دلیل اصلی قیام مردم ایران از زبان یک سرباز - ویدیو

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

درود بر تو سرباز "راستگو"، ما بیشماریم!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

موارد با اهمیتی که باید انجام بپذیرد. ۱/ بستن مبادی ورود و خروج شهری ۲/- بستن فرودگاه ها ۳/- از کار انداختن دوربین های رصد شهری ۴/- از کار انداختن مراکز ایجاد پارازیت ۵/- تسخیر رادیو و تلویزیون ۶/- تسخیر ستاد مشترک ۷/- تسخیر پادگان ها ۸/- خلع سلاح بسیج و سپاه ۹/- وادار کردن شرکت نفت به اعتصاب و تعطیلی
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳
۵۱
هرمز١ - تهران، ایران

این جوان حرف همه مردم رو زد ما با جه زبونی بکیم اسلام نمی خواهیم. عیسی به دینه خود موسی به دینه خود من شخصا تو ماه رمضون میخوام مراسم عروسی بکیرم به تو جه ء میخوم جشن بکیرم به تو جه می خوام همه ازاد باشند همین نه فقط یه حزبی که رو هم بک نَفَر تو یه کلاس ٤٠ نفری هستش
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۹
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

مزدوران در پیتی ،در به داغون بی‌ اصل و نسب مفت خور رژیم کثیف دزد و چپاول آخوندی اون پنبه ایی که تو گوشتون هست رو در بیارین و اصل و حقیقت این قیام مردمی رو بشنوین و برای خودتون اراجیف نبافین ،با چه زبونی باید به شماها کفتارها و بی‌ همه چیزهای تازی پرست گفت مردم ایران آخوند و مزدوران پفیوز و دینشون رو نمیخوان ،گورتون رو از ایران ، ایران آریایی گم کنین ،و با درود به این سرباز رشید و با شهامت ایران آریایی.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵
۴۶
Salabat - تهران، ایران

دوستان توجه فرمایید، این پیام هم اینک به دستم رسید : فراخوان عمومی برای راهپیمایی سراسری در روز جمعه 15 دی ماه؛ حال که رژیم قصد دارد بار دیگر توسط بسیجیان و مزدوران جیره خوارش در روز چهارشنبه لشکرکشی خیابانی به راه بیاندازد، بیایید ما هم یک فراخوان عمومی برای راهپیمایی سراسری میلیونی (همچون ۲۵ خرداد ۱۳۸۸) در روز جمعه 15 دی ماه با شعار محوری "رفراندوم" به راه بیاندازیم. هموطن! لطفا این را در این سایت داغ کنید و اگر در سایر شبکه های اجتماعی فعال هستید بطور گستره پخش نمایید. هموطن! اکنون وقت یاری است، یاریمان کنید!
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آفرین و صدها درود به وجودغرورآفرین سرباز وطن! مگر در حماقت ،سال پنجاه و هفت اینترنتى وجود داشت !؟ نه اینستاگرامى بود و نه تلگرامى ! ولى مردم کار رو تعطیل کرده بودند و کارشون شده بود تظاهرات! به امید آزادى از قید دژخیمان و لاشخوران فاسد دینى و کُلاً ، این دین بد طینت و لاشى !
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

وای خدا چه کرکر خنده ای شده . مگه فکر کردی مردم خرن با حرف تو پاشن بیان بیرون که سلاخی بشن . تو ٥ تا کلمه حرف زدی ، ٦ تاش تلگرام و توییت و اینستاگرام و پیج نتانیاهو و اینترنت بود . بعد میگی ما اینترنت نمیخوام . خوب چرا روسریتو برنمیداری صورت خوشگلت معلوم شه؟ تو با لپای گل انداخته و انگشتای کپلت بیشتر به پیک موتوریا میخوری تا نظامی . مردم بیاید بیرون . مردم بیاید بیرون . یعنی مردم نمیان بیرون؟ آخی نازی عجوزه و پسرش
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۷
۵۴
ایزانی-دیسی - دالاس، ایالات متحده امریکا

افرین بر تو سرباز ایرانی. مرگ بر اخوند و جمهوری جهل اسلامی
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۱
۴۹
فرار برای پیروزی - لوس آتجلس، ایالات متحده امریکا

یعنی الان چهل سال ما از ترامپ و ناتان داریم میخوریم همه این بلاها ازسر اوناست نه آخوندها ؟ الکی چرا حرف میزنی خودت تو هم از جماعت آقا زادها هستی تلگرام و وایبر بزاریم کنار با چی کامنت بزاریم برای ترامپ همه که مثل شما پول ندارن برن آمریکا .
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

سران مملکت در حال فرار بسمت روسیه و سوریه و کانادا هستند! ادامه دهید آزادی نزدیک است...
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
امروز روز نتیجه است جوان ، ۸۸ باید اتفاق می‌افتاد تا ملت خالص و از تمام جریانهای مربوط به این نظام کنده شوند، و این نظام توسطِ خودش از درون متلاشی شود تا به هسته اصلی‌ و غده دمل چرکی برسد که خامنه ایی است، اصلاح طلبان هم با حمایت نظام و غرب و شرق در انتخاب مجدد روحانی زورشان را زدند، و اکنون فقط تعداد ی هنر بند و سیاسیون چپی‌ و ملی‌ منقلی و توده ایی بیرون از ایران طرفدارشون هستند و یا عده ایی رانت خوار اختلاس گر، در ۸۸ هم که ریشه اصول گرایان ابلیس زده شد، اما چون غده دمل اصلی‌ مانده بود، اکنون باز عفونت و چرک و فساد تراووش کرده، حمایت بین المللی حق ملت ماست، چون همین‌ها بودند که این نظام پلید را آوردند، اکنون هم باید حمایت کنند، این نظام حرامی تمام این ۴۰ سال زیر لحافِ کرملین و غرب خوابید ، شکر اضافه می‌خورد برای حمایتِ امریکا زر مفت بزند، این تابو را بشکنید، تا از درون و بیرون ریشه این شجره خبیثه زده شود.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش

حکومتی که٬بقاش با ریختن خون شهروندانش باشه،ماندگار نیست٬قهر خدا شامل شما باد٬خدای اسلام خونخواره٬بدترین دیکتاتوری ازنوع دینی است٬خوشحالیم ماهیت این دین وحشی برای ملت ما و دنیا اشکارشده،درود بر آزاد اندیشان.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

[::Salabat - تهران، ایران::]. اقا ادم هر پیامی رو فوروارد نمی کنه شما که ساعت چهار پنج صبح بهوقت ایران داری اینو مینویسی و خدت حتما بیرون از ایران fdv, بیرون گود نشستی اگر یکنفر هم با این پیام جانش را در تظاهرات از دست بدهدتو مسئول هستی چرا به این جنبه ماجرا نگاه نمیکنید?
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان

راست میگه دیگه اگر آزادی میخواهید بایست تکان بخورید اگر نون مخوااهید بایست آخوند را نابود کنید چون نون شماها را آخوند دارد می‌خورد نترسید همه بایست بریزند توی خیابان گروه‌های سی‌ چهل نفره تشکیل دهید که هوای همدیگر را داشت باشید
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه

[::Salabat - تهران، ایران::]. حتی اگر یکنفر هم روز جمعه خون از دماغش بیاد ایا میتونی جواب مادر و پدر ان ادم را بدی?]vh h چرا اینهمه بیفکر هر چیزی رو که می بینیم یا بذهنمون میاد همه جا پخش میکنیم ?راستی چرا?
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
۴۶
مسافران - انکارا، ترکیه
[::Dine tahavo - اسلو، اتریش::]. اقا بمن ربطی نداره دین داری نداری چی هستی یا حتی تو اتریش اویزون دولت هستی یا نیستی ولی الان چهار پنج روزه روی مغز بقیه داری راه میری یککم مراعات کن و برو بیرون بادی به صورتت بخوره لااقل ده بیست دقیقه ورزش کن من به جای تو دارم غصه میخورم که روزهای عمرت به بطالت تلف میشه
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش
جواب ابلهان خاموشی.
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
۵۶
Dine tahavo - اسلو، اتریش
مسافران - انکارا، ترکیه-خدا شفات بده مزدور.دستاتون به خون الودست،بی ..
‌چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
ژن برترو جیب اخوند واقعا زدی بخال.متاسفانه ملت افتضاح اسلامی ۵۷ چنان سرخوردشون کرده که گوششون از گوش ش خدا هم کر تر شده!اگر ملت این بار عقب بکشه هم خودش هم مللکت را به فنا داده،این فرصت اگر از دست بره ، کلک ملت تمومه،از سال سیاه ۵۷ تا به امروز کسی جرات این قدم را نداسته که جوانها برداشتند،اگر پیشتیبانی نشن فرصت دیگری نداریم!
‌پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +565شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +464پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +346یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +256سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +249ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +247نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +241وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +197حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +179عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم