محمد هاشمی: چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟

حرف‌های احمدی‌نژاد را کسی دیگر می‌زد چه برخوردی می‌شد؟
 

خبرآنلاین  :محمد هاشمی گفت: حرف‌هایی که احمدی‌نژاد و اطرافیانش زدند اگر کس دیگری می‌گفت چه برخوردی با او می‌کردند. حالا به چه دلیل مصلحت است به آقای احمدی‌نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.

 
محمد هاشمی در پاسخ به این سئوال که سیاسیون بعد از فوت آیت الله هاشمی درباره اینکه چه کسی می تواند جای خالی ایشان را پر کند نام شخصیت هایی را مطرح می کردند، به نظر شما در یک سال گذشته آیا کسی توانست جای آیت الله هاشمی رفسنجانی را پر کند؟ به خبرآنلاین گفت: ویژگی هایی که آقای هاشمی داشت، هیچ کس چنین ویژگی هایی ندارد. به هر حال ایشان از جهات مختلف می توانست کمک کند و این نوع مسائل صوری و دستوری نیست که بگویند فلانی جای فلانی برود. اینها اکتسابی است و یک عمر آقای هاشمی این ویژگی ها را کسب کرده بود بنابراین مشابهی ندارد. در یک سال گذشته هم شاهد بودیم کسی پیدا نشد.
 
وی در پاسخ به این سئوال که آقای هاشمی پیش بینی درباره آقای احمدی نژاد داشت و وقتی آن را در قالب نامه منتشر کرد، خیلی از سیاسیون آن زمان سکوت کردند یا حتی به نقد نامه آیت الله هاشمی پرداختتند اما امروز خود آنها وقتی رفتارهای آقای احمدی نژاد را می بینند به نوعی مواضع آیت الله هاشمی را تکرار می کنند به نظر شما الان باید در مقابل رفتار آقای احمدی نژاد چه کرد؟ اظهار داشت: من به پشت پرده حوادث آشنایی ندارم اما این را می دانم این حرف هایی که آقای احمدی نژاد و اطرافیانش این روزها زدند اگر کس دیگری می زد چه برخوردی با او می کردند. واقعا برخوردهای بسیار سخت و زندان طویل مدت و شاید اعدام. حالا به چه دلیل مصلحت است به آقای احمدی نژاد کاری نداشته باشند، دیگر باید از بزرگان سئوال کرد.
 
مسئول دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید نامه آقای هاشمی درباره آقای احمدی نژاد امروز نیاز است باری دیگر مرور شود؟ اظهار کرد: این نامه نشان می دهد آنچه آقای هاشمی در خشت خام می دید بعضی ها در آینه نمی بینند. ایشان آن زمان همه این مسائل را می دید و پیش بینی کرد.
 
محمد هاشمی درباره عملکرد صداوسیما نسبت به آیت الله هاشمی گفت: صداوسیما سال گذشته یک هفته اول بعد از فوت آقای هاشمی خوب رفتار کرد اما بعد دوباره مثل گذشته یاد آقای هاشمی را به فراموشی سپرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

میدونن که مموتى روى همه بیماریهایى که داره یه مرضى داره به اسم بگم بگم ! از اون وحشت دارند! هر چند که دیگه این رژیم از نظر فساد و جنایت احتمالاً داستان نا شنیده و تازه اى نداره !!
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بابا محسن عزیز باید بداند مصلحت چیست. بنده هم که عرض کردم؛ در روزهای اول ریاست جمهوری محمود، خود محمود با یک تیم عملیاتی کارکشته، بصورت ناگهانی به مرکز اسناد انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات شبیخون زدند و کلیه مدارک و اسناد سری نظام و اوباش نظام (بخوانید سران) را با خودشان بردند. والسلام. همین است که محمود روئین تن شده و تیر شاخه گز را فقط باید به دو چشمش زد که اثر کند! حتی همان ویدئوی رهبر پشمکی شدن خامنه ایی نیز به احتمال بسیار زیاد توسط محمود به بیرون نشت کرده. محمود هم اکنون راز دار اسرار غیبی است!!
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
۳۸
scandal - برلین، آلمان
پشت سر احمدی نژاد، هم سپاه است و هم کشور اسراییل، از طبقه زحمتکش و کارگر بگذریم! و از طرفی هنوز وقتش نرسیده سرش را توی آب کنند!
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
۴۹
tom28 - تهران، ایران
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. اطلاعات شما کاملا دقیق و درسته. احمدی نژاد و رحیم مشایی و بقایی از مقامات بلند پایه وزارت اطلاعات بودن و یک کامیون اسناد سری مربوط به فساد مالی و جنایات گسترده سران رژیم را بردن و ازشون به عنوان بیمه عمرشون استفاده میکنن. برای همینه که کسی جرات نداره بهشون حرف بزنه. از جمله این اسناد کثافتکاریها و تاراج داراییهای کشور و مردم توسط خانواده هاشمی و خامنهایست و اگر من جای هاشمیها بودم خفه خون میگرفتم.
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::tom28 - تهران، ایران::]. نه رفیق اینها اخوند هستند،اخوند از خدا هم شرم و ترس نداره،اینکه این یابو را نمیگیرند بخاطر اینکه که بگن،دنخیا نگاه کنید ما چه کشور ازادی داریم ،ببینید احمقی نجات چقدر بد و بیراه میگه ولی کسی کاری به کارش نداره،چون نظراتش را بدون خشونت میگه!!!بعدش هم این ها همش بازی است و میخواهند رابین هوت ملتش کنند و در انتسابات دیگه به ملت قالبش کنند،این بگم بگم سند و مدرک دارم همش چرته ،ملت ایران ۴۰ ساله داره همش و میبینه،ملت برای کشتیهای گم شده نفت و دکلهای گم شده نفت و ۳ هزار میلیارد گم شده و بابک زنجانی چی گفتند که بخوان اقگر احمقی نجات مدرک رو کنه چیزی بگن. مارا به چوب رخت شبانی فریفته اند این گرگ سالهاست که با گله اشناست
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::kawir - فرانکفورت، آلمان: دوست ارجمند حرف شما نافی جملات خود شماست. اگر آخوند از شرم ترس بویی نبرده خوب براش نگاه دنیا چه اهمیتی میتونه داشته باشه؟! مگه تا بحال و در این چهل سال با این همه محکومیت بین المللی نگاه دنیا مهم بوده که از این به بعد با جناب ......، احمدی نژاد، بخواد این نگاه رو ترمیم کنه؟ غلط هم نمیگوئید اما بحث بر سر استمرار و تقسیم قدرت است. ملت را میشود با افشاگریهایی همراه و همرای کرد. همین احمدی نژاد اینکار را با رفسنجانی کرد و کل خاندان رفسنجانی را با چند پرونده کوچک به حاشیه راند. البته بنده به سیاست و دین هیچ باوری ندارم و کاملا در این موارد ناشی هستم. با مهر و دوستی.
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +477پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +353یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +266ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +245وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +199حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +195عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم