احمدی نژاد دوباره آفتابی شد؛ اولین اظهارنظر احمدی‌نژاد پس از اعتراضات اخیر در کشور

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
بچه طهرون - لندن /طهرون، انگلستان

یجوری میگه همه منتظریم انگار با امام زمان تو مدرسه یا محل با هم دوست بودن و خبر داره از امام !! تو جیب مارو نزن مابقی حله
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

اینها چقدر بد بخت و بیسوادان که افتادن پشت سره این دیوانه که نمیدونه انگلستان کجاست،یا احمدی‌ نجات از پول هأیک دزدیده داره خرج می‌کنه و اینها مگسا نند گرده گ،،،،،یا خیلی‌ بیسوادان.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بعله! بنده در اینگونه کلیبها فقط به بافت و لایه کفتاری اولاد حسن ابن علی در ایران نگاه میکنم. چه ژن عجیبی! در اینجا که در نظر اول تصور میکنید اسلام آباد یا گرگ دره پاکستان است! شربت درست میشه و امام زمون میاد هم که از اعلا ترین و نابترین داروهای خواب آور دین و خصوصه شیعه گری است. برید بخوابید که امام زمون‌میاد! امام زمون!!! این توهم را دیگر از چه جندقی بیرون کشیدند و بخورد مردم دادند معلوم نیست. ملت خوش خوراکه! هر چی بهش بدن میخوره. پدر شهید هم نیم متر ریش گذاشته بود و به انچوچک میگفت: عجب حرفهایی در سازمان ملل زدی!! گفتم آره! خصوصا اونجا که وقتش تموم شده بود و به سبک جنتی با دست گفت: وان دقیقه!
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

این جانور کلا تو عالم هپروته. البته الان بودنش خوبه.یه جورایی هم مایه خنده مردمه و هم مایه امیدواری به افشاگری بیشتر. و بسیار روشنه که هم خودش داره رنج می بره چون در قدرت نیست و هم قدرتمندان رو از خواب آروم انداخته. البته پیشترها همه ما سرافکنده بودیم که همچین جانوری رییس جمهور ایران بود اما حالا با وجود دیوانگانی مانند "ترامپ"."اردوغان" و حتی برخی در اروپا دیگه دنیا فهمیدکه رییس جمهور نماینده همه ملت نیست. اما امیدوارم جهان با کمترین خسارت و تلفات از شر رییس جمهوران فعلیش راحت بشه.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

این قوقلی قوقو سر مرغ چرا دوباره پیداش شود ؟ ایا واقعا" احتیاجی هست به پیدایش احمدی نژاد در بین مردم و ایا کاری از دستش بر می اید برای کمک به بهبود وضع مردم ؟ اگر هیچ کمکی نمی تواند بکند و فقط میخواهد با صلوات زدن و ظهور امام زمان مردم گل بزند , 40 سال است که مردم گل اخوند جماعت را خوردن دیگر بس نیست ؟ احمدی نژاد را نمی بایست در بین مردم راهش میدادن می بایست تف تو صورت زشتش بکنند و ازش بخواهند میلیاردها دلار نفت مملکت را چکار کردید؟
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران

نخیر. نخیر. پنداری خداوند آنچنان هاله نور را به این موجود چپانده که کم مونده خودش را خود "آقا میتی" جا بزند و این بار نه در ماه که در کل کاینات رویت اش کنیم...!!!
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
نخیر. نخیر. پنداری خداوند آنچنان هاله نور را به این موجود چپانده که کم مونده خودش را خود "آقا میتی" جا بزند و این بار نه در ماه که در کل کاینات رویت اش کنیم...!!!
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
۴۴
SORENA 1RANI - لندن، انگلستان

این ملت همیشه در صحنه یکیشون نیست که از محمودبپرسه که پول های نفت کجاست و در دوره رییس جمهوریتون چه بر سر این ملت و مملکت اوردی حالا این میمون هر جا میره این مردم برای دیدن ایشان دست و پا میشکنند. مملکت دو دستی تحویل یه مشت دزد و شالاتان دادند و حی الله و اکبر میکنند واقعا حقتونه که هرچی سر این ملت بیاد و اخوندها این را خوب میداند.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
۵۳
Pezhman - وین، اتریش

مموتی باعث مرگ جوانان بسیاری شد. جوانانی که فقط به تقلب در انتخابات معترض بودند. و بعضی از آنها هنوز در زندان هستند زیرا اعتراض آنها به مخالفت با خامنه ای تعبیر شد. امروز هم سروکله اش پیدا شده و نمک روی زخم ملت میپاشد. اگر ریگی در کفش نداشت میتوانست انتخابات مجدد زیر نظر سازمان ملل انجام دهند. امروز شرایط بحرانی تر شده و مردم خواهان رفراندوم برای نوع حاکمیت هستند و این مموتی بیسواد هنوز داره از دوران طلائی و کهریزکی و دزدی دکلهای نفتی و بنادر غیرقانونی ورود قاچاق کالا به کشور سخن میگوید. عرضه نداشتی جلوی آنها را بگیری، مرد و مردانه استعفاء میدادی. چارچنگولی چسبیده بودی به قدرت و با ندانم کاریها و خرج های میلیاردی در ونزوئلا و بذل وبخشش از مال ملت سفرهای هزارنفری با اهل فامیل و دوستان به آمریکا که آنرا شیطان بزرگ خطاب میکنید. و نابودی صنایع نیم بند کشور، نام خودت را برای همیشه درکنار دشمنان ایران به ثبت رساندی.
‌سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +479پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +356یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +270ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +251نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +248وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +202حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +199عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +171نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند