رئیسی: نان و معیشت مردم دغدغه دشمن نیست

ابراهیم رئیسی خواهان "خشکاندن ریشه ناامنی‌ها" شده حامیان حکومت ایران برای اعلام مخالفت با اعتراضات روزهای اخیر در چند شهر تجمع‌هایی برپا کرده‌اند.
 

مشهد، که اعتراضات از آن شروع شده، یکی از شهرهایی است که حامیان حکومت در آن تجمع کردند.

 
ابراهیم رئیسی، متولی آستان قدس رضوی، در این تجمع گفت: "دشمن به‌دنبال سوءاستفاده و موج‌سواری است، یک روز سوار بر رای می‌شود با این عنوان که 'رای مردم چه شد؟ ' یک روز سوار بر نان می‌شود. نه رای مردم و نه نان و معیشت مردم دغدغه دشمن نیست، بلکه به‌دنبال تسلط دوباره بر ایران است."
 
در اعتراضات اخیر در کنار شعارهایی که علیه جمهوری اسلامی، آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر آن، دیگر مقام‌ها و همچنین روحانیون داده می‌شود، اعتراض به وضعیت اقتصادی نیز پررنگ است.
 
آقای رئیسی در مشهد گفته است: "دشمن به‌دنبال جدا کردن مردم از نظام است، دشمن به‌دنبال جدا کردن مردم از مردم و چندقطبی کردن مردم است."
 
او، که پیش از این معاون اول قوه قضاییه بود و هنوز هم دادستان کل ویژه روحانیت است، از قوه قضاییه خواسته تا "با دقت مسائل را پیگیری کنند و ریشه این ناامنی‌ها را بخشکانند و برای همیشه این اقدامات کودکانه را پایان دهند."
عده‌ای در حمایت از حکومت ایران در شیراز تجمع کردند به غیر از مشهد در شهرهای دیگری نیز تجمع‌های مشابهی برگزار شده و در آنها چهره‌هایی مانند امامان جمعه و نمایندگان رهبر در شهرها سخنرانی کرده‌اند.
 
شهرهای شیراز، ارومیه، اردبیل و اصفهان از جمله شهرهای بزرگی که هستند که در آنها چنین تجمع‌هایی برگزار شده است.
تجمعی در اهواز در حمایت از حکومت ایران
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

آنی‌ که مسلط بر ایران شده و دشمن این مرز و بوم از دیر باز تاریخ بوده است شما حرامیان بالفطره هستید، ابتدا در قادسیه اول و در ۵۷ نسل باقی‌ مانده تان با همکاری و همیاری سیاستِ پلید و دشمنان ایران ، ملت و کشور را به اشغال تان در آورد، شما اجنبیان هرزه‌ و راهزنِ قاتل وجود منحوستان در دزدی , غارت و خون پرورده شده حال خود را مالک ایران میدانید !؟ بیضه چپ اسب رستم , رخش هم نمی شوید چه رسد به ایرانی ، بادیه نشینانِ راهزنِ جانی و متحجر . اسم خیابان‌های مشهد را عوض کرده به ولایت تغییر داده اید، درست است اکنون در ولایت شیطانی شماست ، اما به زودی به ولایت خداوند تبدیل خواهد شد، و کل ایران از زیرِ ولایت ابلیس و فتنه دجال بیرون خواهد آمد ، امسال سال رویاروی حقیقی‌ کفر و حق است و امسال سالِ دفن شما لشکرِ دجال. میدانید چند صده در حال کاسبی کردن با نام خداوند هستید! تا اینکه در ۵۷ میدانی به وسعتِ ایران توسط مأموران ابلیس برایتان مهیا کرد، تا از حرف به میدان عمل در آیید و چه خوب در ۴۰ ساله خود را نشان دادید، به گونه ایی که برای همیشه باعث عبرت تاریخ و بشریت خواهید شد.....
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

یاران در حال جمع شدن هستند، میدانید چندین چندین چندین سال منتظرِ این رویارویی بوده و آرزوی مبارزه در لشکر حق بر علیه کفر و دجال را داشته اند. حال به زور اسلحه و حرامزادگی و نفاق و فریب و جبر خود را نماینده خدا و اختیار دار ایران بدانید. هیچ چیزی را آباد نگذاردید ، هیچ پلی‌ پشت سر خود نگذاردید ، هر چه هست فریب و کذب است . برای مهیا شدن لشکر دجال به مامورانی چون شما نیاز بود که ارادتی صد در صد به دجال و ابلیس داشته باشید. ایران زمین متعلق به فرزندان ایران است نه به اراذل و اوباش اجنبی و لجن و پلیدی همچون شماها. و چه افتخاری برایِ ایرانیان که جدال حق و باطل در ایران است و پیروز میدان حق ,که از ایران به جهان صادر خواهد شد و توسطِ ایرانیان ریشه کفر و ستم که شما و نظامتان مروج آن‌ بودید ریشه کن خواهد شد، این قصه سرِ دراز دارد.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
۶۱
ملاخوری - منچستر، انگلستان

ای بی شرف، خیلی پروئی ، واقعاً سنگ پای قزوین جلوی شما لُنگ میندازه، این ابتکار خودت و اون علمهدا ی ملعون بود برای خراب کردن روحانی، ولی دیدی که ملت چقدر از همهً شما متنفرند. ننگتان باد، حالا هم از ترس ک. امدی دستمال بدست گرفتی و میخوای کارخودت رو ماست مالی کنی !!! نوبت شما هم بزودی میرسه ، بعد از احمدی نژاد ، حکومت ترتیب تو و اون فامیل نکبتت رو میرسه .مامورین شما هم بزودی خسته میشن، اون موقع که هست که تک تک شما شکار میشین، این آتش زیر خاکه که هر لحظه میتونه شعله ور بشه. درود بر ملت غیور ایران
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان

ای به روح خودتون جد وابادتون الهی عزیزاتون جلو چشمتون توی خون پرپر بزنن
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا

آدم کش جانی، بی شرف ، تو که نه ننه ت معلومه نه بابات و معلوم نیست از کدوم گوری اومدی خونخوار. روز مرگتان نزدیک است. مرگ بر رژیم شیعه داعشی حاکم بر ایران، سردمداران، نوکران و مزدورانش در ایران و سرتاسر جهان.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
۵۶
Dine tahavo - لینز، اتریش

مزدور،کدوم ،روان پریش.روزگار مردم سیاه شده،توده ها در فقر.روانی ها ،رفتنی هستید.منفور ترین جهره دنیا هستید،خیل مردم, شما پفیوزا رو نمی خوان.ما هم امروز تظا هرات داشتیم.درود بر ازاد مردم عزیزم،به امید جدای سیاست از این ایدیؤلوژی منفور دینی.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد: خواب دیدی خیره. واسه همینه که ایرونیهای ایران، ایرونیهای اروپا رو شنگول میدونن. یاران لشکرحق و لشکر عباس که میگی برگشتن خونه. این مقدمه یک انفجار بزرگ بعدی بود. نقش حق و عباس و باطل هم واسه همون تعزیه نگر دار. بدبختی اینه که با شما مذهبیهای شوت و گیج ملت باید همواره دور خودش بچرخه. برو کلماتتو عوض کن بابا. خرافاتی.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

خفه شو خونخوار ! بگرد دنبال سوراخ موش تا بازار سیاه پیدا نکرده و کوپنى نشده ! طناب دار و درخت منتظرته جنایتکار!
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران

دغدغه ما به نابودی کشاندن ایران توسط رژیم فاس آخوندی است. دغدغه ما نابودی اقتصاد کشور و چپاول اموال ملی توسط شما آخوند‌های انگل است. دغدغه ما عمر و زندگی‌ ما مردم ایران است که زیر یوغ کثیف‌ترین و جنایتکار‌ترین رژیم تاریخ ایران تباه می‌‌گردد. دغدغه ما فدایی است که ایران به حال و روز افغانستان و سومالی برسد چون شما آخوند‌های بی‌ شرف و رذل نه سواد و نه‌ توانائی و نه‌ شرافت مدیریت دارید. دغدغه ما فاسد بودن سرتاپای رژیم اسلامی شماست. دغدغه ما وجود دین جرم و جنایت است که باید از میان برود.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد

[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::] جنفگیات شما برابر اصل اراجیف امام جمعه هاست.کدام عقل سلیم بعد از ۴۰ سال جهل و جفا مردم را نوید به داشتن ولایت خداوندی میدهد؟خانم کربلائی: مگر همپالکی‌های تو ولایت فقیه را از مانیفست لنین آورده‌اند؟ مگر این سرکوبگران فتوای هر روزه‌شان بر گرفته از چرندیاتی چون حق و باطل نیست؟حال حاج خانم مگر شما این چرندیات را نشخوار نمی‌کنید؟ رژیم سرکوبگر از نطفه تا حال معیار ترازوی سنجش انسانها را بر اساس کفر و حق ارزیابی میکرده و می‌کند و حالا خانم کربلائی معتقد هستی‌ که امسال سال رویا رویی حقیقی‌ کفر و حق است.باید پرسید کدام کفر است؟کسی‌ که چرندیات و افکار بربریت امثال شما را زیر سوال ببرد کافر است و باید سنگسار شود؟حاج خانم تا دیر نشده از خدای خود هر وقت از مرخصی برگشت بخواه تا یک کورس بافندگی برایتان نازل کند و مشغول بکار شوید و رفع چرندیات کنید، و اگر قرار است امثال شما‌ها بر مسند قرار بگیرند باید گفت: از طلا گشتن پشیمان گشته ایم لطف فرمایید ما را مس کنید.باید تمام دوستان متحدا شما طوطیان دینی را افشا کنیم زیرا آزموده را آزمودن خطاست.به امید ایران آزاد.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه
من کاری به حرفای اینا ندارم که ۴۰ ساله همیشه همینه ولی‌ باید قبول کنیم این سری اعتراضات درش دست برده شده بود و اونم از همین طریقه برنامهی‌ خارج از کشورو مجاهدین و اون مترسک که اسمشو یادم رفته مجری مسابقه بزرگ که رفته امریکا اینا همه دست داشتن تو این تظاهرات ! این آتیش زدنوو تیرندزیوو وحشی بعضیا کار مردم نیست کار همین طرفتار های این ست که کار مردمم با این کاراشون خراب می‌کنن و دیگه اون تروم که آسان اسمشو دوست ندارم بگم که آسان نمیدونه ایران کجاست مردتیکه دم از دلسوزی می‌زنه در صورتی‌ که نصف بیپولی مردم سر همین تحریم امریکاست آقا تازه گفت به خاطره حمایت از مردم بازم تحریم می‌کنم‌ای خدا ۲ نفر دوست دارم تو این ۲۰۱۸ بکشی یکیش همین ترومپ امین
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
۴۴
بوزرجمهر - تهران، ایران
ای مرده شور ریختتو ببرن تازی زاده نابکار.مردک مردم به افلاسی توی بی شرف پفیوز نکنه دقدقه ات مشکلات نان و کار مردم هستش.جیگرتو بیرون بکشن تزویر کار
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
خانم محترم شما چکار به بیضه چپ اسب رستم دارید آخه . این چه ادبیات فاخری هستش . شما آخه تو عرش پرواز میکنی، الان تو کامنتت رفتی سراغ بیضه اسب رستم . من متوجه نمیشم واقعا
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::raha1984 - هامبورگ، آلمان::]. با مشت بکوب رو سینت . جواب نداد دو تا مشتی.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::pirzan e irani - استکهلم، سوئد: درود بر شما دوست قدیمی و هوشیار. کامنت زیبای شما سرشار از سادگی و درایت بود. آفرین بر نگاه ساده و واکسینه شده! قارچ و ویروس خدا زدگی متاسفانه در ایران ضایعات خودش را بدون توقف ادامه میدهد و گسترش میابد. حرفهای تکراری مضحک و تعزیه خوانیهای جفنگ به اسم گذر از آخوند!! اینها میخواهند آخوند را اینبار بدون عمامه به قدرت برسانند. درست مثل اردوکان! آخوند کت و شلواری! با مهر و شفقت.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
۶۷
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] دقیقا درست می‌فرمائید از حسن نیت شما سپاسگزارم،سرفراز و تندرست باشید.
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +469پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +348یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +257سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +255ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +248نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +243وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +198حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +185عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم