آخوند محمدی تاکندی: حکومت مال ما آخوندهاست! (خرداد ۶۴، مسجدالنبی قزوین) - ویدیو

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

همین تصوراست که اینها هنوز فکر می کنند که مردم به اونها اعتماد دارند تا هر کار که دلشون بخواد سر مردم بیارند و ما در طول تاریخ این حق رو از روی جهالت به اینها دادیم و وقتی فهمیدیم که اشتباه کردیم که سرگذشت مون شده کهریزک ها ولی ما این رو ازشون می گیریم با اشد مجازات
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک

این خندها بیشک اعلان تبدیل بخون گریه کردن شده اینجاس که میگن خود کرده را تدبیر نیست
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران

علنا خودشون هم گفتن و میگن اما ملت حالیشون نشد و نمیشه. البته خیلی خوبه کم کم شهرهای کوچیک البته به زور گشنگی بیدار شدن. اما میلیونها کارمند دولت و نظامی که به مفت خوری حکومت عادت کردن و ترس از تغییر دارن رو چیکار کنیم!! همونایی که الان با وامهای خوب دولتی دوسه تا خونه دارن و ماهی 5و6تومن حقوق میگیرن و فکر میکنن خیلی مایه دار شدن و حیف میدونن این حکومت بره. فکر کردین گرون کردن دلار و کلا تورک برای چیه. حکومت پول ماجراجوییهاشو از نفت در میاره و گرونیها برای تامین دهن گشاد کارمندان دولت و سازمانها و بانکها و البته ارگانهای نظامیه.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
۲۶
SADEGH2017 - مونیخ، آلمان

خدایااااا! یک سوالی هست تو ذهنم که هر بار اینو از خودم میپرسم مثل شکنجه میمونه برام و جوابی هم براش ندارم! چرا این ملت با وجود این همه ظلم و ستمی که بهشون میشه بازم این ۲۲ بهمن مثل مور و ملخ میریزن تو خیابون ها برا طرفداری از این حکومتی که آخوند ها راه انداختن؟چرا؟واقعا گاهی وقت ها به درستی این مثال پی میبرم که خودکرده را ...
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
۷۹
بهنام 139 - زوله، هلند
نه کار ایناست ، نه کار اوناست، از این و اون نیست، از ماست که بر ماست . خودمون دل‌ بخواهی این خاک رو تو سر خودمون کردیم ( البته پدرانمون) . حقمونه این مصیبت حتما باید یه روزی سرمون میومد. ولی‌ آخه چرا نسل مااااا؟
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
۴۹
شاهنشاه روحت شاد - تهران، ایران

لعنت تو روح آخوندها , جمهوری اسـ... نابود باید گردد.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
۸۴
mok432 - تهران، ایران
این دفعه مثل شاهرودی که از آلمان فرار کرد همتون فرار خواهید کرد.و رضا شراب خور در مشهد و معصومه در ‌قم که معلوم نیست معصوم چی‌ هست را با خود خواهید برد،و آن عمامه‌ و پرچم الله طناب دار آخوند‌ها خواهد شد.جشن ۴۰ ساله را به گور خواهید برد.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.