نماینده مشهد: چه کسی گفته پزشک محرم است؟

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: خدمات‌دهنده و خدمات گیرنده در بیمارستانها در مسیر عادی‌سازی گناه قرار گرفته است.
تسنیم: حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۴ دیماه) قوه مقننه در تشریح سوال خود از قاضی‌زاده درباره نابسامانی و بی‌حرمتی آشکار به حریم بانوان در بیمارستانها گفت: بنده در سال گذشته که ریاست کمیسیون فرهنگی را برعهده داشتم نامه‌ای از سوی آقای لاریجانی رئیس مجلس به کمیسیون ارجاع شد و در آن نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی گلایه‌هایی درباره قانون انطباق و عفاف و حجاب داشت که آقای لاریجانی دستور پیگیری را به بنده اعلام داشت.

 

وی ادامه داد: پس از بحث‌هایی که با وزیر بهداشت در این باره انجام شد بنده تصمیم گرفتم این موضوع را در صحن علنی پارلمانی مطرح کنم.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های بانوان در بیمارستانها، حضور پرسنل آقا در خدمت‌دهی به این قشر محترم چه در بخش و چه در اتاق عمل می‌باشد به طوری که حریم و حرمت عفاف و حیای بیماران خانم را خدشه‌دار نموده است.
 
حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه این موضوع باعث انتقال شکوائیه‌های مختلف به طور رسمی و غیررسمی به کمیسیون فرهنگی شده است اضافه کرد: با توجه به مصوبه ۴۲۷ شورای انقلاب فرهنگی مبنی بر مدیریت حل مشکل متوسط آن وزارتخانه هنوز شاهد برخی مسائل هستیم.
 
وی با بیان اینکه وقتی این سوال مطرح شد آقای وزیر نیز این سوال را وارد دانست ادامه داد: حقوق شهروندی یعنی اینکه خدمات‌گیرنده و خدمات دهنده در حوزه بهداشت امروز نگرانیهایی نداشته باشند. برای حل و فصل مشکلات نیاز به پول و اعتبار چندان نیست باید اراده‌ای برای حل مشکلات باشد و این مشکلات را در اولویت قرار دهد.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس با اعلام اینکه کادر بهداشت و درمان امروز از افراد متدین هستند، تصریح کرد: اینکه یک آقا در اتاق عمل حضور داشته باشد و بخواهد فرآیند بی‌هوشی یک خانمی که قصد زایمان دارد را انجام دهد قدری ناپسند است.
 
حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: در برخی مواقع که یک خانم باردار برای انجام سونوگرافی به برخی مراکز مراجعه می‌کند یک آقا این کار را انجام می‌دهد که کار مناسبی نیست.
 
وی افزود: آقای وزیر بهداشت نیز اعلام کرد یک میلیون و ۹۰۰ هزار زایمان طبیعی در سال گذشته داشته‌ایم و حدود ۳۵۰ هزار سقط جنین که البته این آمار به صورت غیررسمی ۵۰۰ هزار است که حضور کادر مرد در اتاق عمل‌ها با توجه به اینکه قانون انطباق را داریم امری نامناسب است.
 
نماینده مردم مشهد در مجلس با تاکید بر اینکه امروز در بیمارستانها خدمات‌دهنده و خدمات گیرنده در مسیر عادی‌سازی گناه قرار گرفته‌اند، افزود: ا ینکه گفته شده پزشک محرم است یعنی چه؟ ما امروز مسائل جدی در ارتباط با موضوع عفاف و حجاب در بیمارستانها داریم.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز باید به وضعیت بیماران در اتاق عمل نگاه کنیم، اظهار داشت: در برخی بیمارستانها حتی اتاقی برای دست شستن پزشکان خانم و آقا وجود ندارد و اتاقی برای آنها در نظر گرفته نشده است.
 
حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به مشکلات طرح تحول سلامت نیز گفت: همه باید کمک کنیم تا این کشتی که در حوزه سلامت به راه افتاد مشکلاتش حل شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آفرین به هوش این چغندرمیرزا ! بچه کدوم طویله ایه معلوم نیست ! ظاهراً بواسطه سرویس بشکه اى زیاد در جوانى ، اثرات مُخربش الان نمودار شده!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
۳۹
پیامک1 - منچستر، انگلستان

راست میگه آخوند چشم ناپاک محرمه نه پزشک
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
۳۹
ZSpersia - سئول، کره جنوبی

هرکی فهمید این چی میگه برای ما هم توضیح بده لطفآ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

پزشک صفر است و آخوند محرم است!! ولمون کن لوبیا چیتی پوست گوجه خور!!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

