رضا پهلوی: نیروهای نظامی به مردم بپیوندند

بی بی سی : رضا پهلوی، فرزند شاه سابق و آخرین ولیعهد ایران، در مصاحبه‌ای با تلویزیون من و تو گفت حکومت کنونی ایران باید سرنگون شود. او از نیروهای نظامی و امنیتی در ایران خواست به معترضان بپیوندند.
 

آقای پهلوی در مصاحبه‌اش گفت: "وقت آن رسیده که نیروهای نظامی و شبه نظامی تکلیف خود را مشخص بکنند. وقتی کسی یونیفورم نظامی به تن دارد، ارتشی یا پاسدار، باید پاسداری از مردم کنند نه از حکومت."

 
او گفت هیچ نگرانی از تهدید یکپارچگی ایران در اثر اعتراضات ندارد و "حکومت ایران می‌خواهد سوریه را تبدیل به لولوخورخوره کند، چه کسی باعث شده سوریه امروز به این شکل باشد؟ همین حکومت."
 
در میان تجمع‌هایی که در روزهای اخیر در شهرهای ایران برگزار شده است، برخی از معترضان شعارهایی در ستایش رضاه شاه پهلوی و همچنین نهاد سلطنت داده‌اند.
 
فرزند آخرین شاه ایران به تلویزیون من و تو گفت معترضان مطالبات اقتصادی و حقوق اساسی انسانی خود را می‌خواهند و شعارشان سرنگونی نظامی جمهوری اسلامی است.
 
آقای پهلوی خواهان آن شد که قدرت‌های جهانی که خود را طرفدار حقوق بشر می‌دانند از اعتراضات ایران حمایت کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

تنها شخصیت مطرح و واجد شرایط براى رهبرى ایران تا انتخابات آزاد، شاهزاده رضا پهلویست.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

روزی رو میبینم که به شدت قهوه ای بشی در حالی که کلی کشته رو دست پدرا و مادرا باقی مونده . ای کثافت
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

مردم چشماتونو باز کنید، دارن هلتون میدن به سمت قتلگاه . مردم قراره سلاخی بشید مثل گوسفندا . مردم از هر سمتی دارن هلتون میدم زیر دست قصاب . مردم خرخرتونو میبرن و آخر دست از شلوار درازتر برمیگردید خونه هاتون و دوباره واسه ٤٠ سال بعدی اونموقع نواده های سبکبال میان میشینن پای کامپیوتر . اونموقع ایران ما از قم با واکر میره خریددر حالی که نصف بدنش فلجه و شیرموش همچنان داره تو عرش الهی بال میزنه . مردم همون موقع هم جمهوری اسلامی سر کاره و جنتی همچنان داره تایید صلاحیت میکنه . جون خودتونو و جووناتونو به هدر ندید . والا پول گلوله های توی تنتونم از خونوادتون میگیرن بعد جنازتونو تحویل میدنا . از ما گفتن بودا
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان

آقا رضا اگه راست میگی وطرفدارانت راست میگن ومصممن برو ایران ومثل خمینی انقلاب کن.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
۵۸
oghabe - سنت گا لن، سوییس

درود بر شاهزاده که در این لحظات حساس برای دموکراسی و آزادی و اتحاد ایران کوشا گشته،ما با همه وجود از تو پشتیبانی‌ کرده و آماده فرامین بعدی هستیم.به امید برافرزی پرچم سه رنگ شیر و خورشید بر فراز ایران اهورایی.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

زنده باد شاهزاده پارسی و رضاشاه دوم که ایرانی است و ایراندوست. مرگ بر سردمداران هندی و عرب جمهوری داعشی اسلامی!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

من مستقیم حرفاشو از شبکه منوتو شنیدم البته برنامه ضبط شده بود و دقیقا مستقیم نبودیکی دوساعت دیگه هم تکرارشو پخش میکنه تونستید ببینید ده دوازده دقیقه بیشتر نبود فقط کلی گویی کرد و دستهاشو مشت کرد وگفت من با شما هستم ودارم در سطح جهانی رایزنی میکنم نگفت من با همین مشت تو دهن این دولت میزنم من دولت تعیین میکنم. خوبه دیگه یه شاه جدید با پست سفارشی از امریکامیاد
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
۴۴
Cyrus749 - برایتون، انگلستان

[::باور عمیق - قم، ایران::]. تو برو دم چاه وایسا زیادم حرف نزن. ریشتونو میسوزونیم
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
۴۴
Compatriot - لیون، فرانسه

[::باور عمیق - قم، ایران::]. بد جوری ترسیدی نه‌؟!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲
۸۴
mok432 - تهران، ایران

درود بر خاندان پهلوی ،رهبر فقط شاه ایران ،درود بر شاه شاهان ، درود بر رهبر ایران رضا پهلوی ، ما مردم ستم دیده ایران راهمان را ادامه خواهیم داد ودر خیابان‌ها میمانیم تا سرنگونی رژیم آخوندی،،، خامنه‌ای بدونه - بزودی سرنگونه ،،،،حکومت زور نمیخاهم - پلیس مزدور نمیخواهم
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
۵۶
kapta - دوسلدرف، آلمان

[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. .. وقتی عنقلابتون به ثمرنشست اقاتونواوردنش بدون هیچ حسی اومد وتا الان هم فقط خون مردم تو شیشه کردین
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
۵۳
Pezhman - وین، اتریش
جناب رضاشاه دوم طرفداران زیادی دارند و میتوانند در آینده کشور بعنوان رهبر یک حزب و درصورت رای آوردن بعنوان پادشاه مشروطه و یا رئیس جمهور در انتخابات شرکت کند.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
۳۴
newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

من عنادی با خاندان پهلوی ندارم ،ولی‌ انصافا این کسی‌ که ۳۹ سال تو امن خودش نشسته. امروز چیکار می‌خواد برای ما بکنه؟. نه یه روز زندان کشیده نه یه چماق تو سرش خرده نه یه شب گشنه. خوابیده. انصافا انقدر احساسی‌ رفتار نکنین.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
زدن این حرفها قشنگه ولی باید دید چقدر امکان عملی وجود دارد برخلاف کشورهای دنیا ایران فقط دارای یک ارتش نیست ایران یک ارتش دارد که سران آن هم از طرفداران نظام هستند و از طرف دیگر سپاه هست که قدرتمند تر از ارتش هست و بر کشور چمبره زده و تمام اقتصاد کشور را در دست گرفته و آنها خوب می دانند جمهوری اسلامی نباشه آنها هم نیستند همینطور بسیج و نیروهای لباس شخصی هستند که آنها هم از درآمد حکومت ارتزاق می کنند بنابراین این که بگوییم نظامی ها به مردم ملحق شوند کار ساده ای نیست ضمن این که این کار باید توسط افراد رده بالای نظامی انجام شود یکی از دلایلی که کودتای ترکیه شکست خورد این بود که این کودتا توسط افسران میانی ترکیه انجام شد و ژنرالهای رده بالا از آن حمایت نکردند به هر حال اوضاع در ایران خیلی پیچیده است
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

تو یکی لطفا خفه شو، هرچی بدبختی میکشیم از بابای بی عرضته که تا تقی به توقی میخورد سوار هواپیما میشد و فرار میکرد. از رضا شاه اون پسر و این نوه واقعا بعید بود. خودتم که فقط حرف مفت میزنی و تو این ۴۰ سال هیچ غلط مثبتی نکردی.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

دین اسلام را به زباله دان تاریخ خواهیم سپرد. ما زرتشتی هستیم. گور پدر اسلام وحشی!
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::آنتی خرافه - کلن، آلمان::]. مزخرف ننویس و احترام خودت رو نگه دار. اگر پدر من و تو عربده مرگ بر شاه سر نمیدادند و قدر زحماتش را با حمایت از او پاس میداشتند، پادشاه دلیلى براى رفتن نمیداشت. او نخواست که خون مردم گمراه شده و محسور آنروز را بریزد. در ضمن، شاهزاده بطور کامل وظائفى را که به عهده اش بوده در این چهل سال بنحو احسن انجام داده است. حالا شما به من بگو تو چه غلطى به عنوان یک ایرانى براى آزادى کشورت در همین دوران انجام داده اى؟ غیر از این است که مثلا با پى بردن به کُنه دیندارى، نام آنتى خرافه را دستچین کرده و چهار تا کامنت حواله اینترنت کرده اى؟ از آدمهایى که ... و اشتباه اسلاف احمق خود را به پاى یک پادشاه خدمتگزار مینویسند، منزجرم.
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. راست میگه دیگه سبکی . چرا اسبی میشه خو . همش تقصیر بابای خاک تو سرشه . من برم یه مشت دیگه هم تخمه بردارم
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
۵۴
پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند
وقتی یه کشتی داره غرق می شه اصول دریانوردی میگه ناخدا باید اخرین نفری باشه که کشتی رو ترک میکنه که البته شاه با گریه زودتر از بقیه کشتی رو ترک کرد البته اینهم توصیه امریکا انگلیس بود چرا که ترسیدن مردم خشمگین جونش رو بگیرن
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند::]. آره، میخواستن خودشون جونش رو بگیرن، این بود که خارجش کردند! حماقت بعضى از شما ها نهایتى نداره. وقتى مسافر ها و خدمه کشتى بگن مرگ بر ناخدا، ناخدا باید اسحه بکشه و تک تک اونهارو بکشه؟ یا سوار قایق بشه و بره؟
جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین
[::mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان::]. یعنی فهمیدن این کامنتت سواد و فهم میخواد که با پررویی تمام میگی که بیسوادی که کامنت های من رو نمیگیری و چون خیلی ها بوف کور رو نمیفهمن پس کامنتهای من رو هم نمیفهمن و همه تو این سایت عددی نیستن و صفرن؟!شما در گدایی توجه دیگران قرار داری به همین دلیل ساز مخالف میزنی و با بددهنی به افراد محبوب ایرانیان میخوای دیده بشی در حالی که منفورتر و چندش اور تر از قبل میشی.
‌چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین
[::آنتی خرافه - کلن، آلمان::]. [::پاچه خاری ممنوع - دوبلین، ایرلند::]. [::باور عمیق - قم، ایران::]. واقعا فکر کردید نظرات فرومایه ای چون شماها دل دوستداران واقعی ایران رو به درد میاره که بری یه مشت تخمه برداری و برگردی بددهنی کنی و دهنه نجست رو به توهین باز کنی؟!تمام نظرات و توهینهاتون کمتر از صدای حیوان ولگردیه که شبها همه میشنویم و همینطور پاسخ دادن به اونها نشانه دیوانگی یه.البته سبک بال عزیز منظورم شما نبودید چون گاها جواب این بی وجدانهای کمتر از....رو ندی عین کفتارها دور بر میدارن.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
۳۲
معلم فراری - کیف، اوکراین
شما چندتا عین کسانی که دنباله روشون هستید برای رسیدن به هدف هر کثافت کاری حاضرید انجام بدین و دست به شرم اورترین و ننگین ترین کارها بزنید.تعداد شما لجنان در مقایسه با ماچه در ایران چه هرجای دیگه و چه این سایت 50 به یک هم نیست ولی با دست بردن تو منفی و مثبتها حقیرانه میخواید خودتون رو بیشتر نشون بدید و اونقدر کله پوکید که فکر کردید میتونید با این کارها روحیه ما رو بشکنید.
‌پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +179عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم