت مواد افیونی ادامه میدهند و دریافته اند. یک جوان معتاد بهتر است از یک جوان سالم تحصیل کرده و علاقه مند به تظاهرات سیاسی
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::freydun2500 - نامکاری، آلمان::]. چی میگی تو شهرستانی. برو ظرفاتو بشور. . خودتو کنترل کن هربحثی جایی داره در اینکه یک معتاد بیماری حرفی نیست و من نگفتم امثال تورو اعدام کنن. گفتم اونایی که جلوت مواد میندازن رو اعدام کنن چون تو یه بدبختی که کنترل نداری و بیمار روحی هستی. شما شهرستنیهای بیابون نشین و جنگل نشین بدبختیها و عقب موندگیهاتونو از ملت بزرگ و قدرت و کهن و باشرف ایران میدونید؟ خوب برگرد همون افغانستان یا پاکستان یا عراقی که اجدادت فرار کردن اومدن این سرزمین.
‌چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
چه بلایی سر جوونای مملکت آوردند که به پدر و مادر خودشون هم رحم نمیکنند
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۱
۱۰۷
millionaire - منچستر، انگلستان
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. چه ته هى شهرستانی شهرستانى میکنى ، ادب داشته باش ....، شهرستانى مگه چه شه
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::millionaire - منچستر، انگلستان::]. خوب یه جوری باید تو سر امثال این بی تربیت بزنم. بعدشم منظورم اینه که معمولا تهرانیها جنگ قومیتی ندارن و تورک و فارس با هم کاملا همزیست هستن و در وصلتها هم اصلا این بحثها نیست. خداییش همیشه بعضی شهرستانیها (البته در شیرازیها و اصفهانیها و یزدیها و کاشانیها و لرها و گیلانیها کمتر اینطوره) بدبختیهاشونو از تورکها میبینن و هرجا فرصتی پیدا میکنن مثل این بی ربط توهین میکنن. منم چون میدونم فارسهای تهران اینطوری نیستن مجبورم بگم شهرستانی.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
۶۴
Ahmad_Esfahani - اصفهان، ایران
[::amirgheryou - تهران، ایران::]. این نوشته شما دو نا اشکال داره یکی این که به دور از ادب است اینطوری خطاب کردن چون بسیار بسیار مردمان دست و دانا و فهمیده هستند که از روستا ها و شهرها هستند و بر عکس بسیاری مردمان هستند که بلا نسبت مردمان شریف تهران ، خیلی بی ادب و کلاش و از خود راضی هستند و مال همان تهران هستند. اشکال دوم شما کلمه شهرستانی است که در مقابل تهرانی قرار دادی مثل این که در ایران ما یه شهر داریم به نام تهران و بقیه شهرستان هستند؟ در صورتی که اگر گویندکان نادان اینگونه کلمات کمی مطالعه در امور جغرافی و علوم اجتناعی و لغت نامه داشتند متوجه میشدند که شهر یه تعریف داره و شهرستان یه تعریف دیگر هیچوقت شهر بزرگ مشهد و اصفهان و شیراز و کرمان را نمیتونیم در رردیف شهرستان قرار بدهیم .شاید علی اباد کتول را حالا بشود گفت شهرستان اما نه مشهد و زاهدان و کرمانشاه و اصفهان را. وقتش است تهرانی ها کمی لغت یاد بگیرند.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
[::Ahmad_Esfahani - اصفهان، ایران::]. موافق همه حرفاتم. ولی خوب موقع بحث و جدل یه ملعبه ای لازمه دیگه. ;) سعی میکنم کمتر در بحثها از این موارد استفاده کنم.
‌پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.