نماینده مردم مشهد حجت ال....؟ پژمانفر؟ ، لغت حقوق شهروندی از سوراخ دهنت زد بیرون؟ دلسوخته حقوق شهروندی شدی؟ خودتو با بحثهای فقهی میخوای وارد امور پزشکی کنی؟ اگه انتخابات بدون شورای نگهبان بود میدیدی مردم مشهد چجوری مینمودنت، نماینده! محرم نامحرم محرم نامحرم، مجلس جایی نیس که درسای حوزه علمیه پس بدی گژسته، جایی هست که به عنوان وکیل مردم کارکنی انگل، کار! نه اینکه برا ایدیولوژیت تف بدی گوسفند! گوساله! دلسوز حقوق شهروندی شده تاپاله ، پفیوز، فحش عربی بهت ندادم چون مث روحانی مادر به کرایه فامیلتو عوض نکردی چلمن!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
۴۴
Dogisgod - مونرال، کانادا

هرچند روحانی هم فامیلشو عوض نکرد فامیل بابای واقعیشو پیدا کرد رو خودش گذاشت ،همین. آخیش!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

پَ نه پَ، فقط توى خوشتیپ محرمى، زن و بچه مون رو میسپریم دست تو که با جادو جنبل خوبشون کنى!
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
راست میگه دیگه کلا محرم یا با کلمه نکاح که به معنی ......است که به ازای مهریه میباشد و یا صیغه است که راحتتر است و شیعه اختراعش کرده و یا کنیز است که محمد و پیروانش در صدر اسلام و داعش و بوکو حرام ،القاعده ..این کار را کردند و میکنند . هیچ جای کتاب صلح و ارامش عربها یعنی قران طبیب به عنوان محرم ذکر نشده و در عربستان و یمن و بعضی کشورهای مسلمان زنها دکتر مرد را از پشت پرده ملاقات میکنند تا غلمان و جوبهای عسل بهشت را از دست ندهند و مرتکب فعل حرام نشوند ،استغفرالله.
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
۴۱
عقاب سرخ - پاسارگاد، ایران

بععععععععله دیگههههه فقط آخًند ها محرم هستن مخصوصن آخوندهای شاگرد خمینی که به نوزاد وبچه چن ماهه هم نظر دارن البته باید مانند خمینی و انها که باور عمیق به أین هندی أده. دارن با نوزاد باید با مالیدن و ران به ران إز نوزاد کامجویی گرفت چقدر اینها کثافت لجن حیوون و کنده پررو هستن چندش آورترین میکرب ها هستن☠️😱
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
محرم ها باید مثل سعید طوسی محرم رهبر باشند وگرنه نا مهرمند ایت . چغندر زاده در ضمن در صورت مداوای خانمها توسط پزشک ،خانمها به روشهای مداوای اسلامی مثل دعا نوشتن روی نافشون به اخوندها دیگر مراجعه نمیکنند!،مردک خود خدا هم گفته پزشک محرمه و اخوند ملعونه
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

ای که بر پدر تو و اون محارمت لعنت که عمریست ملت رو با همین اراجیفتون سر کار گذاشتین! مگر اون کثیف الله شاهرودی نمیدونست که وقتی میره آلمان چشمش به پرستارای نامحرم میفته؟ پس غلط کرد که رفت! :o
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

ایا میدانید این شیخ مدافع حقوق حقه زنان از چه چیز ناراحت است؟ باحتمال زیاد یکی از نردیکان در جه اول ان یعنی همسر مکرمه یا صبیه منوره یا همشیره مدبره ایشان( البته مادر این شیخ اب و روغن قاطی کرده و جزو این مطلب نیست) بهرحال همسر یا دختر یا همشیره نارنین بعد از زایمان ایشان طبیعتا از وضعیت و نوع زایمان سئوال میکند و موقعیکه می بیند انها در اطاق عمل توسط یک پزشک مرد خوش تیپ مورد عمل قرار گرفته و انگاه فیوز سه فار اقا می پره و در توهم خود همسر و یا دختر منوره را در حین عمل زایمان همراه با پزشک مرد در اطاق عمل تجسم میکند و غیرت ایشان بجوش میاید. والا شیخ کسی نیست که بعد از 40 سال گذشت از فتنه سال 57 در فکر احقاق حقوق زنان در اطاق عمل بیفتد . اینها جانورانی هستند که خدا از خلقت اینها پشیمان است باور کنید
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +569شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +480پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +356یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +270ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +252نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +248وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +202حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +199عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +171نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند