اعلام برائت یکی ازفرماندهان بسیج وپیوستن به مردم. کمپین سوزاندن کارت بسیج

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۵
پایتخت - اتریش، اتریش

اره ارواح ننت،خر خودتی تو بسیجی حروم لقمه چهل سال چپاول و حالا در پوست بره. ببینید هموطنان حقه بازی و حرومزادگی عوامل حکومت اسلامی و این نیرنگ رو....تمام مدارک رو سیاه کرده بعد تو اتش میندازه فقط به جهت مردم فریبی ،تو تا حالا کجا بودی؟؟؟پول هایی رو که از این خدمت و چپاول گرفتی چه کردی؟؟؟؟چرا بجای سوزاندن مدارک و رد گم کنی خودت رو با دست خودت حلقه اویز نمیکنی و نشون بدی در فیلم؟؟؟؟و برای تو بهشت رفتن و بودن در کنار امام عزیزت بهتره توی یک حسینه این کار رو بکنی ،همون جایی که جونهای مملکت رو حلقه اویز ،کتک و شکنجه میکردید،البته کهریزک هم بد نیست....هموطنان بیدارباشید و گول این فیلمها رو نخورید. ..این مثل قران بر سر نیزه کردن که اینا خوب بلدن.....فقط شناسایی کنید این ویران گران وبه تاراج برده های مملکت رو.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

برائت از مشرکین به برائت از مسلمین تبدیل شده! امید به آنکه آن شیر زن ایرانی نیز با کلمات و فرهنگ جمهوری اسلامی خداحافظی کند و تعزیه حق و باطل را جمع کند تا هوایی بخوریم و مغزمان کمی از اینهمه بخور و شنگول منگول بازیهای مذهبی نجات پیدا کند. خدا آخرین بار در کنار دختر لاریجانی در یکی از کازینوهای دونالد ترامپ دیده شد. ولش کنید حالش را بکند، همانطور که او شما را ول کرده تا حالتان را بکنید!
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
وقتی‌ حضرت ابراهیم برای قربانی کردن فرزندش توسط حق مورد امتحان قرار گرفت، اگر آن‌ گوسفند را میدید و خاطر جمع میشد که خداوند فرزندش را قربانی نمی کند، هم خداوند خود را مسخره کرده بود هم میزان ارادتِ ابراهیم زیرِ سوال بود. میدانید امتحان است. تجدیدی دارد رفوزه گی‌ دارد و البته قبولی دارد مانند این فرد. وقت امتحان هم محدود است ، قبل از اینکه بگویند برگه‌ها بالا و دیگر کسی‌ نباید چیزی بنویسد خود را دریابید، آهای حاج بازاری با تو هستم که یک عمر دم از مبارزه امام حسین با باطل زدی گل بر سرت مالیدی و خرج دادی، این کارها ساده است احترام هم به همراه می‌آورد هر کس از سه متریت رد شود سرخم کرده می‌گوید ; ارادتمندِ حاجی ! در محله با ریش خضاب کرده و گردن کج با تسبیحی در دست راه میروی و وجدانت تا عرش آسوده ! که خدمت حق میکنی‌ ، چهار تا جهیزیه هم میدهی‌ و به چند تا خیریه و مسجد هم کمک میکنی‌ ، دیگر همه چی‌ برایت تمام است. میدانی‌ خداوند کجا سر راهت سبز میشود و تو را میازماید ! آنجا که چون ابراهیم قرار است فرزندانی که عمری برای خود تولید کرده ایی را قربان کنی‌. ....
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران
تو پفیوز و هر چی‌ بسیجی‌ که الان اعلام برایت میکنه غلط کرده با ۷ پشتش ،آهان حالا که دیدین مردم نه دینتون رو نه اخوندتون نه هیچ کدمتون رو نمیخوان و اگر گیرشون بیوفتین نه به خودتون نه به خانوادتون رحم نمیکنن ابراز ندامت و پشیمانی و ببخشش می‌کنین!!!زرشک ،اگر مردم هنوز فریادهاشون و صداشون در نمیو‌مد باز هم میومدین بگین که غلط کردیم؟؟؟خر خودتونین ،مردم فریب این جنایتکاران دغلباز کلاهبردار بی‌ همه چیز تازی پرست رو نخورین ،اینها یک مشت خود فروخته وطن فروش تازی زاده مزدور هستن ،جون به جونش کنین ناموسشون رو هم برای آخوند تقدیم می‌کنن .
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2-...فرزندانی مانند احترامِ خلق، ثروت، ثبات ، امنیت . واز همه مهمتر میخواهد بداند پس از عمری گدأیی و ابراز نیاز به درگاهش ، هشب جمعه را می‌شناسی ! آخر فقیرها شبهایِ جمعه را خوب می‌شناسند. مگر غنی‌ باشی‌ و خودت را به نیاز مندی و فقر زده ایی ، آنوقت غنی‌ منافق هستی‌. که دیگر وای بر تو ! تصور کن بروی محضر پادشاه ، جلویش بایستی و دستت را به کمر زده برایش ابراز وجود کنی‌، آیا جز فرعون‌ها کسی اینکار را‌ در دربار پادشاه عالم انجام میدهد ! هر آنچه حق نیاز دارد و آن‌ را ندارد برایش هدیه ببر ، و میدانی‌ او چه ندارد ! نیاز. او تنها چیزی که ندارد نیاز است، به همین علت اینهمه خریدارِ نیاز خلقش است، چون دارا و تواناست ,من نکردم خلق تا سودی کنم ، بلکه تا بر بندگان جودی کنم ! و تا جأیی پیش میرود که حتی روحِ عالی‌ خود را هم به نیاز مندانش می‌بخشد. امتحان بزرگی ست ، خود را دریاب، نماینده دیگر کاسبان بازاری شو و پرچمِ حق را بالا ببر. حق مدد رسانت خواهد بود.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
۳۸
scandal - برلین، آلمان

آفرین، به صف ماخوش آمدید که شغل آینده شما "باز هم" نگهبانی از مرز و بوم ایران زمین است و ساندیسهای بهترتری برای شما از آمریکا وارد کرده و تهیه نموده، ولی‌ خدایی ش باز به منی‌ که از اوایل انگلاب ۵۷ که مخالف رژیم ددمنش بودم، باز گیر ندهید و یا مرا بازداشت نکنید، بدرود!
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
بعله!! کامنت shirzan e irani اولین امام جمعه زن سایت آمد!! جمعه هم که هست. خطبه های جمعه ایشان را بخوانید و با هم قامت ببندید تا به اقامت ایشان نماز جمعه را با هم برگزار کنیم!! اینجاست که توللی میگوید: مردم ایران مرید آب سقاخانه اند// با چنین دیوانه ها رفتار کردن مشکل است. عالمی در سر کربلایی میگذرد!!
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد: امامه محترم جمعه؛ آخه تو مگه کنار خضرت خبراهیم بودی؟!! تو مگه چوپونش بودی؟! از کجا ابرام و فکرش رو خوندی؟! این حرفهای ۶۰ سال پیش کافی و دزدهای روضه خوان چیه تکرار میکنی؟! این دری وریهای جنتی چیه اینجا مینویسی؟! چی داری میگی؟! اینهمه شلم شلتق دو زاری و مفت مینویسی اینجا که چی؟! بابا اینا خودشون هم دارن همین حرفها رو میزنن. پس تو دیگه چی میگی؟! یه بار یارو عرب الجزایر به من گفت؛ سعودیها مسلمون واقعی نیستن! این اسلام واقعی نیست!! بهش گفتم زکی! اونا جواب میدن؛ تو مسلمون نیستی! اسلام همینه که ما میگیم! خوب؟ این بازی مگه تمومی داره؟! بابا جان مادرتون برید ترساتونو حل کنید‌ این چلقوزات و مزخرفات فقط ریشه در ترس داره. آخه شما مگه کورید؟! کدوم کشور مذهبی و مسلمون پیشرفته در دنیا سراغ دارید؟! مگه کرید؟! آخه اگه ترس نباشه مذهب میخوای چیکار؟! خدا میخوای چیکار؟! عجب بساطی داریم!! اینهمه چوس فیل هوا میکنید که چی بگید؟! بابا من ۳۰ ساله دارم به خدا دری وری میگم، هر روز هم چاقتر میشم! تست کنید! نترسید. حداقلش اینه که مغزتونو از مزخرف نجات میدید.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
۵۵
پایتخت - اتریش، اتریش
[::حکایتی - تهران ، ایران::]. درود بر تو هموطن ..موافقم با شما. پاینده ایرانی ،پاینده ایران.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

ای ایرانی هیچگاه دست کسی که پشیمان شده است را رد نکن همه انسانها اشتباه میکنند وباید به همه اجازه تغغیررا بدهیم
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه
اول آن‌ اموالی را که توی این ۴۰ سال خوردی و بردی پس بده بعد اعلام برائت کن. لابد تو رژیم بعدی هم سهمی می‌خواهی. اینو میگن هم از آخور خوردن هم از توبره. خودتو نشون بده اگه راست میگی‌! در ضمن چه صدای قوقولی قوقول خروسی میاد معلومه توی روستاست. اینها دارند آماده میشن تا شیفت بشن توی رژیم بعدی.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
۵۵
پایتخت - اتریش، اتریش
[::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. شما یکی از اعضای خانواده ات رو که خواهان این رژیم نیست بده به این برادران چهل سال مفتخر به حکومت تا اعدام کنن و تمامی چیزهای رو که غارت کردن شما لطفا برگردون و پرداخت کن،و ما قول میدیم که دست اینها رو تو دست شما بزاریم و شما به گرمی بفشاری و رد نکنی ،و انشاالله تغییر درشما رو مشاهده کنیم.. پس لطفا وقت را از دست ندید و امتحان کنید چون الان وقتشه....
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
99درصد از کسانیکه شدن بسیجی انسانهای هستند که متاسفانه برای هیچ کاری از عقلشان استفاده نمی کنن چون احساسی هستند و از احساساتشان استفاده میکنن . مذهب هم بخصوص مذهب شیعه تبلیغات احساسی زیاد دارد برای کشاندن مردم به طرف خودش . افرین و درود به ان بسیجی های که همراه با مردم میشوند و برعلیه ظلمهای اخوند احساستشان را کنار می اندازند و از عقلشان استفاده میکنن.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
بزن زنگ رو ! تکبیر!
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +469پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +255ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +185عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم