انتقادات تند ده‌نمکی از مقامات حکومتی و زیباکلام: احتمالا مدرکت را با پول خریده‌ای!

مسعود ده نمکی، کارگردان سینما در یک گفتگوی تلویزیونی به تحلیل ریشه‌های اعتراضات اخیر در ایران و سهم مقامات حکومتی پرداخت. وی همچنین با انتقاد شدید از صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی به خاطر تجلیل از رضاشاه گفت تو احتمالا مدرکت را با پول خریده‌ای
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
ZSpersia - سئول، کره جنوبی

تورو خدا تو یکی حرف نزن که حیف وقت که برای شنیدن اراجیفه تو صرف بشه
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

عنایت بفرمائید. این لات چماقدار و شارلاتان در ایران شد کارگردان سینما! سینمای دفاع مقدس! اینها رفتند دو روز جبهه و برگشتند، یا بساز بفروش شدن، یا فرهنگی! یا سردار و خردار و دزد و قاچاقچی. اینم که با موتور بهمراه چماقدارا با موتور در خیابانها میچرخید و یک شبه کارگردان سینما شد! هنوز هم مثل کسانی که ضربه مغزی خورده اند، تصور میکند که نظام خشتکی و فاسد این دزدهای بخوری میتواند سیستم اجرایی و نظارت داشته باشد. مرده شور تو و عربستان و آخوند و بنی امیه و بنی عباس رو ببرن. کثافتهای خدا به پشت رفته و نکبتهای منفور مذهبی.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

من در تعجب می‌کنم که این با نمک،این همه با هنر پیشه‌های فهمیده و با سواد کار کرده هنوز اخونده روباه صفت را که تمام ثروت ایران را به پوتین باج داده و خرج اسد بد ترکیب ورق سوریه یمن فلسطین لبنان وووکرد و ملت ایران را به فقر و بدبختی کشیده که در قدرت بماند،هنوز رها نمیکنه،یا خودش هم آخونده یا خیلی‌ احمق،و مغز کوچک می‌باشد.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

. بسیجی کثیف ، عقده ای و ضد مردمی
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

کار از کار گذشته شپش ها، کم کم شروع به خوردنِ خون خود کنید. می بینید فرزندان آرش و کاوه را ، که با دست خالی‌ و سینه‌هایِ شیر دل خود، با پلیدترین ، بی‌ وجدان‌ترین و مسلح‌ترین حکومت بر علیهِ مردم می‌جنگند، در کل زندگی‌ پر از نفرت و حقیر خود یک لحظه این رشادت و صلابت را به خواب شب هم نمی‌‌بینید. دوربین و هر چه در اختیار داری غصبی است و باید در خدمت ایرانیان و ایران قرار گیرد تا از آن‌ کل دنیا بهره ببرند ، مانند هر بار که حکومت در دست ایرانیان حقیقی‌ بود. به همین خاطر در دوره دو پادشاه پهلوی کل منطقه در امنیت بود و کلِ دنیا از پیشرفت و ثروت ایران بهره می‌برد، برای موارد عالی‌ نه مانند این نظام اجنبی و حرامی, سرمایه و اعتبار ایران و ایرانی را صرف اعمال تروریستی و جنگ و کشتار در دنیا کند و ملتی شریف را به صلابه کشانده تا آب‌های زیر زمینی‌ هزار ساله ایران را هم غارت کند. لعنت بر این نظامِ هرزه‌ دجالی و همه شما مأمورانِ دژخیمش.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
۴۶
Omide por jalal - لس‌انجلس، ایالات متحده امریکا

ده‌نمکی جان ، اولا اسمم تورو باید میذاشتن گلوله ‌نمکی! دوم اینکه اینترنت در جهانِ امروز یعنی‌ بسترِ آزادِ گردشِ اطلاعاتِ جهانی‌ و اونی‌ که تو میگی‌ اینترنت نیست بلکه " خفه ننت " هست. سوم اینکه مگر امامِ شما نگفت آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند !؟ پس چرا می‌گید آمریکا از طریقِ اینترنت مردمِ ایران را گول میزند ؟ آیا این حرفِ صادقِ زیبا کلام به حق نیست که می‌گوید خودتان به ناتوانیِ خود در مقابلِ آمریکا اقرار می‌کنید ؟ و چهارم و از همه مهمتر ، مگه نیمیگید که مردمِ ایران خواهانِ تغییرِ حکومت نیستند و این شعارِ جاوید شاه و برگرد رضا شاه مالِ مردمِ ایران نیست ؟ خوب یک رفراندمِ آزاد بر گذار کنید ! خوردی ؟ نوش جان گلوله جان . :)
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
۴۴
ایران سرفرازم آرزوست - ورشو، لهستان

با اینکه خود این بشر در بدبختی ایران سهم داره اما بعضی حرفاش درسته. اون وزیر یا می تونه کار کنه یا نمی تونه.اگر نمی تونه باید بره.اگر نمی زارن کار کنه باید بگه.پس وقتی نه میگه و نه میره یعنی خیانتکاره. و همینجور رییس جمهور.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
۳۸
scandal - برلین، آلمان

پیاز به سیر گوید چه بد بویی!؟ مردک ۹ نمکی، مگر کری و یا کور، که مردم چه از جوان و پیر، از جمهوریی ابکی اسلامی متنفرنند و نسل انقلابیون ۵۷ را همیشه توبیخ می‌کنند!؟ چطور متوجه این موضوع نشدی و زیباکلام را به زیر پرسش میگیری تویی که لالی ت میاد ولی‌ خوابت نمی بره، پس چاپلوسی و دورویی مکن!
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

مرتیکه بنگی اونجا چکار میکنی‌ الان باید برای سرکوب مردم گرسنه تو خیابانها باشی‌.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۴۶
Fash Guo - کلن، آلمان

اون کسانی که به دروغ آزادی خواه و اصلاح طلب جا زده بودند مثل خاتمی فریبکار و نمک خوابانده رژیم ، جلایی پور قاتل مردم کُردستان ، گنجی مازوخیسمی ، عبدی تروریست و تاج زاده و لیلاز و مهاجرانی و امثالهم ! چهره واقعی دهه ۶۰ خود را عیان کردند و مردم هم هرگز فراموش نخواهد کرد !! تو مسعود ده نمکی خفه خون بگیر که همیشه مدافع رژیم و در خدمت آن بودی !
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان
بی انصافیه که بگیم تمام حرفهاش چرت و پرته، من دو بار گوش کردم و یک مقدار از حرفهاش درسته ، ٢٠ درصد!!!! اما هر چی باشه نانخور همین حکمومت زورگو هست و شگرد اینها اینه که برای پیچاندن مردم این اون یکی انتقاد کنه اون یکی از این، یک سرگرمیه دیگه. راستی این پری بلندِ رو از کجا میشناسه؟
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
خریدن مدرک با پول صد شرف دارد به گرفتن مدرک با خون.. زیبا کلام افتخار دارد که دستش به خون کسی آلوده نشده است ولی توی جنایتکار....!!!
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
۴۲
paksan - ایران، ایران
یعنی با این همه رسانه و روزنامه و سایت و صداوسیما و تلویزیون و دستگاههای تبلیغاتی و حدود 700 هزار میلیارد تومان بودجه مراکز تبلیغاتی سپاه و حوزه های علمیه و بنیادهای آیت الله ها و ولایت فقیه بازم میگی نمیتونید از خودتون دفاع کنید؟ آخه همین رقم بودجه سالیانه رو شما بگیرید بدید به مردم نود درصد اعتراضها تمام میشه نیاز به دفاع نیست اینا همش فساده دزدی و حرام خواری هستش و تو هم یکی مثل بقیه. از شاه و اشرف و زمین خوارها و تعویض نخست وزیرش گفتی خوب اونا اصلا میگیم درست ولی مگه الان نداریم؟ لاریجانی ها زمین خوار نیستند؟ آیت الله ها و امامان جمعه و وابسته های آنها چنان کردند که روی اشرف سفید شده دیگه سپاه و بسیج و اطلاعاتی ها رو نمیگیم و برای تک تک اینها هم مدرک زنده هست و همه مردم می بینند و مطلع هستند. آستان قدسی ها زندگی مجلل ندارند؟ به پوست براق و گردنهای گلفت آیت الله ها نگاه کن بعد مقایسه کن با آیت الله بروجردی و سایر مراجع قبل انقلاب ببین اشرافیت یعنی چی. اشرافیت امروز مفهومش مداحانی هستند که ساعتی چند میلیون میگیرن شیخهایی که برای اقامه نماز میلیونی پول میگیرن هستش
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
۶۲
گل پام چال - هاسلت، بلژیک
سلام.اقا از شما بیشترانتظارداشتیم .فیلم سازی که وقعیتهای جامعه را به تصور میکشه.ایا این استاد واقعیتهای جامعه را نمیگه.عربستانی که محمد شما متولد شده.پیامبرشده.همه جنگها کشت و کشتارها را انجام داده.الان سران فهمیدن اسلام نیازهای جامعه وافراد را نمیتونه تعمین کنه .الان عربستان داره تقریبا مثل لاسوگاس میشه حالا سران ما کاسه داقتر از اش شدند.اتوبوس زنانه.خیابون زنانه.نانوایی زنانه و ..... بابا این اخوندهای عصر حجری دارند ایران را به کجا میبرند.چشمات را بیشتر باز کن
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +469پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +255ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +185عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم