مسیح علی نژاد در مصاحبه با تلویزیون دولتی ترکیه : چند نفر در وال استریت کشته شدن ؟ در ایران بالای ۲۰ نفر

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا

مسیح علینژاد پسره خیلی خوبیه برای ملتش خیلی زحمت میکشه
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

اشتباه همین آقای مجری و گزارشگر را برخی از دوستان ما در این سایت میکنند. بهانه و استارت شلوغیها معیشتی بود. اما در یک کلیت مشخص، اکثریت مردم ایران، نظام را نمیخواهند و با اصل نظام مشکل دارند. اینکه شما در اینجا بنویسید که مشکل در گرانی تخم مرغ بوده، نگاه بسیار خفیف و سبکی را ارائه داده اید. مشکل درعجز و ناتوانی مطلق یک نظام فاسد و پوسیده مذهبی در اداره امور کشور است. خدا داران و خدایشان به ورشکستگی مطلق رسیده اند.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
۳۸
scandal - برلین، آلمان
این آخوندهای پست فطرت کاری کردند که منی که چشم دیدن ترامپ زردنبو را نداشتم، کم کمک از او خوشم آید (دشمن دشمن من دوست من است)، ننگتان باد! این بیخردان اگر در کشور کویری هم مسؤلیتی بعهده میگرفتند، باعث گرانی و شاید باعث کمبود شن کویر میشدند!
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
۵۴
Jalal50 - تهران، کانادا

این مسیح هم مثل بقیه دکان باز کرده ازاین طریق پول و مقامی بهم بزنه. مثل بقیه میگه لنگش کنید ولی خودشون در ناز و نعمت خارج نشین شدن.جرات داری برگرد ایران مبارزه کنید.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

این خبرنگار پر شور و مبارز باعث افتخاره.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد

[::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. هر انسان شریفی بر اساس شرایط و توانایی هایش با رژیم استبدادی مخالفت می‌کند. یکی مانند نسرین ستوده در ایران و دیگری مانند مسیح در خارج از کشور. در ضمن مسیح در ایران هم به عنوان خبرنگار موی دماغ حکومت بود.‌ خارج از نظرات سیاسی او به عنوان فعال سیاسی ، همینکه این خانم نسبت به سرنوشت کشور و مردمش دلسوز است قابل تقدیره.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان
هر کسی که در کارنامه اون جنایتی نیست و حرف ملت رو بزنه محترم و قابل تحسینه. مسیح هم انسان بزرگیه که داره از توانایی هاش برای کمک به کشورش بهره می گیره. و البته معیار خوبیه برای سنجش ارزش آدمهای منتقد.برخی آدمهای کم ارزشی که بجای گوش کردن به محتوای حرفهای مسیح به چهره و ظاهرش توجه می کنن (گرچه چهره خوبی هم داره). جدا از حرفهاس سیاسی جنبش "نه به حجاب اجباری" به بیداری بسیاری از ایرانیان کمک کرده. آفرین به تو مسیح. مطمن باش دوستداران تو بسیار بیشتر از کسانی هستن که در اینترنت دیده میشن.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
[::Jalal50 - ونکور، کانادا::]. ادامه. من بعید میدانم که که این خانم از طریق خبرنگاری پولدار شده باشد. و اگر هم شده نوش جانش. یک تار مویش میارزه به هزار تا خاوری دزد که در کشور شما کانادا دکان بی شرافتی راه انداخته اند
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه
یه زمانی میگفتن فلان خواننده امریکایی برای فقرا میخونه ولی خودش تو رفاه زندگی میکنه یا فلان نماینده از احقاق حق مظلومین داد سخن میده ولی در نمایندگی خودش به کارگرها زور میگه مثال شامل همین خانم هم میتونه باشه
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
۵۱
جناب سروان - مونرآل، کانادا
اگه سابقه های قبلی و بد این خانم رو میدونستین هیچوقت ازش طرفداری نمیکردین همینو میگم که این خانم در مجلسی نیمه خصوصی موسوی اردبیلی رو پدر خودش خطاب کرد . از هیچی خبر ندارین و تو هر خبر ذرت پرت میکنین مخصوصن شما دونفر از برلین و ویاندن.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::جناب سروان - مونرآل، کانادا: خوب جناب سروان دوست ارجمند: جواب دهن درائیهای مزخرف شما را باید داد. کاری که بنده فقط در برابر دهن دراهای بیسواد و اهل فضله انجام میدهم: اول اینکه سابقه یعنی چی و چه اهمیتی دارد؟! قطب زاده با خمینی به ایران آمد و خمینی او را فرزند معنوی خودش خطاب میکرد. اما با دیدن اوباشگری خمینی حاضر شد بمیرد اما با خمینی سازش نکند. شما مگه سابقه سازی؟! انسان میتواند در هر لحظه متحول شود. نه؟! به شما چه مربوط که چه کس چه سابقه ایی داشته؟! بنده بارها عرض کردم که این خانم را در این سایت شناختم و اصلا نمیدانم کیست. اما از بی انصافی بیزارم و آدمهای سابقه پرداز حالم را به هم میزنند. با منطق و نگاه آدمهایی همچون شما هیچ انسان سالم و ارزشمندی در دنیا وجود ندارد. سابقه خود شما چیست جناب سروان؟! انصاف، درایت و شرافت پیشه کنیم و به هرکس و هر چیز افترا و تهمت نزنیم. بنده هم اگر موسوی اردبیلی با آن سن و محاسنش را ببینم ایشان را پدر جان خطاب کنم. چرا که نه ایدئولوژیکم و نه دنیا را سیاه و سفید میبینم. زرت و پرت را با ذ ننویسید که میشود ذرت!
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +567شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +475پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +351یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +263ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +244وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +194عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم