ترامپ خطاب به معترضان ایرانی: شاهد حمایت بزرگ آمریکا خواهید بود

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده روز چهارشنبه در تازه‌ترین پیام توئیتری خود نوشت: «برای مردم ایران که در تلاشند دولتشان را از دست فاسدان پس بگیرند احترامی بسیار قائلم. در موقع مقتضی شاهد حمایتی بزرگ از سوی ایالات متحده خواهید بود.»
 
صدای آمریکا : رئیس جمهوری ایالات متحده در جدیدترین حمایت خود از اعتراضات مردمی در ایران به شهروندان داخل این کشور وعده داده که مردم ایران در وقت مناسب حمایت بزرگی از سوی ایالات متحده دریافت کنند.
پرزیدنت دونالد ترامپ روز چهارشنبه ۱۳ دی در اولین نوشتار خود بر روی توئیت افزود که برای مردم ایران که خواستار بازپس گیری حاکمیت خود از مقامات فاسد هستند، احترام زیادی قائل است.
رئیس جمهوری آمریکا اشاره ای به «حمایت بزرگ» آمریکا نکرد اما در روزهای گذشته، مقام های دولت آمریکاخواستار آزادی اینترنت و دسترسی آزادنه مردم به شبکه های اجتماعی شده بودند.
فرمانده کل نیروهای مسلح آمریکا طی یک هفته ای که از اعتراضات مردم در سراسر ایران می گذرد، تا کنون هشت توئیت با مضمون حمایت از مردم ایران منتشر کرده است.
روز دوشنبه آقای ترامپ اعلام کرد زمان تغییر در ایران فرا رسیده است.
پرزیدنت دونالد ترامپ، یکشنبه ۱۰ دی هم در توئیتر خود نوشت: ایران، نخستین دولت حامی تروریسم با موارد زیادی از نقض حقوق بشر که به صورت ساعتی اتفاق می افتد، حالا اینترنت را هم قطع کرده تا تظاهرکنندگان دوستار صلح نتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. اصلا خوب نیست!
پیش از این آقای ترامپ در موضع گیری جداگانه اعلام کرد با مردم ایران همراهی می کند. رئیس جمهوری آمریکا در اولین واکنش به اعتراضات در مشهد و کرمانشاه، خواستار توجه حکومت ایران به مطالبات مردم و تظاهرات مسالمت آمیز ایران شده بود.
دولت ترامپ می گوید از شورای امنیت درخواست بررسی اضطراری پرونده ایران در شورای امنیت و شورای حقوق بشر را مطرح می کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

اگر بدنبال حمایت از مردم ستمدیده ایران هستی. اگر مسئله حقوق بشر در ایران را پیگیر هستید. و اگر میخواهی جلو گسترش خشونت در دنیا بخصوص منطقه را بگیرید. از سازمان ملل و سازمانهای حامی حقوق بشر و دادگاههای بین الملل و دیوان لاهه بخواهید متجاوزان به حقوق مردم بی دفاع و جانیان خونخوار را بجرم جنایت علیه بشریت بدادگاه بکشانند. ملت ایران به کمک معنوی شما نیاز دارد. نه سخنرانی و تمجید و تشویق و کمکهای مادی. مردم ایران نیاز دارن سران وسیاستمداران بشر دوست جهان و آزاد اندیشا ن و رسانه های ملی از این حرکت عظیم ملت بپا خواسته دفا ع کنند. ما بیشتر به حمایت معنوی نیاز داریم. تا این راهی که فاصله چندانی تا پیروزی نمانده با موفقیت طی شود. بامید آزادی ایران و ایرانی.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

ببین ، خواهشاً تو خفه شو ! حمایت بزرگى که در سى و نه سال پیش با سرنگونى شاه ایران ، رژیم یه دجال هندیزاده رو حاکم بر این آب و خاک و مردم کردید ، کافیه! مردم ما اونچه رو که حکام امریکایى و جیره خوار صهیونیسم تا به امروز به اسم حمایت و دموکراسى و کوفت و خوره بر علیه این مملکت کرده اند رو هرگز فراموش نمیکنند!. ما همون ملت تروریست هستیم که در لیست سیاه شماست !! چطور شد که یک شبه همه چیز عوض شد و شُدید دایه دلسوزتر از مادر!؟ حمایت بزرگ رو بِبر واسه عمه ات! زردک بیخاصیت ، زنباره !
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۵۴
abulolo al majoosi - برنو، چک

تو یکى خفه ، برو با مملى در کشور دمکراتیک عرعرستان رقص شمشیر بکن و به افتخار همدیگر نوشابه جیش شتر بزنید. نوش. خاک تو سر توى کودن که فقط بلدى بیزینیس کنى ، گاو هم شعارهاى حقوق بشرى تو رو دیگه باور نمیکنه. مزدوران عزیز منفى بدین
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

بنده هنوز بسادگی و بصراحت عرض میکنم که ۳۹ سال پیش ملت ایران انقلاب کرد و خمینی را به قدرت رساند. خارجیها و امریکا هم بدش نمیامد اما تصمیم و حرکت نهایی با مردم ایران بود. دادن آدرس غلط فقط ما را سر درگم میکند. هر کشوری شاید بخواهد یک دست نشانده در کشوری دیگر علم کند. اما در نهایت این مردم آن کشور هستند که تصمیم میگیرند. خمینی بر دوش میلیونها ایرانی پس از دیده شدن در ماه توسط همین ملت به ایران آمد و بر مسند محمد رضا تکیه زد. به گربه بگوئیم گربه.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
۴۱
payamtech - پاریس، فرانسه

این حـ... چه می‌خواد از آبه گلآلود ماهی‌ بگیر آخه یکی‌ نیست بگه مردتیکه نصف این بدبختیها زیر سر توو کشورت با اون تحریماتون، حرف از آزادیو دمکراسی میزنید ولی‌ در واقع خودتون بدتر از همه بیرهمترو وحش‌ترین ، مردم ایران تورو هیچوقت به عنوانه مدافع خودشون حساب نمیکنن کثافت تو دلت واسه ماها نمیسوزه فقط میخواهی‌ به همه ثابت کنی‌ که به خاطره تهریمیی که کردین مردم ریختن تو خیابون! اینا همه به لطف من پس بازم بیشتر تحریم کنیم هر کی‌ ندونه دیگه ما ایرونیا دست تو یکی‌رو خوندیم
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا
لطفا همانطور که این لجن های داعشی را سرکار آوردید آنها را بردارید و به زباله دان تاریخ بسپارید!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

هی هی هی . بعضیا حواسشون نیست
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
حتما باید کار بزرگی‌ کنید ، برای همه حجت تمام است و دیگر بهانه ایی نیست ، این نظام دست نشانده کاملاً خودش را شناسانده. حتما باید کار تمام شود ، حتما.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

[::abulolo al majoosi - برنو، چک: کسی که به شما و نگاه شما منفی میده مزدور میشه دوست عزیز؟ با هم تنرین تحمل و مدارا بکنیم تا ایران هم عوض شود. زنده باد.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
۵۲
natasha1 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
هر کس که این نظام فاسد دزد قاتل سراسر تزویر و چپاولگر و غارتگرجمهوری اسلامی را بر بیاندازه من تا ابد مخلصش هستم بالاخره به دست کسی این خامنه ای باید ریز ریز شه و تقاص اینهمه کشتارو چپاولهای تریلیونی را پس بده. با اینکه از ترامپ خوشم نمیاد ولی اگه کمک کنه به نجات ایران از دست این ضحاک خامنه ای٬ من مرید ترامپ میشم!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
۵۴
abulolo al majoosi - برنو، چک
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::]. حرف حق جواب نداره برادر عزیز یک وراى راست میگى. زنده باشى. منظور من البته ساده لوحانى هست که چشم به کمک مملى و کله زرده کودن بستن. راست میگى نباید مینوشتم مزدور بلکه ساده لوح. البته وهابى طلب ها و گرگهاى قهوه اى مزدورن.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
۵۹
برف نو - دوسلدورف، آلمان
آقای ترامپ ، ببینیم و تعریف کنیم.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
[::abulolo al majoosi - برنو، چک::]. دوست خوبم ، اونچه رو که عقیده و نظرت هست رو کامنت کن ، توجه به منفى و مثبتها نکن! ما بچه نیستیم که با مثبت و ستاره ذوق زده بشیم و بالا پائین بپریم و با منفیها بغض کنیم! بالاخره هر کس راه زندگیشو خودش انتخاب میکنه ! یکى دوست داره قلاده چلاغعلى رو به گردن بندازه و دُم تکون بده ، یکى هم قلاده ترررررامپ رو و عوعو کنه !
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +179عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم