کلیپی دیگر از نشست خبرگان انتخاب خامنه‌ای، رفسنجانی: جزئیات جلسه در خبرها اعلام نشود

از کانال یوتوب شاهد علوی
 در این ویدئو: 

1- تاکید رفسنجانی، موحدی کرمانی و سایر حاضران بر مخفی کردن محتوای جلسه و مذاکرات از رسانه‌ها و مردم

 
2- تاکید جنتی، امینی و رفسنجانی بر نیاز خامنه‌ای به مشورت فقهی و نظری برای غلبه بر آن‌چه امینی وحشت خامنه‌ای (وحشت از ندانستن) می‌نامدش.
 
موحدی کرمانی: آن‌چه ایشان اینجا گفتند و مساله موقتی بودن تا رفراندوم در خبر و رادیو گفته نشود.
 
رفسنجانی: نه در خبر نمی‌گوئیم، تو خبر نمی‌گیم که... (خطاب به مشکینی) می‌گویند تا بعد از رفراندوم جایی این مسائل گفته نشود.
 
یکی در میان جمع: نقل قول‌ها از "امام" اما ذکر شود در روزنامه‌ها و خبرها.
 
رفسنجانی: این را در نماز جمعه‌ای، جایی می‌گوئیم. نمی‌شه الان گفت. در یک وقت مناسبی باید گفت. خیلی خوب در یک مصاحبه‌ای می‌گوئیم... آقای مشکینی مصاحبه کوتاهی بکند و خبر را ایشان بدهد. بعد ما یک توضیحی در یک جایی خواهیم گفت ...
 
یکی از حاضران: یعنی خبر (اعلام انتخاب رهبری) از توضیح شما جدا خواهد بود؟
 
رفسنجانی: ما این را در خبر نمی‌گوئیم آقایان فقط رای (نتیجه نشست) را بگویند. مشکینی: جلسه را ختم می‌کنیم، انشالله این خبر خوش را به امت‌تان برسانید!
 
جنتی: ایشان در تصمیم‌گیری‌ها در مسائل مهم حتما با مجمع تشخیص مصلحت نظام مشورت کنند. مشکینی: ایشان حتما باید با مراجعی همچون گلپایگانی تفاهم کنند و نظر آن‌ها را جلب کنند. ایشان همچنین شورایی از فضلا و مجتهدین دارای نظر برای خودشان درست کنند تا در مورد مسائلی که رای حاکم شرع لازم است نظر آن‌ها را استفاده کنند تا آن‌چه خودشان وحشت دارد (نداشتن سواد فقهی) به این شکل جبران شود.
 
رفسنجانی: همان پیشنهاد اقای جنتی کافی است و این مشورت‌ها را مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌تواند بدهد و ما همین را به ایشان پیشنهاد می‌کنیم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آب ریخته رو که جمعش نمیشه کرد! حالا هى قسمت به قسمت و سلیقه اى جلسات نشست دایناسورها و ماموتها براى انتخاب طاعون ، با هدف نابودى ایران رو به نمایش میذاره این آقاى علوى ! به همه احاد ملت غیر از پاچه خوارها و رژیمیهاى دیگه ، بى لیاقتى ضحاکعلى و رژیم بنیاداً فاسد ج ا به اثبات رسیده ! ملت جز سرنگونى رژیم به چیز دیگه اى راضى نیست و فکر نمیکنه ! نابود باد رژیم جنایتکار ج ا !
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
۵۷
shaboruz - پاریس، فرانسه

چهل سال پنهانکاری !
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بله! شاه رفت تا ملت ببینن کیا رو میخواستن و کیامیان! جلسه و کله قندی ها رو نگاه کنید! روح یوگی و دوستان در کشتی پرنده شاد! لاتشون خلخالی بود. همونجا هم مرتب دنبال اعدامی میگرده! صداش همه جا شنیده میشه! بهرحال جوشانده این پشمائلات شد همین منفور علی امروزی.
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

جلسه فاتحه خوانی خوبی برای اسلام « ناب» بود
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

همه این حقه بازیها زیر سر رفسنجانی کثافت و ان مشکینی مردنی خرفت بوده . همینکه رفسنجانی تا کید میکند ختم جلسه را اعلام کنید این برای خودش خیلی واضح است که نمی خواهد کسی رخنه ای در رهبر شدن خامنه ای اندازد. اگر مصاحبه های خامنه ای را در سالهای دهه شصت و هفتاد شمسی را گوش داده باشید خامنه ای بیشتر اظهارتش خیلی فریبکارانه و خیلی از سخنان زشت استفاده میکند . اینکه همیشه در سخنرانیهایش هم از کلمه دشمن دشمن استفاده میکند چون چیزی بلد نیست بر زبان بیاورد فقط اینکه از دشمن و کمی تعریف از دشمن خواسته چیزی بگوید. بقای صدام حسین در این بود که با کشورهای دوروبرش بجنگد و مردمان عراق را بابدترین شیوه شکنجه کند . بقای خامنه ای هم در این بوده که زندان بیشتر در ایران درست کند و همیشه دشمن برای خود و نظامش بتراشد و نیرو به بعضی از کشورهای عرب اعزام کند و بخاطر دفاع و حمایت از مردمان مسلمان شیعه مذهب و نابود کردن کشور اسرائیل در خاورمیانه , جنگ و درگیری در این کشورها درست کند . امیدوارام مردم درایران پی به این حقیقت برده باشند که رهبر تقلبی و بی لیاقت در این 30 سال داشته اند.
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا
[::shaboruz - پاریس، فرانسه::]. 1444 سال!
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

به نتیجه جلسات اون سگدونی یا تناقضات اون فرایند یا دروغای رفسنجی و زیر پا گذاشتن قانون اساسی ،قوانینی که خود حمالشون اختراع و با کلک تصویب کرده بودن ،ادعا از اجرای خواسته های خمینی که بازم بهش عمل نکردن، که نشون میده شیخ و حجت ال گ، وزو شریعت مدار و آیت الله و آخوند، به هیچ اصلی ، حتی اصول من درآوردی خودش پایبند نیس،. به هیچکدوم از اینا کار ندارم، چیزی که کاردارم اینه که اینا تو اون سگدونی، نماینده مردمن که یعنی مردم "انتخابشون " کردن. حالا همین " نماینده ها " متفق القول میگن لازم نیس به مردم بگین، از مردم پنهان کنید، چون مردم گوسفندم نیستن، لازم نیس بدونن چجوری و چه تصمیمی براشون گرفته شده! اینه ججممههوورریی اسلامی! اسلام نتیجش همینه! آفتابه ورندارین که اسلامو اینا بد کردن! اسلام یعنی خدا و گوسفنداش و ما از طرف خدا.
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
وقتی کوسه از نون خامه ای پرسید نظری نداری از چهرش معلوم بود در محفظه پشتش تمام مراسمهای عقد و عروسی و حنابندون یه جا برقراره. کم مونده بود از خوشحالی پاشه داد بزنه.
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
به به پس اینطور!!!پس نائب امام زمان همینطوری به صورت کشکی بر مردم قالب شده اره؟؟؟ خدا رو شکر که هر روز یک گند از این اخوندا کشف میشه . هر روز داره به این مردم ثابت میشه که نه مهدی و نا نائبی برای اون وجود داره
‌پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +485پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +357یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +272ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +253نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +249وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +213کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +204حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +201عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +172نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند